Sorteren

Reviews over Nové Straseci

Voor herhaling vatbaar

Ida Engelkes
    10-1-2017

Als je gaat, vergeet vooral de dierentuin in Praag niet.

Praag is ook een fantastische stad om te winkelen en ga ook kijken in het oude gedeelte van de stad.

In de omgeving zijn meerdere winkelcentrums waar je leuk kan winkelen en niet duur.

Op zondag is er een grote markt, ben de plaatsnaam hiervan vergeten, maar zeker de moeite waard om hier meer info over te vragen.

Gezellig plaatsje

JAV
    31-7-2015
    Gezellig plaatsje wat gewend is aan toeristen.

Aan te radeen

Van de Velde
    1-7-2015

Dit jaar gingen we naar Tsjechië (naar Praag vooralEen groene camping aan de rand van een meer en met uitzicht op de heuvels.

We verbleven in een stacaravan. De meest comfortabele die we ooit huurden. Vooral de verwarming per kamer is een pluspunt. In de zomer heeft vaak alleen de badkamer nood aan verwarming. Verder is de inrichting zeer mooi, erg compleet en geriefelijk. Ze was voor onze aankomst ook perfect schoongemaakt: een referentiepunt voor de sanitaire ruimten van de camping.

De Nederlandse eigenaar en zijn Tsjechische echtgenote zijn uiterst behulpzaam. Mevrouw spreekt, behalve Tsjechisch, ook vloeiend Duits en een flinke portie Nederlands.

De bistro is een absolute aanrader: lekker en een zeer vriendelijke bediening in vlot Engels. DOEN!!

Ook niet te missen: de grillavond en worstjesroosteren.

In de omgeving bezochten we op zaterdag het spoorwegmuseum, voor ons een onvergetelijke ervaring.

Extra tip: geef de coördinaten in de GPS in, zo vind je het moeiteloos.

Nové Straseci scoort een 7,1 uit 10, op basis van 20 reviews