Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

echte gastvrijheid

Agnes Waard,
    2-2-2019

Dit guesthouse werd me aangeraden door vrienden en ik zal het anderen aanraden. Vanaf het begin was het mailcontact vanuit Nederland uitstekend. Alles werd soepel geregeld; een taxi die me ophaalde van het vliegveld en de excursie naar Pingpe. Toen de geldautomaat in Paramaribo geen geld gaf, werd dat samen met mevrouw Marita opgelost. Ze zag dat ik wat wagenziek achteruit een taxibusje kroop en zei:’Ik bel de buschauffeur van de excursiebus even, zodat u morgen voorin naast de chauffeur kunt zitten’. Dat is klasse.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Wij hebben het verblijf bijzonder prettig gevonden

Mevrouw H. Hek,
    27-1-2019

Het verblijf in Resort Kekemba was in een woord voortreffelijk. De aanprijzing van het resort klopte helemaal. Wij kwamen om 0.2 uur 'snachts aan maar ondanks de tijd werden wij prima ontvangen en naar onze accommodaties geleid. De heren John en Lloyd van Kekemba zijn zeer attentvolle gastheren. De transport van en naar de luchthaven was goed geregeld. Het verblijf in het resort is rustig. Kekemba biedt veel mogelijkheden voor een verblijf en er is dag en nacht iemand aanwezig. Bovendien kan je veilig je verblijf bij kekemba doorbrengen in een prachtige, schone en sfeervolle beplante omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2018

A home away from home met geweldige gastheren

Tjeerd,
    20-1-2019

Samen met mijn partner en vrienden hebben wij bijna 4 weken gelogeerd bij Kekemba. A home away from home. Wat een heerlijke plek. Prachtige tuin, heerlijk zwembad, comfortabele accomodatie, veilig en dat op nog geen 5 minuten rijden van hartje Paramaribo. Lloyed en John zijn geweldige gastheren die ervoor zorgen dat alles aanwezig is wat je graag zou willen. Ze laten je thuis voelen, geven je de ruimte en vrijheid maar zijn er voor je wanneer je ze nodig hebt. Kortom een plek voor een ieder die van gemak houdt maar ook zijn eigen privacy wenst. Een toplocatie waar het niet moeilijks om een geweldige tijd te hebben in een schitterend land!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Suriname is een prachtig land, ik ga zeker terug.

Hanneke van Noort,
    15-1-2019

Joah Inn ligt midden in Parmaribo. Wij hebben een excursies geboekt bij de reisleiding, (de Commewijne toer) en hebben met vrienden, die in Suriname wonen, nog een tweedaagse excursie gedaan naar het stuwmeer en een dag naar een indianendorp. We zijn met de taxi naar de Vlindertuin gegaan. Je kunt vanaf Joah Inn lopend naar de markt, de waterkant en Fort Zeelandia.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Je vind geen betere accommodatie in Paramaribo.

P.F. van Dijk,
    12-1-2019

Downtown Oasis is de beste plek in Paramaribo. Wij waren ruim een maand in Paramaribo en hebben veel accommodaties bekeken. Onze conclusie was steeds opnieuw: "te duur" of "hier wil je niet zitten". Bij Oasis was alles perfect. Ruime kamers, alles netjes en schoon, vriendelijk personeel en de kamers hebben alles wat je wenst. Een ruime tuin met gezellige terras en bar en zwembad. Het geheel voor een goede prijs.

Gereisd met partner in december 2018