Sorteren

vakanties Midden Bohemen (Středočeský)

Reviews over accommodaties in Midden Bohemen (Středočeský)

Uitstekend verblijf.

Ingrid Kemerink op Schiphorst-Kamphuis
    4-10-2018

Een heel fijn pension, rustig gelegen met grote tuin en zwembad. Er is een ruime parkeerplaats voorhanden, die 's nachts afgesloten wordt. Kamers zijn groot met balkon en schoon. Er is voldoende kastruimte.De badkamer is groot genoeg en wordt elke dag netjes schoon gemaakt. Het ontbijt is ruim voldoende en er is volop keuze, het wordt aan tafel geserveerd. Ideaal voor een bezoek aan Praag en veel wandelmogelijkheden in de omgeving. De eigenaar spreekt uitstekend Nederlands en houdt van een praatje. Het eten in het restaurant is heerlijk. De menukaart is uitgebreid, er is vol op keuze.

Voor ons volgend jaar weer

Paula van Geerenstein
    30-9-2018

Wij komen nu al zo'n 16 jaar bij deze geweldige familie en dat wil zeggen 2 weken aan een gesloten voor die tijd was het 1 nachtje. Wij kunnen niks anders dan lof uitspreken over ze. De kamers netjes alles is aanwezig, eten is ruim voldoende en vriendelijkheid ten top. Wij kunnen geen min punten ontdekken. Dus als je een fijne vakantie wil raad ik dit pension echt aan en dan zul je een heerlijke onbezorgde vakantie ervaren.

Acceptabel hotel

Hugo Duran
    7-9-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum en gratis parkeren voor het hotel. Er is een grote lobby met receptie met aansluitend het restaurant en bar. De kamer (appartement) bestaat uit een entree/zitkamer, aparte slaapkamer en badkamer. De totale opp. is ca. 60 m2. In het zitgedeelte staat naast de enorme zithoek een klerenkast, boekenkast, ijskastje, bureau, flatscreen KTV. De slaapkamer heeft een klerenkast, 2 pers. bed, 2 zits-bankje, bureau en flatscreen KTV. De schone badkamer is groot met een blad met twee wasbakken, toilet, kleine douche, bidet en bad. Verder redelijk schone vloerbedekking, goede wifi, gratis kluisje en parkeren. Geen koffie/thee faciliteit en geen airco. De totale verlichting is slecht, lampjes van 20 Watt.

Ontbijt: Erg matig

Diner: Goed.

Ons oordeel: Het hotel voldoet niet aan de verwachte classificatie omdat airco ontbreekt.

Fantastisch!°

Anneke van Groen
    31-8-2018

Ik was met mijn familie en tieners... heeerlijke vakantie gehad!!! De barman.. 'Willem ' maakte er een feestje van! Zoo gezellig. Jelly en Arthur zoo gastvrij... wij hadden het stalletje en de ruif gehuurd... perfect! Kortom.... geweldig genoten!!! Jelly en Arthur: bedankt namens die gekke familie uit Amsterdam...xxx

Mooie plek, maar wel heel 'relaxed'

Breekveldt
    21-8-2018

Onze eerste ervaring met Tsjechië. Mooie plek, heerlijk uitzicht, prima zwembadje. Vuurtje voor de tent top. Eerste dagen was het wel druk, een extra rij voor onze tent was net teveel. Omgeving niet toeristisch, maar bv Praag goed bereikbaar. Hoewel ontspanning hoog in het vaandel staat, was het hier en daar wel heel 'relaxed'. Het water deed het niet, maar communicatie kwam pas na anderhalve dag. Douches en toilet waren maar heel spaarzaam te gebruiken. Voertuigen niet bij de plek: toch wel. Honden aan de lijn: ach, dat hangt van de hond af. Feestjes op de binnenplaats waren mij wat teveel alcohol en feestmuziek, maar stopte wel om 23:00 uur. Mocht je uit willen slapen: de buurman heeft een haan pal op de camping zitten die elke ochtend om 5:30 uur afgaat, daar kan Arthur natuurlijk niks aan doen, maar is wel storend.

Arthur en Jenny vriendelijk en behulpzaam, maar soms mag het wel iets minder 'laissez faire'