Sorteren

vakanties Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

Prima verzorgd en goede sfeer!

Maurice
    12-11-2018

Uitstekend verzorgde vakantiewoning. drie ruime slaapkamers met airco en TV. Goede bedden en alles uitermate netjes en regelmatig schoongemaakt. Ontvangst door eigenaren John en Loyd is vriendelijk en niet overdreven. Kortom; een aanrader!

Zeker de moeite waard om er eens te komen.

Hensen
    6-11-2018

Een heerlijke rustig verblijf, lekker groot zwembad en een goed restaurant. De bungalows zijn ruim en schoon. Geen lawaai van airco's maar één à twee ventilatoren maken het verblijf in de bungalow behaaglijk. Een grote klamboe zorgt voor geen ongewenst bezoek. Tevens een zeer ruime badkamer met warm en koud water. Wat erg leuk is de tuin indeling met verschillende soorten bomen zoals katoen, koffie enz. 's morgens hoor je de brulapen.

Ideale uitvalsbasis voor trips in Suri!

familie Coosemans-Meurrens
    5-11-2018

Wij logeerden er tussen onze trips door. Ideaal: je hoeft niet altijd al je bagage mee te sleuren, niet steeds opnieuw ergens in te checken en alles in- en uit te pakken.

De appartementen en de gemeenschappelijke ruimtes zijn kraaknet. De inrichting is naar Surinaamse normen luxueus en de uitbaatster is suuupervriendelijk en staat altijd klaar met raad en info.

Wie geen zin meer heeft om zich na de trip in het Paramaribose nachtleven te storten, vindt er enkele lekkere restaurants op wandelafstand of winkels om voorraad in te slaan en zelf te kokkerellen.

Ook aanrader voor

- gezinnen die samen op reis willen: elk zijn eigen stek én gemeenschappelijke zit/speelruimte, keukens, BBQ, terras., zwembad...

- stagiairs

Niet centrum centrum Paramaribo maar je bent er wel in een wip.

Kortom: een aanrader!

TIP: wij hebben er na onze trips nog enkele dagen luxe aangebreid in Hotel Torarica.

Heerlijk ontspannen

Gerrie en Karina
    3-11-2018

Heerlijk ontspannen plek. Mooi appartement met lekker bed. Prachtige tuin. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaren!

Genieten

Ilona kuipers
    2-11-2018

Oxygen resort..rustig .veel tuin ..2 zwembaden..vriendelijk personeel..heerlijk appartement..Ik heb genoten..moest herstellen na medische ingreep..lekker eten..heerlijke zon...in de vroege morgen zoveel vogels horen...en echt een heerlijke tijd gehad...de Surinaamse bevolking is aardig en beleefd....het land zijn nog steeds de longen van onze aarde..er is teveel om op te noemen qua natuur...zwemmen in de soela's wakker worden in de Bush...je verwonderen over de schoonheid van de natuur