Sorteren

Reviews over accommodaties in St. Maarten

Mooi tot orkaan Irma kwam

E van't Goor
    5-2-2018

's avonds na vertrek van de ferry's gaat er veel dicht echter lokale restaurantjes zijn open ,goed en qua prijs prima.

Geweldig gastvrij

Cees
    18-9-2017

mooi resort je voelt je meteen welkom mooie ligging in een mooie baai,vriendelijk mensen gastvrij en je voelt je welkom,

Leuk schoon hotel

R en H
    17-9-2017

Mooie ruime kamers. Dagelijks schoonmaak en handdoek wissel. Kamer erg schoon! Bedden perfect zelfs voor lange mensen. In de buurt veel restaurantjes waar je kunt eten. Niet goedkoop maar wel goed. Strand wat minder, erg veel Amerikanen die flink drinken. Als er cruisboten aankomen druk aan het strand met harde muziek. Veel zeewier in het water. Lokale busjes een aanrader om het strand te verkennen. Erg leuk en maar 2 euro per trip.

Geweldig

Diede
    14-8-2017

Prachtig resort, schoon, ruime kamers, heel groot zwembad, aan het strand gelegen.

Leuk, maar te rustig.

Frank
    8-8-2017

Mooie locatie, maar erg rustig in augustus. We hadden heel veel last van muggen. Prachtig is het strand vooral tijdens zonsondergang. Erg Amerikaans. Elke dag zag je mensen rondeleidingen krijgen voor time sharing. Niet echt leuk. 's Avonds niet veel te doen op het eiland. Want dan zijn de cruiseboten al vertrokken. Wij vonden het een beetje een saai eiland.