St. Maarten

Reviews over accommodaties in St. Maarten

Geweldig gastvrij

Cees,
    18-9-2017

mooi resort je voelt je meteen welkom mooie ligging in een mooie baai,vriendelijk mensen gastvrij en je voelt je welkom,

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Diede,
    14-8-2017

Prachtig resort, schoon, ruime kamers, heel groot zwembad, aan het strand gelegen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk hotel

Hilbrand,
    3-8-2017

Gelegen midden in het centrum maar ook direct aan het strand! Wel een aanrader om een kamer met zeezicht te nemen (geen idee hoeveel duurder het is maar qua uitzicht zeker doen). De kamers zijn ruim, netjes en een prima bed. Het balkon is groot en natuurlijk dat fantastische uitzicht. Heerlijk om bij de bar te zitten en ontzettend vriendelijk personeel. Gratis bedjes op het strand inclusief handdoeken service. Wel per ongeluk een dubbele creditcard afschrijving gedaan maar dit heeft het hotel echt SUPER opgelost; na wat mailtjes (kan gewoon in het Nederlands) de dubbele afschrijving weer ongedaan gemaakt.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!!

Arie,
    31-7-2017

Wow, wow, wow! Dat woord komt telkens bij je op tijdens je verblijf. De kamers: wow, het restaurant: wow, de locatie: wow! Als je hier geen heerlijke vakantie kunt vieren, dan weet ik het ook niet meer... Het enige wat je misschien als hinderlijk kunt ervaren zijn de laagvliegende vliegtuigen ivm de locatie dichtbij het vliegveld.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek en fantastische vakantie geweest!

Kim Speelmeijer,
    13-5-2017

Leuk sfeervol hotel! Goede service van het personeel! En geweldige plek aan het strand!

Gereisd met vrienden in juni 2014