Reviews over Nové Straseci

Voor herhaling vatbaar

Ida Engelkes
    10-1-2017

Als je gaat, vergeet vooral de dierentuin in Praag niet. Praag is ook een fantastische stad om te winkelen en ga ook kijken in het oude gedeelte van de stad. In de omgeving zijn meerdere winkelcentrums waar je leuk kan winkelen en niet duur. Op zondag is er een grote markt, ben de plaatsnaam hiervan vergeten, maar zeker de moeite waard om hier meer info over te vragen.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Aan te radeen

Van de Velde
    1-7-2015

Dit jaar gingen we naar Tsjechië (naar Praag vooralEen groene camping aan de rand van een meer en met uitzicht op de heuvels. We verbleven in een stacaravan. De meest comfortabele die we ooit huurden. Vooral de verwarming per kamer is een pluspunt. In de zomer heeft vaak alleen de badkamer nood aan verwarming. Verder is de inrichting zeer mooi, erg compleet en geriefelijk. Ze was voor onze aankomst ook perfect schoongemaakt: een referentiepunt voor de sanitaire ruimten van de camping. De Nederlandse eigenaar en zijn Tsjechische echtgenote zijn uiterst behulpzaam. Mevrouw spreekt, behalve Tsjechisch, ook vloeiend Duits en een flinke portie Nederlands. De bistro is een absolute aanrader: lekker en een zeer vriendelijke bediening in vlot Engels. DOEN!! Ook niet te missen: de grillavond en worstjesroosteren. In de omgeving bezochten we op zaterdag het spoorwegmuseum, voor ons een onvergetelijke ervaring. Extra tip: geef de coördinaten in de GPS in, zo vind je het moeiteloos.

Gereisd Met partner in juni 2015

dorpje voor wat inkopen.

Marc
    12-8-2012

Hoera een Lidl. contact met west europa, voor de rest armetierig. ga vooral eens naar het winkeltje tussen Lidl en Pennymart. Het LIJKt niets, maar als je binnenkomt... van kleren tot auto onderdelen, speelgoed, huishoudelijk, schoenen en verzorgingsspulletjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prachtige plek

Roelof Bakker
    13-7-2012

zeer leuk plekje en een goede camping van een nederlandse eigenaar die ook een camping aan het lipno meer heeft alles zag er verzorgd en netn wat je wiltjes uit in een half uur rijden is er veel te zien althans het is net waar je interesse naar uit gaat maar en wat je zien wilt erg rust gevend

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Mooie camping, dicht bij Praag

JJ.
    9-12-2010

Als je van de natuur houdt of winkelen. Dit kan allemaal rondom Camping Bucek. Praag is met een auto te doen in 30 minuten, doch ontspannender is het met de regio-trein er naar toe te gaan. Leuke beleving.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nové Straseci scoort een 6,9 uit 10, op basis van 20 reviews