Damascus

Damascus

We hebben een aantal aanbieders voor Damascus voor je op een rij gezet:

Reviews over Damascus

• 10Julia17-06-2012

polecam

Świetnia kuchnia dla kazdego smakosza. A atrakcje są kapitalne

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Hein Verschuur19-12-2011

Mooi SYrie

We hebben naast 5 andere reizen een culturele rondreis gemaakt door Syrie en Jordanie. Door de omstandigheden heeft Damascus extra indruk gemaakt. Syrie is een fantastisch cultureel land!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10PsychoVH09-09-2010

Een van de gaafste steden ter wereld!

Wat een stad! Heerlijk om door heen te dwalen, ijs te halen in de souk, de beste falafel ter wereld, mooie bezienswaardigheden, schitterende binnentuinen, supervriendelijke mensen.

Wij waren op rondreis, wat een geluk dat die rondreis ons twee keer in Damascus bracht! Ik zou zo weer gaan!

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2008

• 7Jmc09-06-2010

Vies, vuil en grauw maar zo LEUK

Damascus is een stad metl veel culturen. Het is vies en grauw en druk MAAR zo leuk en divers. De moskee is mooi (trek passende kleding aan of huur een jurk). Vooral de soek is grandioos, veel kleuren (ook veel zwart) en geuren van de kruiden. Hele goed restaurants. Bezoek Krak de Chevaliers, Saladin, Apameia, Hama etc.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Chris 18-04-2010

Het paradijs volgens Mohammed

Mohammed noemde Damascus het paradijs op aarde. Een beetje overdreven, al blijft Damascus tot op vandaag een mooie stad. Zeker te bezoekenin de oude stadskern: de Omaijad moskee, één van de mooiste moskeeën ter wereld, het paleis Qasr al-Azem, de christelijke wijk, de Via Recta en de soeks. Van op de heuvel heb je een mooi uitzicht over de stad.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 7gabiko04-06-2009

mooie land met veel stranden

mooie plek voor vakantie en uitgaansleven een land met veel stranden en bergen, woestijnen

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juni 2009

• 9Monika19-05-2009

I love this city

This is a great city and full of very ancient places, if you love history visiting Damascus is a must. people are amazing everybody is nice and very helpful.A super safe experience even women can walk alone in the street at 3am. I didn't imagine the nightlife that perfect ,shops are open until 3am and bars are full along the week.

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Eliana08-02-2009

Prachtig land om op vakantie te gaan

het meeste leuke vond ik dat Syrië meerdere soorten naturen heeft. je kunt de beboste bergen in gaan, aan zee een chalet of hotel huren, maar je kunt zelfs je vakantie door brengen in het stukje woestijn ongeveer midden in Syrië. wij hebben er zelf nooit gekookt. elke dag zijn we wezen uit eten, simpel weg omdat het zo goedkoop is. en na het uiteten kun je heerlijk wandelen in de stad, met zoveel mensen om je heen.

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Eva11-10-2008

Wonderful!!! I´ll be back!

Underbar stad med massor att utforska. Otroligt trevliga människor och fantastisk mat. Nästa gång ska jag dock inte vara gravid.... :)

• 9Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in november 2007

• 9Nicky Vinken06-05-2008

Heb 4 maanden voor stage in Damascus geleefd, ronduit geweldig. Vriendelijke mensen, absoluut geen vijandige of gevaarlijke sfeer op straat in tegenstelling tot het imago wat Syrie hier in de media heeft.

Echt een aanrader voor een stedentrip, danwel doorreis door de rest van Syrie

• 6Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2007