vakanties St. Maarten

Reviews over accommodaties in St. Maarten

Geweldige huwelijksreis!

MLJ van den Brink, 6-5-2017
    Heerlijke huwelijksreis gehad! Schitterend zwembad met bar, fijn strand, heerlijk ontbijtbuffet met zeer veel keuze en mooie ruime kamers. Bij aankomst stonden er aardbeien met chocolade en een felicitatiekaart klaar op de kamer, erg leuk! Het resort ligt wel wat afgelegen maar met een huurauto was alles heel goed te doen. Gezinnen met kleine kinderen zou ik dit hotel niet adviseren (te weinig te doen) maar voor volwassenen absoluut een aanrader!

niet echt wat we verwacht hadden

peter de decker, 18-2-2017
    We hadden het geluk in het nieuwe hotelgedeelte te zitten: rustig, mooie kamer met uitstekend bed, zwembadje voor ons balkon en uitzicht over de baai. Wel hing er in onze kamer steeds een toch ietwat onaangename, vochtige geur. Heb je zeezicht in het oude hotel, dan moet je rekening houden met heel veel animatielawaai, overdag en 's avonds.. Dit is het Nederlandse gedeelte van St-Maarten, maar geen kat spreekt er Nederlands. Engels is de voertaal. Het cliënteel bestaat dan ook voor meer dan 90% uit Amerikanen en die vallen niet enkel op door corpulentie en niet bepaald smaakvolle kledingstijl, maar helaas dikwijls ook door luidruchtigheid en iets te onstuimige alcoholconsumptie. Dit laatste zorgde enkele keren voor nachtlawaai in de gangen. Daar zou het hotelmanagement wel wat meer toezicht op mogen houden. Over de restaurants en de maaltijden waren we erg tevreden: verzorgd, lekker en gevarieerd. Als fervente snorkelaars kwamen we niet aan onze trekken. De zee voor het hotel heeft op dat vlak niets te bieden. Op 10 minuten stappen is er wel het Divi hotel aan Little Bay. Beter, maar ook niet echt super. Philipsburg is op zo'n 15 minuten wandelafstand leuk om eens te bezoeken. Tot slot nog een dikke pluim voor het personeel. Behalve een paar uitzonderingen aan de receptie blonken ze allen uit in vriendelijkheid, behulpzaamheid en geduld (niet steeds evident met dat hotelpubliek).

Perfect

Jaco, 31-7-2016

Dichtbij de natuur / klein schalig / persoonlijk / aandacht / attent / zeer betaalbaar / veilig / service gericht / dicht bij de stad / prima uitval basis / vooral veilig

Niet geschikt voor verwende (all inclusief) gasten (zijn wij dus niet)

Geen massa toerisme

St. Maarten scoort een 8 uit 10, op basis van 117 reviews