Sorteren

vakanties Midden Bohemen (Středočeský)

Reviews over accommodaties in Midden Bohemen (Středočeský)

Supercamping

Fam Brink
    14-8-2017

Leuke gezellige camping op een glooiend terrein. Vanaf 8 uur tot 19.30 is buffet/kraampje open. Goede broodjes en complete maaltijden. Losse snoepjes en ijs. Locale bevolking maakt gebruik vh zwembad. Vriendelijk en gemoedelijke sfeer waarbij na een dag de ligweide helemaal schoon wordt achtergelaten. Top! Sanitair prima schoon..20kc voor douchen. Zelf plaats uitzoeken. Heel veel ruimte!! We hebben Praag regelmatig bezocht met 2 kids van 9 en 11. Ging super met auto parkeren bij metro Zlicin/winkelcentrum. Om na een dag heerlijk af te koelen in het zwembad. Prima restaurant met kleine kaart. Goede prijs! We zijn 2 weken geweest. Meesten blijven paar dagen maar wij hadden gerust nog een week willen blijven!! Genoeg te doen in de omgeving!

Aanrader voor groot en klein

Ines
    16-9-2016

Op aanraden van familie dit hotel gekozen aangezien ons zoontje van 6 een echte waterrat is. Personeel is heel zorgzaam, je ziet dat ze hun job met volle zin doen. Wij namen het Family Package, dit is 5 nachten met ontbijt en avondeten inbegrepen, onbeperkt toegang tot het zwembad (soort Sunparks) en nog een aantal bezienswaardigheden zijn inbegrepen in de prijs, o.a. de zoo van Praag. Super verzorgd hotel, ik zou er zeker teruggaan en het aan iedereen aanraden. Gratis bus naar dichtste metrostation. Eén klein minpuntje is dat deze bus maar om het uur rijdt en je de tijd dus wat in de gaten moet houden. Voor de auto is er een parkeergarage voor een schappelijke prijs (toen €10/nacht).

Mirka Rozenska, Sales Assistant, E-Commerce Sales, 20-9-2016

Dear Ines,

thank you indeed for your visit and your nice review. First of all we would like to apologize for replying in English. We are glad that you and your family enjoyed your stay in our Aquapalace Resort Prague and appreciated our staff. Thank you very much for your recommendation as well.

Our whole team looks forward to welcoming your family again soon.

With kind regards, Mirka Rozenska, Sales Assistant, Aquapalace Hotel Prague

Prima restaurant, behulpzaam personeel.

Ivo
    5-9-2015

Restaurant is goed, maar ik zou geen halfpension nemen. De personeelsleden zijn aardig en behulpzaam. Groot zwembad is nogal klein 3*8. Kinderbadje zit echt apart. Je kan je kind niet in de gaten houden vanuit het grotere zwembad/zonneweide. Dat kan dan wel vanaf het cafetaria terras. Verversen/schoonmaken van kamers zit geen regelmaat in. Het gebeurt onverwacht. Je kan echter gemakkelijk iets melden of vragen en dan wordt het vlot opgepakt. Voor de prijs is het een aardig ontbijtbuffet. Internet streamen vanaf de laptop naar tv met een HDMI kabel. Ideaal voor tennisliefhebbers.. Er zijn bezienswaardigheden buiten Praag, maar Praag overtreft alles samen. Doe niet de moeite om de trein te nemen richting Praag. Zoek een opstappunt van de metrolijn C. Met auto in 20 min. naar toe rijden en gratis parkeren tussen de woonblokken. Koop daar een dagkaartje in het boekhandeltje. Het is geen 4* hotel maar ik vind het een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Midden Bohemen (Středočeský) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 139 reviews