Camping Matyas

37 reviews over Camping Matyas in het Nederlands

Vriendelijke en behulpzame zussen

Henk
8-10-2018

Camping wordt geleid door twee zussen die je met raad en daad terzijde staan. Zee behulpzaam! Goed en goedkoop eten in het restaurantje. Voor € 5,80 een hoofdmaaltijd. Prima, gratis wifi. Camping heeft een betrekkelijk intiem veldje tussen bomen en een groot grasveld met minder beschutting. Geen zwembad, maar bij heel warm weer kun je in de rivier zwemmen. Vrij nieuw sanitair dat keurig wordt onderhouden. Voor de mannen staan er o.a. scheerzeep en wegwerp scheermesjes, shampo, wattenstaafjes etc klaar. Bij de dames zelfs tampons e.d.. Bij de douches moet je je nog wel achter een gordijntje uitkleden, voordat je de douche zelf in gaat. Je kunt met de trein naar Praag. Het station ligt op anderhalve kilometer van de camping. Overigens even opletten als je de eerste keer naar de camping gaat. Direct rechts over de brug een smal straatje in, dat je bijna over het hoofd ziet.

Super aanrader

Menno
21-8-2018

echt een top camping, schoon, mooi en goed sanitair, een keukenfaciliteit, een BBQ, ruimte voor van alles, rechtstreeks aan het water maar het belangrijkste, vreselijk goed en servicegerichte mensen. We hebben genoten en voelde ons volledig thuis. Overigens was 85% van de camping bezetting Nederlands. 's-avonds en 's-nachts is er een soort van oppas/beveiliging wat een goed gevoel geeft. 20 minuten vanaf Praag, zowel met auto als met trein waarvan het station lopend te bereiken is. Een regelrechte aanrader.

Prima verblijf.

C Hollemans
15-8-2018

Gastvrij. Kideale ligging om Praag te bezoeken.

Geweldig

Cappucino,Irish coffee and black dog
14-7-2018

Superleuke en relaxte camping!!! Was écht allemaal super netjes en compleet. Eten was ook prima,maar vooral de behulpzaamheid van de familie vonden wij écht helemaal top!!!!

Uitstekende camping om Praag te bezoeken. En heerlijk om na het bezoek te kunnen relaxen of spelen (ook met en in het water). Hulpvaardige receptie. Geen enkele last gehad van ook lawaai van het spoor.

Voortreffelijk.

Jaap
14-4-2018

Prima accommodatie. Goede plekken zon/schaduw.

Nog nooit een completere douche-wc ruimte gezien. En zeer schoon.

Restaurant uitstekend met oma als kokkin.

Goede uitgangspositie voor bezoek aan Praag.

Super camping

Savelsberg
23-8-2017

Kleine camping 20 km van Praag. Je kan met de fiets via mooi fietspad langs de Moldau naar centrum Praag fietsen (18 km). En met de trein 40 min tot hartje Praag. Zeer vriendelijke beheerders camping. Sanitair zeer schoon en van alles voorzien. Ook ruimte waar je kan koken en eten. Ze doen er werkelijk alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Echt een aanrader.

De liefste camping eigenaars ooit.....

fam vd Velden
19-8-2017

Kleinere, lieflijke sfeervolle camping, net onder Praag. Eigenaren van de camping zijn geweldige mensen die de tijd maken om je te helpen. Het oude gedeelte van de camping heeft veel schaduw, en er is een groot veld met een hele mooie grasmat. Praag is heel gemakkelijk te bereiken met de trein of met de auto naar een P&R en dan met de metro/tram. Hanna legt alles geduldig uit en geeft tips.

Sanitair is schoon. Je kan er goed eten en de pivo smaakt heerlijk! Bediening met een lach!

Rivier is wat zanderig maar wel schoon. Lekker om in af te koelen op een warme dag.

We hadden helemaal geen last van de elektriciteitscentrale verderop aan de Moldau.

De trein was te horen, maar ook hier hebben we geen last van gehad. We hadden een prima vakantie!

Tips:

- natuurlijk praag bezoeken, kun je meerdere dagen mee vullen!

- kutnahora, prachtig dorp

- zwemmen bij het slappymeer

- voor gezinnen met oudere jeugd: zwemmen en van de rotsen springen bij de

oude steengroeve in Hrimezdice

- kanoën

Mooie camping vlak bij veel bezienswaardigheden.

Fam van der Velden
17-8-2017

Wat een fantastische mensen die deze camping runnen, zo vriendelijk en behulpzaam. Sanitair ( Niet heel veel douches en wc's)ziet er netjes uit en word goed schoongehouden en is voorzien van allerlei toiletartikelen .Mooie kleine camping vlakbij een treinstation met rechtstreekse verbinding naar het mooie Praag, maar ook voldoende te zien in directe omgeving. Op de camping kun je goed eten voor weinig geld, en een vriendelijke lach erbij geserveerd. Er is een speeltuintje met allerlei speelgoed erin, een voetbalveldje en pingpongtafel.

Als ik dan toch minpuntjes op moet noemen dan is dat, dat er ook veel door-trekkers komen die er maar een paar dagen staan en op het grote veld geen schaduwplaatsen. Er is geen zwembad maar wel steiger waar je in de rivier kunt gaan zwemmen Heb me zelden zo thuis gevoeld op een camping en ga er zeker nog eens terug.

Een camping die voor herhaling vatbaar is! Wat een fijne camping. Niet groot, overzichtelijk, gezellig ontspannen sfeer, wat zeker mede mogelijk gemaakt wordt door de mensen die er werken.

Kinderen weten elkaar te vinden en vermaken zich in het kleine speeltuintje, bij de tafeltennistafel of met verstoppertje op de hele camping. De week dat wij er waren, waren er zeer veel Nederlanders.

Mocht je iets vergeten zijn, maakt niet uit: alles is aanwezig. Bij de douches scheerschuim, wattenstaafjes, inlegkruisjes, tampons, enz enz :-). Zelfs een overdekte keuken waar je kunt koken, eten en afwassen mocht je willen. Bestek, pannen, afwasmiddel enz, zijn aanwezig.

Goede verbinding met Praag en genoeg in de omgeving te doen.

Kleine eetgelegenheid waar je simpel maar lekker kunt eten. Ook mogelijk om eten mee te nemen naar je tent of caravan. Per ongeluk hebben we eigen bestek mee terug gegeven aan het restaurant. Ze hebben er alles aan gedaan dit terug te vinden tussen hun eigen bestek, kwamen het bij ons langs brengen en hebben er hartelijk om gelachen.

In de rivier naast de camping kan er gezwommen of gesurft worden. Of lekker gespeeld worden op een surfplank.

Kortom: een zeer relaxte, gezellige camping waar we heerlijk hebben kunnen ontspannen en genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Matyas in Vrane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Matyas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.