Damascus

We hebben een aantal aanbieders voor Damascus voor je op een rij gezet:

vakanties Damascus

We hebben een aantal aanbieders voor Damascus voor je op een rij gezet:

Reviews over Damascus

Een van de gaafste steden ter wereld!

PsychoVH,
    9-9-2010

Wat een stad! Heerlijk om door heen te dwalen, ijs te halen in de souk, de beste falafel ter wereld, mooie bezienswaardigheden, schitterende binnentuinen, supervriendelijke mensen.

Wij waren op rondreis, wat een geluk dat die rondreis ons twee keer in Damascus bracht! Ik zou zo weer gaan!

Gereisd met partner in maart 2008

Vies, vuil en grauw maar zo LEUK

Jmc,
    9-6-2010

Damascus is een stad metl veel culturen. Het is vies en grauw en druk MAAR zo leuk en divers. De moskee is mooi (trek passende kleding aan of huur een jurk). Vooral de soek is grandioos, veel kleuren (ook veel zwart) en geuren van de kruiden. Hele goed restaurants.

Bezoek Krak de Chevaliers, Saladin, Apameia, Hama etc.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Het paradijs volgens Mohammed

Chris ,
    18-4-2010

Mohammed noemde Damascus het paradijs op aarde. Een beetje overdreven, al blijft Damascus tot op vandaag een mooie stad. Zeker te bezoekenin de oude stadskern: de Omaijad moskee, één van de mooiste moskeeën ter wereld, het paleis Qasr al-Azem, de christelijke wijk, de Via Recta en de soeks.

Van op de heuvel heb je een mooi uitzicht over de stad.

Gereisd met vrienden in april 2010

Prachtig land om op vakantie te gaan

Eliana,
    8-2-2009

het meeste leuke vond ik dat Syrië meerdere soorten naturen heeft. je kunt de beboste bergen in gaan, aan zee een chalet of hotel huren, maar je kunt zelfs je vakantie door brengen in het stukje woestijn ongeveer midden in Syrië.

wij hebben er zelf nooit gekookt. elke dag zijn we wezen uit eten, simpel weg omdat het zo goedkoop is. en na het uiteten kun je heerlijk wandelen in de stad, met zoveel mensen om je heen.

Gereisd met partner in juli 2008

Heb 4 maanden voor stage in Damascus geleefd, ronduit geen

Nicky Vinken,
    6-5-2008

Heb 4 maanden voor stage in Damascus geleefd, ronduit geweldig. Vriendelijke mensen, absoluut geen vijandige of gevaarlijke sfeer op straat in tegenstelling tot het imago wat Syrie hier in de media heeft.

Echt een aanrader voor een stedentrip, danwel doorreis door de rest van Syrie

Gereisd alleenreizend in september 2007
Damascus scoort een 8,6 uit 10, op basis van 15 reviews