Sorteren

vakanties Midden Bohemen (Středočeský)

Reviews over accommodaties in Midden Bohemen (Středočeský)

Voor een kort verblijf een prima hotel

Ilonka Pennings
    2-8-2018

Station is dicht in de buurt en dat is fijn om met een dagkaart voor ongeveer 6 Euro p.p. de trein naar Praag te pakken en met diezelfde dagkaart kun je ook de tram, bus en metro in het drukke toeristische Praag nemen. Niet alleen Praag is mooi maar pak ook de ferry op het stroompje de Berounka en bezoek Karlstejn. Helaas hebben ze in het hotel over het mooie gebied aldaar geen informatie. Omdat de wifi daar prima is, kun je het natuurlijk zelf opzoeken. Ontbijt zeer uitgebreid en erg lekker. Met korte beentjes moet je wel over het bad klimmen wanneer je wilt douchen. Maar even je partner waarschuwen dat je gaat klimmen zodat hij/ zij je op kan vangen wanneer het mis zou gaan. Het personeel doet zijn uiterste best en wanneer jij vriendelijk bent en hen met een paar woorden Tsjechisch aanspreekt dan geven ze je een blik van waardering ook al heb je misschien alleen maar goededag (dobry den) in het Tjechisch gezegd. Helaas geen terras.

Heerlijk verblijf.

Peter Diks
    7-6-2018

Erg fijne camping. Vriendelijke ontvangst. Toiletten en douches prima. Jammer dat het restaurant vroeg gesloten werd. Rond 19.00. Waarschijnlijk door voorseizoen. Mooie plaatsen. Heerlijk erg groot natuurbad. Kraakhelder water. Ideaal om metro naar Praag te nemen. Waren hier 20 jaar geleden geweest. Niet veel verandert. Gelukkig.

Prima restaurant, behulpzaam personeel.

Ivo
    5-9-2015

Restaurant is goed, maar ik zou geen halfpension nemen. De personeelsleden zijn aardig en behulpzaam. Groot zwembad is nogal klein 3*8. Kinderbadje zit echt apart. Je kan je kind niet in de gaten houden vanuit het grotere zwembad/zonneweide. Dat kan dan wel vanaf het cafetaria terras. Verversen/schoonmaken van kamers zit geen regelmaat in. Het gebeurt onverwacht. Je kan echter gemakkelijk iets melden of vragen en dan wordt het vlot opgepakt. Voor de prijs is het een aardig ontbijtbuffet. Internet streamen vanaf de laptop naar tv met een HDMI kabel. Ideaal voor tennisliefhebbers.. Er zijn bezienswaardigheden buiten Praag, maar Praag overtreft alles samen. Doe niet de moeite om de trein te nemen richting Praag. Zoek een opstappunt van de metrolijn C. Met auto in 20 min. naar toe rijden en gratis parkeren tussen de woonblokken. Koop daar een dagkaartje in het boekhandeltje. Het is geen 4* hotel maar ik vind het een goede kwaliteit/prijs verhouding.