Sorteren

vakanties Liberec (Liberecký)

Reviews over accommodaties in Liberec (Liberecký)

Heerlijke vakantie op een geweldige plek

Ester en Ron
    12-9-2017

Fijne kleine camping met veel gezelligheid. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en geweldige ritten kunt maken op de rug van super lieve betrouwbare IJslanders.

Grandioos

Marlenka
    10-9-2017

Voor het derde jaar hebben we hier onze vakantie doorgebracht. Prijs-kwaliteit verhouding is optimaal, dat vind je volgens mij nergens. Goede start van de dag met ontbijtbuffet. Dagelijks keuze uit 3 mogelijkheden tijdens het avondeten met daarbij elke dag een soep vooraf en Tjeschische dessert. En daarbovenop nog 2 consumpties.

Ik heb het nog nergens anders gevonden, zeker gezien de prijs.

Handdoeken worden 2 tot 3 x verschoond per week ( afhankelijk van de verblijfsduur )

Een mooie uitvalsbasis om veel moois te gaan zien en te beleven. Wij hebben er steeds nieuwe dingen ontdekt. Veel nieuwe mensen leren kennen en elke keer ontzettend genoten. Wij kijken terug op 3 mooie jaren.

De eerste 2 jaar is onze zoon mee geweest en heeft er met andere kinderen een gezellige vakantie gehad. Leeftijd was telkens variërend van 0 tot 20

Ik zeg "doen "

Prima hotel, viel nu wat tegen.

El
    9-9-2017

We waren hier voor de derde keer. Dit jaar erg weinig gasten en daardoor viel de service tegen. Diner werdt opgediend in de bar, met tv aan en luide muziek, waardoor elkaar slecht te verstaan. Ontbijt was ook niet alle keren, zoals we gewend waren, ene keer beter dan andere keer.Eten en kamer prima. Jammer dat we geen info gehad hebben van Petra, hadden we wel verwacht.

Ruim appertement, niet modern, niet aan de piste

Berend
    14-1-2014

Appertement is ruim maar de meubels en dergelijk zijn niet van deze tijd. Harde hoekbank/slaapbank en de eethoek meubels al aardig afgebladerd.

Verders is geen sfeer in het appartement te bekennen,

De matrassen van de bedden zijn heel erg hard dus niet comfortabel.

De badkamer is heel ruim maar je moet in het bad zitten als je je wilt douchen. Het zag er schoon uit bij aankomst, maar na een veegronde te hebben gemaakt kwam ik al allerlij spul tegen wat echt niet van ons kon zijn. Voor de kinderen is er in de omgeving niet echt iets bijzonders te doen. Om te skieën moet je wel met de auto ergens naar toe rijden want om te lopen naar het Aldrov station is echt te ver met ski schoenen aan. Voor de wat langere pistes moet je ongveer 10 tot 30 minuten rijden, wat echt wel de moeite waard is.