Sorteren

vakanties Liberec (Liberecký)

Reviews over accommodaties in Liberec (Liberecký)

Skvělý prodloužený víkend

JL
    3-10-2018

V hotelu Starý mlýn jsme strávili prodloužený víkend na doporučení našich přátel. A nezklamali jsme se. Pokoje starší ale vše velmi čisté a s výbornými postelemi. Výborná kuchyně, skvělý personál včetně majitelů. Motokáry byly vítaným spestřením našeho pobytu. Krásná krajina s pěknými výhledy, zkuste výlet na Čertovu horu.

Krásné proštředí, výlety na všechny strany.

Uhlíř Jaroslav, Hráčková Eva
    30-9-2018

Ubytování, vstřícnost a ochota pana vedoucího a personálu a výborná kuchyně. Vřele doporučujieme a rádi se vrátíme již po desáté !!!

Wunderbare Unterkunft

Matthias Urban
    15-9-2018

Sehr gute und wunderschöne Lage des Hauses sowie sehr grosse Freundlichkeit von Fr.Marcella, viel Ruhe und Natur und trotzdem gute Anbindung an die Stadt Liberec!

Geweldig genoten

Ton Boon
    14-9-2018

We zijn een week in het schitterende verbouwde pension Novy Den geweest. De kamers zagen er zeer verzorgd uit met een eigen badkamer en het ontbijt is goed verzord. Anja en Aad zijn twee hartelijke mensen die voor iedereen klaar staan. Het pension ligt tegen de bossen waar je heerlijk kunt wandelen . In de tuin kun je heerlijk luieren en genieten van een drankje en je kunt afkoelen in het zwembad. Ook een bezoek aan de stad Liberec is aan te bevelen. Er zijn diverse andere bezienswaardigheden in de omgeving daar kunnen Aad en Anja alles over vertellen. Wij komen hier zeker een keer terug.

groot succes

Fam. Jansen
    6-9-2018

Wij hebben ons verbaasd hoe de eigenaren Jan en Ciska erin slagen om ondanks de grootte van de camping, tijd en aandacht voor hun gasten te maken en zoveel mogelijk aan alle wensen te voldoen. Dat we heel tevreden terugkijken op onze vakantie komt door het aangename weer, in combinatie met de mooie omgeving, verrassende activiteiten op de camping zoals de spooktocht én dat de camping ondanks de hoeveelheid gasten goed geleid wordt.

Opvallend vonden wij dat Ciska de moeite nam om op zondag broodjes voor ons af te bakken aangezien wij niet in de gelegenheid waren om de dag ervoor een bestelling te doen. Jan heeft zich ingespannen om een stekker te vinden waarmee we onze elektrische auto konden opladen. In onze beleving zijn zij, en de medewerkers de hele dag in touw om iedereen een mooie vakantie te bezorgen.

Een verbeterpunt is het verstrekken van een aantrekkelijke folder waarin de activiteiten uit de omgeving staan opgesomd. Maar we begrepen van een van de medewerkers dat hieraan gewerkt wordt!