• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Královéhradecký

Echt een aanrader!!!

Fam. Otter
    10-8-2018

Naar aanleiding van alle positieve reviews op internet, zijn we bij Tom's camping beland. Wat een geweldige plek om even helemaal te onthaasten. Alles over Tom en de camping is al gezegd en klopt ook helemaal. Echt een aanrader om hier voor een korte of langere periode te verblijven. Hier staat service nog hoog in het vaandel. Geweldig om te zien hoe Tom op alle mogelijke manieren klaar staat voor zijn gasten.

fantastisch

Herman
    2-7-2018

binnenkomst park ziet er meteen goed uit, huisje erg schoon, door het mooie weer

ging zwembad eerder open. Leuke speeltuin voor kinderen. Mooi uitzicht vanuit

ons huisje. Lekker eten in restaurantjes omgeving. Leuke tochten gemaakt.

skivakantie

ron
    3-3-2018

leuk oud hotel wel gehorig maar is wel van alle gemakken voorzien

vriendelijke bediening zowel aan de receptie als in de bar/restaurant doen alles om je het naar je zin te maken

er is een skiopslag maar 2 paar skies in een locker gaat met moeite we hebben ze er maar er uit gelaten ruimte is wel afsluitbaar

eten is goed hoor je komt niks te kort zowel ontbijt als diner

zeker een hotel om nog een keer naar toe te gaan

afstand tot de piste is ongeveer 600 meter we namen iedere keer maar een taxi want lopen op skischoenen is geen pretje

centrum is wel goed te lopen en is best gezellig daar

prima wij komen hier al wel 6 jaar denk ik .

Mary Evertse
    22-2-2018

fijn hotel voor kinderen als je met een groep ben. fijn personeel en ontbijt heel goed avond eten vinden kinderen soms niet zo lekker maar het is goed

Voldoende accommodatie

Hassink
    27-12-2017

Een mooi ruim appartement. Hygiëne ruim voldoende. Gordijnen in kamers zijn te smal waardoor het niet geheel donker is. Een slaapkamer met vier goede bedden. De slaapbank in de huiskamer is van slechte kwaliteit. Hier kun je niet comfortabel in liggen. Weinig kastruimte wanneer je met zes personen bent. Tevens in de douche een glazen douchescherm die niet functioneert naar behoren, wat voor zeer gevaarlijke situaties kan zorgen met kinderen. Tevens een raam kapot in slaapkamer wat voor een kind van 1 jaar ook gevaarlijk is.

Ontbijt is goed alleen te weinig tafels en stoelen voor de hoeveelheid mensen die moeten ontbijten. Wanneer je van rust houdt is het aan te raden te ontbijten en te dineren op je kamer of in een ander restaurant.

De organisatie komt ietwat chaotisch over.

Královéhradecký scoort een 8,2 uit 10, op basis van 834 reviews