vakanties Liberec (Liberecký)

Reviews over accommodaties in Liberec (Liberecký)

Geweldig genoten

Ton Boon,
    14-9-2018

We zijn een week in het schitterende verbouwde pension Novy Den geweest. De kamers zagen er zeer verzorgd uit met een eigen badkamer en het ontbijt is goed verzord. Anja en Aad zijn twee hartelijke mensen die voor iedereen klaar staan. Het pension ligt tegen de bossen waar je heerlijk kunt wandelen . In de tuin kun je heerlijk luieren en genieten van een drankje en je kunt afkoelen in het zwembad. Ook een bezoek aan de stad Liberec is aan te bevelen. Er zijn diverse andere bezienswaardigheden in de omgeving daar kunnen Aad en Anja alles over vertellen. Wij komen hier zeker een keer terug.

groot succes

Fam. Jansen,
    6-9-2018

Wij hebben ons verbaasd hoe de eigenaren Jan en Ciska erin slagen om ondanks de grootte van de camping, tijd en aandacht voor hun gasten te maken en zoveel mogelijk aan alle wensen te voldoen. Dat we heel tevreden terugkijken op onze vakantie komt door het aangename weer, in combinatie met de mooie omgeving, verrassende activiteiten op de camping zoals de spooktocht én dat de camping ondanks de hoeveelheid gasten goed geleid wordt.

Opvallend vonden wij dat Ciska de moeite nam om op zondag broodjes voor ons af te bakken aangezien wij niet in de gelegenheid waren om de dag ervoor een bestelling te doen. Jan heeft zich ingespannen om een stekker te vinden waarmee we onze elektrische auto konden opladen. In onze beleving zijn zij, en de medewerkers de hele dag in touw om iedereen een mooie vakantie te bezorgen.

Een verbeterpunt is het verstrekken van een aantrekkelijke folder waarin de activiteiten uit de omgeving staan opgesomd. Maar we begrepen van een van de medewerkers dat hieraan gewerkt wordt!

Geweldige tijd gehad

Fam. Van Hell,
    13-8-2018

Vier geleden geleden ook hier geweest en je ziet dat de eigenaren veel energie in verbeteringen hebben doorgevoerd.

Goede sanitaire voorzieningen met goed warm water.

Afwas gelegengehden zelfs met heet water.

de gehele dag door wordt het sanitair schoongemaakt.

Bar/restaurant met goed eten en drinken, een houtgestookte pizza oven, en nette prijzen.

Iedere dag vesre broodjes op bestelling.

Wij kwamen een dag eerder dan geboekt aan en ondanks dat de camping vol was werd er moeite gedaan een plekje te vinden. Dank daarvoor.

In de omgeving veel te zien en te doen, zandstranden, rotsen en watervallen.

Animatie is leuk voor verschillende doelgroepen en leeftijden.

Mooie gastvrije camping, voor herhaling vatbaar!

MvLiz,
    13-8-2018

Wij hebben genoten op deze mooie en gastvrije camping. De omgeving is echt fantastisch mooi. Er kan paardgereden worden op lieve betrouwbare ijslanders. Maar ook voor wie niet van paardrijden houd, is er genoeg te doen (wandelen, geocachen, rodelen, fietsen) . In de kantine kan je wat drankjes (bier, fris) pakken uit de koelkast, die je middels turven in een boekje kan afrekenen. Hetzelfde geldt voor de (echte!) wasmachine.

Als we dan toch een minpunt moeten noemen dan is het een vaste kliek gasten, die al vier jaar samen op de camping staat. Dit gaf af en toe een wat mindere sfeer voor buitenstaanders, maar laat je hierdoor zeker niet tegenhouden. Gideon en Hefziba zijn tegen iedereen even vriendelijk. En als je een andere periode gaat dan de eerste 2 weken van augustus, heb je hier waarschijnlijk ook geen last van. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping, maar deze staat toch op het lijstje om nog een keer heen te gaan.

Superb

Nirmala,
    13-8-2018

Wij werden heel warm verwelkom in dit heerlijk rustige pension. Mijn dochter van 8 en 13 vonden de vides geweldig om te slapen. Het is een omgeving waar je zowel in de zomer als winter kunt vermaken. Één ideale plek om van hieruit verder te stappen. Het leuke is dat de eigenaren gewoon Nederlands spreken. Dank zij hun tips en adviezen hebben we heel wat kunnen zien. In de avonduren kun je makkelijk de zwembad in en wordt je nog verwend met popcorn. Hmmm heerlijk. Now ik zeg aarzel niet maar boek je vakantie gewoon bij dit pensioen. Wij gaan der vast nog een paar keer in.