• Type accommodatie

Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

Het beste resort van Suriname

Martin, 31-1-2018

Deze mensen loyd en Jhon zijn de liefste mensen die je jezelf maar kunt voorstellen er is niets maar dan ook echt niets voor ze te veel , ze doen er echt alles aan om het hun gasten zo goed als mogelijk Het naar de zin te maken , we hebben een geweldige tijd bij ze mogen hebben en gaan ook zeker weer bij ze terug . Van ons een dikke 10 op alle fronten Jhon en Loyd Thanks voor de mooie en gezellige tijd.

Groetjes Martin en Aimee van Schaik

Super ontspannen en onbezorgde vakantie gehad!

Kishon & Marijke, 8-11-2017
    We hebben hier een heerlijke en ontspannen vakantie gehad. Pieter en zijn team zorgen echt voor een onbezorgde tijd. Je kunt voor alles bij hen terecht, niets is teveel gevraagd. Zij bieden een enorme gastvrijheid. Een leuke wandeling in de prachtige omgeving gemaakt, verzorgd door Pieter. We hebben apen gezien, een luiaard en zelfs een keer een toekan. Ontbijt was elke ochtend goed verzorgd en vers. Wij komen zeker nog eens terug!

Beste hotel van Paramaribo

sandraenmark, 10-9-2017
    Gewoon een goed hotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooi zwembad en veel extra faciliteiten. Kamers zijn goed; ruim, airco en met goede bedden. Uitstekende ligging. Uitstekend ontbijt. Wij komen zéker terug!

Geweldig!!! Zeker voor herhaling vatbaar

Familie van A, 18-8-2015
    De sfeer is geweldig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn ruim en netjes en het park wordt keurig onderhouden. Niks is te gek alles kan. Wij hebben 3 weken Swiet Djaarie als uitvalsbasis gebruikt en ik kan niet iets op noemen wat tegenviel.
Suriname scoort een 8,5 uit 10, op basis van 607 reviews