Reviews over Nové Straseci

Fantastische camping met uitstekende gastheer en g

Michel de Groodt,
    17-8-2018

Wij hebben weer 2 heerlijke weken te gast mogen zijn bij de familie Wilsing. Fantastische camping, goed en schoon sanitair, heerlijk meer en als extra bonus een heerlijk restaurant. Wij wensen meneer Wilsing en zijn vrouw Teresa succes met de verkoop.

Een prima camping met veel gemoedelijkheid!

Reinder en Greetje,
    17-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping in een mobil-home.Over deze camping alleen maar lof. De camping ligt aan een meer waarin gezwommen kan worden. Gratis gebruik van de waterfietsen en de roeiboot. Wij hebben vaak gegeten in het restaurant op de camping. Wij hebben de cocktail- en grillavond zeer gewaardeerd. Het Tsjechische personeel was heel vriendelijk en probeerde zelfs een woordje Nederlands te spreken. Naast Tsjechische gerechten werden er zelfs bitterballen geserveerd. Deze camping is een echte aanrader voor iedereen die gezelligheid, rust en het gemak van een behulpzame Nederlands sprekende eigenaar op prijs stelt.

Relaxte camping, veel voor de kids

Jan Feikens,
    5-8-2017

Schoon terrein en superschone sanitair. 's Avonds laat heerlijk rustig. Gezellige sfeer. Restaurant veel keus en niet duur. Ruimte over. Ruimte voor bijvoorbeeld volleybal, voetbal. Super veel voor de kids qua animatie. Vriendelijke eigenaren,

Erg goed!

Ron Jessurun,
    19-7-2017

Wij waren hier met een camper slechts 1 nacht maar waren graag wat langer gebleven. Mooie verzorgde **** camping: ruim, schoon, mooie ligging direct aan het meer, rustig. Aardige uitbaters. Het restaurant verdient een aparte vermelding: erg goed eten voor nette prijzen en 's ochtens verse broodjes ed beschikbaar; fijn personeel; top! Mooi uitzicht op het meer, Kortom alles klopt en we hopen er nog eens terug te komen. Deze camping kunnen wij met een gerust hart aanraden.

Ontspannen sfeer.

Ruben vd belt,
    3-7-2017

Heerlijke camping. Deze camping ligt fraai aan een meer, verscholen achter een stuk bos. Dit is een camping waar je prima met het gezin kunt genieten, omdat het 's avonds rustig is. Het is geen camping waar veel jongelui komen. Verder is het netjes (ook het sanitair) en overzichtelijk. De eigenaren zijn vriendelijk en kennen de omgeving goed voor tips.. Het restaurant is helemaal top met een mooi terras, we hebben er meerdere dagen gegeten en het eten was telkens heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk en het waren "Tsjechische" prijzen.

Nové Straseci scoort een 6,9 uit 10, op basis van 20 reviews