Sorteren

Reviews over accommodaties in Královéhradecký

Accommodatie prima

R. Rondhuis
    4-9-2018

Voor ons was het de 3e keer in tsjechië, Maar voor de 1e keer in op dit park.

Op de accommodatie is niets aan te merken, goede beden, Complete keuken, NL zenders en schoon.

Wat ons wel een beetje tegen viel was het vakantie gevoel dat wel op website "Happy Hill"staat maar daar was op park niets van te merken, Geen broodjes service, Geen animatie, Receptie na 12 uur dicht of helemaal niet open , Diversen keren geen stroom en water (overigens) 1x wel aangekondigd.

Onpersoonlijk eindcontrole en wat ons het meeste stoorde was de afhandeling van kleine klachten(Zeer veel vliegen,Wespennest,Zeer veel chemicaliën in zwembad ) ons idee was dat ze wel een beetje klaarwaren met de vakantie!

Maar het vakantie park Happy Hill krijgt qua ligging, accommodatie wel een ruime voldoende.

Een aanrader voor de rustzoeker en de doener.

Cheryta
    29-8-2018

Wij komen vanaf 2012 op deze camping met heel veel plezier. Deze gezellige en professionele eigenaren hebben deze camping tot een topcamping gemaakt met goede voorzieningen, veel aandacht voor mens en dier en met heel veel mogelijkheden in de omgeving om tot rust te komen of voor de echte doeners.

Een gratis kop koffie in de ochtend voor iedereen die wil aanschuiven. Wij hebben dat nog niet eerder meegemaakt. Heerlijk eten op vaste thema avonden bij het kampvuur Goulash en ham aan het spit en alles goed verzorgd.

Verbaasd hebben wij de reviews gelezen van de Fam Karsten en Edwin. Wij zijn later gekomen dan deze families en geen kapotte aanrechtbladen gezien, de douches altijd warm bij normaal douche gebruik. Hun reviews kloppen niet en wij vinden het triest dat zulke mensen hardwerkende en zeer gemotiveerde eigenaren zo wegzetten en naar wij begrijpen bij hun vertrek daarover niets meedelen. Wat is hier de reden van?????

skivakantie

ron
    3-3-2018

leuk oud hotel wel gehorig maar is wel van alle gemakken voorzien

vriendelijke bediening zowel aan de receptie als in de bar/restaurant doen alles om je het naar je zin te maken

er is een skiopslag maar 2 paar skies in een locker gaat met moeite we hebben ze er maar er uit gelaten ruimte is wel afsluitbaar

eten is goed hoor je komt niks te kort zowel ontbijt als diner

zeker een hotel om nog een keer naar toe te gaan

afstand tot de piste is ongeveer 600 meter we namen iedere keer maar een taxi want lopen op skischoenen is geen pretje

centrum is wel goed te lopen en is best gezellig daar

prima wij komen hier al wel 6 jaar denk ik .

Mary Evertse
    22-2-2018

fijn hotel voor kinderen als je met een groep ben. fijn personeel en ontbijt heel goed avond eten vinden kinderen soms niet zo lekker maar het is goed

Voldoende accommodatie

Hassink
    27-12-2017

Een mooi ruim appartement. Hygiëne ruim voldoende. Gordijnen in kamers zijn te smal waardoor het niet geheel donker is. Een slaapkamer met vier goede bedden. De slaapbank in de huiskamer is van slechte kwaliteit. Hier kun je niet comfortabel in liggen. Weinig kastruimte wanneer je met zes personen bent. Tevens in de douche een glazen douchescherm die niet functioneert naar behoren, wat voor zeer gevaarlijke situaties kan zorgen met kinderen. Tevens een raam kapot in slaapkamer wat voor een kind van 1 jaar ook gevaarlijk is.

Ontbijt is goed alleen te weinig tafels en stoelen voor de hoeveelheid mensen die moeten ontbijten. Wanneer je van rust houdt is het aan te raden te ontbijten en te dineren op je kamer of in een ander restaurant.

De organisatie komt ietwat chaotisch over.