vakanties Královéhradecký

Reviews over accommodaties in Královéhradecký

fantastisch

Marianne Heijns,
    5-1-2019

we waten hier voor de wintersport

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Sonja Jelles,
    1-12-2018

Een mooie kleinschalige camping met hele vriendelijke Nederlandse eigenaars die alles voor je doen.

De omgeving is prachtig om te wandelen en er zijn leuke plaatsen in de omgeving. Je zit ook vlak bij het reuzengebergte. Het sanitair is heel goed en schoon. Ook worden er leuke uitstapjes geregeld voor jong en oud. Wij zijn zelf naar een prachtige dierentuin in de buurt geweest waar veel te doen is w.o een safaritocht en dat voor weinig geld. Er zijn gezellige restaurantjes in de omgeving en ook supermarkten.

De camping ligt vlakbij de Poolse grens en ook daar zijn hele leuke uitstapjes te maken,kortom een hele leuke plek om je vakantie door te brengen!

Parel van Tsjechië.

Femke,
    17-11-2018

Een heerlijke camping in een fantastische omgeving. De kneuterigheid van het vertier zorgt ervoor dat ook verlegen kinderen contact maken. Het uitzicht van de camping ( lang niet alle plekken hebben dit uitzicht) is zo mooi en rustgevend, wij hebben onze campingstoelen gewoon versleept naar het kampvuur rond etenstijd. Hulde voor de hardwerkende dames van het sanitair. Zelden zo schoon meegemaakt. Tip: Maak een extra bord voor ze, zodat ze het bord dat er schoongemaakt niet constant hoeven te verslepen tussen de toiletgebouwen. Restaurant in het dorp was onze favoriet voor lunch en alle wandelingen tussen de fenomenale rotsformaties zal ons lang bij blijven. Kortom: een parel in Tsjechië. Hier willen wij nog eens terugkomen.

een heerlijke vakantie

Marianne + vrienden,
    5-11-2018

We komen al jaren op dit gezellige park . Steeds weer genieten we van de prachtige ligging. De huizen zien er van binnen en buiten zeer verzorgd uit.

Leuke uitstapjes maken (b.v. naar Vrchlabi, Spindl Mlyn, Janske Lazne - het nieuwe boomkroonpad) en lekker goedkoop eten en drinken . Wat wil je nog meer tijdens de vakantie !

Helaas werd er tijdens onze vakantieweek buiten het park aan de weg gewerkt en bij graafwerkzaamheden ging het een paar keer mis en hadden we geen stroom en water.

Hoewel de beheerder hier natuurlijk niets aan kon doen, heeft hij hiervoor zijn excuses aangeboden. Maar ja, dat zijn van die dingen die gebeuren.

Heerlijk genoten!

Dhr. G.Lucassen,
    3-11-2018

Erg mooi verblijf. Schoon en voldoende ruimte voor 4 volwassenen.

We hebben genoten van de ruimte en de rust om ons huis heen. Het park is gelegen in een prachtige natuurlijke omgeving. Dat is goed te zien als je de uitzichttoren bewandelt, die niet al te ver van het park ligt. Je kunt bij Happy Hill lekker ontspannen en tot rust komen, maar je kunt er een heerlijke actieve vakantie hebben. Genoeg mogelijkheden om te wandelen of om te fietsen. Verder zijn er in de buurt ook voldoende bezienswaardigheden( bijvoorbeeld de stad Harrachov).

Boodschappen zijn gemakkelijk te kopen Vrchlabi.

Wij komen zeker terug om weer te genieten van een heerlijke vakantie!