Sorteren

Reviews over accommodaties in Suriname

Geweldig

Bas van Pelt
    17-6-2018

Geweld ig Appartement . rustig gelegen , zeer vriendelijk personeel , zeer schoon.

een echte aanrader en gaan zeker terug

Redelijk maar saai hotel

Lotte
    27-5-2018

Het hotel is centraal gelegen in Nickerie. We hebben hier gewoon goed gegeten. Kamers zijn schoon. Maar we misten een balkonnetje en/of een binnentuin. Je kunt alleen buiten zitten aan de straatkant bij het verkeer. Het hotel heeft geen lift. Nickerie is op zich aardig om geweest te zijn. De stad op zich is gemoedelijker dan Paramaribo. Vanuit hier kun je naar de zeedijk, de rijstvelden en naar het geweldige Bigi Pan.

Heerlijk ontspannen!

Joyce
    26-4-2018

Relaxed, aardige mensen. Super locatie. Je loopt zo de stad in. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en kamers zijn mooi!

Geweldig!!! Zeker voor herhaling vatbaar

Familie van A
    18-8-2015

De sfeer is geweldig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn ruim en netjes en het park wordt keurig onderhouden. Niks is te gek alles kan. Wij hebben 3 weken Swiet Djaarie als uitvalsbasis gebruikt en ik kan niet iets op noemen wat tegenviel.

Suriname scoort een 8,5 uit 10, op basis van 627 reviews