Sorteren

Reviews over accommodaties in Syrie (Syria)

Gezellige mensen, geen moment saai!

Christiaan
    7-9-2017

Het was wel erg rumoerig vooral s'nachts was het moeilijk te slapen. Het ontbijt liet ook te wensen over en de airco werkte niet.

Wel veel te beleven in de stad en gezellige, respectvolle mensen. Aanrader!

Mooi hotel in oude stad

18-4-2011

Tourath House is een mooi klein hotel in een oude wijk van Aleppo. In de buurt zijn leuke winkels en goede restaurants.

Tourath House is een prima hotel

17-4-2011

Tourath House is een mooi, klein hotel in het oude centrum van Aleppo. In de buurt zijn er veel winkeltjes en goede restaurants.

Mooi en goed gelegen hotel

5-4-2011

Hotel Safir in Ma'aloula is een mooi en prima onderhouden hotel. Het ligt op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden, en heeft een goed restaurant. Het personeel is vriendelijk, maar sommigen spreken nauwelijks Engels.

Supermooie locatie

Ali
    22-3-2011

Mooi hotel, vriendelijke mensen en relatief goedkope prijzen.