Sorteren

vakanties Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

Geweldig! En zeker voor herhaling vatbaar!

Valerie
    29-8-2018

Ontzettend genoten van ons verblijf bij Kekemba Resort! John en Lloyd zijn heel gastvrij, relaxed, stellen je graag op je gemak en staan voor je klaar. Niks is ze teveel! Wij hebben 3 en een halve week in het 7-persoons appartement gelogeerd. Wat een fijne bijkomstigheid is, is dat ons appartement om de 3 dagen werd schoongemaakt. Grote schoonmaak en kleine schoonmaak. Schone handdoeken, beddengoed. Goed georganiseerd allemaal!

Een prachtig resort! En heel misschien als je geluk heb...zie je een luiaard😉.

Prettige ligging, mini supermarkt op 2 min afstand. Je bent zo in de stad en genoeg keuzes aan taxi.

John en Lloyd bedankt voor een fijne vakantie!

Wanneer wij weer naar Suriname komen, weten wij waar wij moeten wezen!

Ga vooral zo door en tang boeng!

Chillen op zn surinaams!

Adri Smit
    14-6-2018

Lekker chillen in klein ,maar fijn ,zwembad.

Kamers worden goed schoon gehouden, heerlijk vers ontbijt en een mooie locatie! Genieten vlakbij alle uitgaansmogelijkheden en voorzieningen! TOP!

Redelijk maar saai hotel

Lotte
    27-5-2018

Het hotel is centraal gelegen in Nickerie. We hebben hier gewoon goed gegeten. Kamers zijn schoon. Maar we misten een balkonnetje en/of een binnentuin. Je kunt alleen buiten zitten aan de straatkant bij het verkeer. Het hotel heeft geen lift. Nickerie is op zich aardig om geweest te zijn. De stad op zich is gemoedelijker dan Paramaribo. Vanuit hier kun je naar de zeedijk, de rijstvelden en naar het geweldige Bigi Pan.

Geweldig!!! Zeker voor herhaling vatbaar

Familie van A
    18-8-2015

De sfeer is geweldig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn ruim en netjes en het park wordt keurig onderhouden. Niks is te gek alles kan. Wij hebben 3 weken Swiet Djaarie als uitvalsbasis gebruikt en ik kan niet iets op noemen wat tegenviel.