Sorteren

vakanties Liberec (Liberecký)

Reviews over accommodaties in Liberec (Liberecký)

Prima hotel, viel nu wat tegen.

El
    9-9-2017

We waren hier voor de derde keer. Dit jaar erg weinig gasten en daardoor viel de service tegen. Diner werdt opgediend in de bar, met tv aan en luide muziek, waardoor elkaar slecht te verstaan. Ontbijt was ook niet alle keren, zoals we gewend waren, ene keer beter dan andere keer.Eten en kamer prima. Jammer dat we geen info gehad hebben van Petra, hadden we wel verwacht.

Paard rijden

Romy, Ans, Bas
    28-8-2017

De mogelijkheid om met de fjorden paarden de bergen in te gaan, is erg mooi. De gastvrijheid spreekt ons erg aan.

Goed appartement!

Nienke van Buuren
    8-1-2017

Ruime en nette appartementen. Appartementen zitten dicht bij de piste. Je kan lopend naar de piste of met de gratis skibus. De skibus stopt vlakbij het appartement.

Ruim appertement, niet modern, niet aan de piste

Berend
    14-1-2014

Appertement is ruim maar de meubels en dergelijk zijn niet van deze tijd. Harde hoekbank/slaapbank en de eethoek meubels al aardig afgebladerd.

Verders is geen sfeer in het appartement te bekennen,

De matrassen van de bedden zijn heel erg hard dus niet comfortabel.

De badkamer is heel ruim maar je moet in het bad zitten als je je wilt douchen. Het zag er schoon uit bij aankomst, maar na een veegronde te hebben gemaakt kwam ik al allerlij spul tegen wat echt niet van ons kon zijn. Voor de kinderen is er in de omgeving niet echt iets bijzonders te doen. Om te skieën moet je wel met de auto ergens naar toe rijden want om te lopen naar het Aldrov station is echt te ver met ski schoenen aan. Voor de wat langere pistes moet je ongveer 10 tot 30 minuten rijden, wat echt wel de moeite waard is.

Liberec (Liberecký) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 557 reviews