vakanties Královéhradecký

Reviews over accommodaties in Královéhradecký

prima wij komen hier al wel 6 jaar denk ik .

Mary Evertse, 22-2-2018
    fijn hotel voor kinderen als je met een groep ben. fijn personeel en ontbijt heel goed avond eten vinden kinderen soms niet zo lekker maar het is goed

Hotel mooie gelegen, goed ontbijt en avond eten!

Dit, 16-2-2018

Het hotel ligt op een geweldige met plek top uitzicht!!

Wel een stukje rijden van het centrum.

We hadden alleen ontbijt erbij geboekt.

( ontbijt was top, Iedere dag stond er iemand een vers eitje te bakken.)

Na de eerste keer eten van het buffet hebben we hier nog 2 avonden gebruik van gemaakt!!

Iedere avond een ander thema

Personeel was vriendelijk.

Wij hebben in het bijgebouw geslapen deze kamer was heel ruim.

Slaapbank voor de kinderen vond ik minder.

Kinderen waren hier wel blij mee.

Een goede masseur👍🏻

Het enige wat ik wil mee geven aan dit hotel, zorg dat alle kapotte dingen gemaakt of vervangen worden.

Dan is het hier top en zal de beoordeling snel stijgen.

Het centrum kent zijn prijzen inmiddels wel

De ski passen zijn niet zo goedkoop meer

Kortom een hele leuke positieve vakantie gehad hier😄👍🏻

Schitterende locatie met volop natuur en rust.

Emma en Cees, 16-11-2017
    Camping is omgeving door prachtige natuurgebieden met hele mooie wandelmogelijkheden. Je dient wel rekening te houden met flinke hoogte verschillen. Als je daar geen probleem mee hebt dan biedt de omgeving van deze camping zeer veel moois. Camping zelf is gezellig en familiair. Ruim voldoende was- en toiletvoorzieningen.

Heerlijk appartement, geweldige centraal gelegen

Mark, 17-8-2017

Prachtige appartementen,ruim schoon,prima bedden

Duidelijke communicatie tijdens boeken en met ontvangst

Schitterende omgeving, waarbij genoeg te doen is

Een hele week daar geweest en geen dag verveeld zelfs mijn 15 jarige dochter heeft zich prima vermaakt

Aanraders in de buurt zijn, reuze gebergte, de snezka beklimmen, down hill met MTB of step en een parapent duo vlucht maar als er echt ontspannen moet worden is zwemmen

in het meertje of genieten van de krekels in de grote groene tuin ook heerlijk.

Leuk ook dat het trappenhuis vol hangt met foto's hoe het pand ooit was.

Bij ons verblijf was de eerste dagen de wifi ook een probleem maar het systeem is vervangen wij kregen een nieuwe inlog en de laatste dagen van ons verblijf een prima verbinding

Voor elk wat wils! Zowel actief, als passief!

Enschede, 17-8-2017
    Mooie, ruime en schone huisjes. Deze staan in een groen vakantiepark waar kinderen lekker veilig kunnen spelen. Er is een mooi zwembad aanwezig om even verkoeling te pakken. Daarnaast biedt de omgeving heel veel mogelijkheden om aan de vakantie een leuke invulling te geven. Je kunt bij het huisje rustig relaxen, maar je kunt ook lekker wandelen/ fietsen of een dagtocht maken. Van ons hoor je geen slecht woord over dit park. Een aanrader!
Královéhradecký scoort een 8,2 uit 10, op basis van 832 reviews