vakanties Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

Verborgen parel

Eva, 25-4-2018
    Kekemba is een plek waar je wel van móet houden. In een fraaie tuin liggen verschillende bungalows met eigen terrasje. Bij het zwembad is een ruim gemeenschappelijk terras met houten tuinmeubilair, comfortabele kussens en -mijn favoriet!- een aantal hangmatten. De ontvangst is vriendelijk, de sfeer relaxed. Binnen een paar autominuten of klein kwartiertje fietsen sta je weer midden in het hectische centrum van Paramaribo. Aanrader!

Fantastisch (Zie boven)

Matawlie B.P (John), 20-3-2018

Ivm 75ste jaardag van mijn vrouw verbleven wij ( 7 pers) van 16 febr tot 24 februari ‘18 in Royal Torarica. Alles verliep boven verwachting. Royal Torarica is een vrij luxe hotel. Dat heb je in bijna alle landen. Wat Royal onderscheidt is het personeel .

Zij weten waarmee zij bezig zijn. Hardwerkend/beleefd etc.

fanatastich

anika, 2-3-2018
    veel goede verhalen over gehoord en al die verhalen was niks van gelogen top vakantie gehad ga zeker een keer terug

Geweldig!!! Zeker voor herhaling vatbaar

Familie van A, 18-8-2015
    De sfeer is geweldig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn ruim en netjes en het park wordt keurig onderhouden. Niks is te gek alles kan. Wij hebben 3 weken Swiet Djaarie als uitvalsbasis gebruikt en ik kan niet iets op noemen wat tegenviel.
Suriname scoort een 8,5 uit 10, op basis van 626 reviews