St.Lucia

Reviews over accommodaties in St.Lucia

super vriendelijk personeel

Yvonne,
    14-11-2013

Mooie grote kamers, schoon, mooie badkamer douch ook heel toegankelijk voor ouderen . Mogelijk tot zitten in de douchecel.

Zeer goede schoonmaak service.

Klantvriendelijk personeel.

Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in januari 2013

Paradijs

anne,
    11-6-2011

De reis er naar toe was een hel (22 uur onderweg) maar het was het meer dan waard!

Prachtig resort en ontzettend leuk personeel!

Wij hadden een kamer beneden direct aan de zee. Wij gingen hier trouwen en onze bruiloft was perfect geregeld met alles erop en eraan wat je je maar kunt bedenken.

De restaurants (vooral op de pier) waren mooi maar jammer dat het allemaal Engels eten was ipv lokale verse gerechten.

Het strandje was klein maar van daaruit kon je overal heen met een man die elke dag op het strand is. Je kon snorkelen, duiken etc. Ook excursies naar andere eilanden of op st. Lucia waren perfect geregeld in het hotel. Er was een fitness, tennisbaan en noem maar op. De zwembaden waren heerlijk.

Wij waren er met het carnaval wat ook erg leuk was. De lokale mensen zijn echt super en het land is prachtig en nog niet zo toeristisch.

AANRADER!

Gereisd met partner in juli 2008

Ëën van de beste ter wereld!!!

Dries,
    13-3-2011

De Windjammer Landing was voor ons eind februari 2011 de tweede keer dat we er kwamen. Twaalf en een half jaar geleden waren we er om te trouwen en het was weer een gewelgig weerzien. Ik heb de hele wereld gezien en kan hotels daarom redelijk goed beoordelen, maar de Windjammer Landing staat hoog in mijn top 5 in de wereld!!! Het concept dat je over een eigen villa beschikt op dit resort is fantastisch. Wij hadden een z.g "all inclusive" arrengement genomen. Dat betekende de de gehele dag alle consumpties, drankjes, en het eten gratis is alsmede vele activiteiten. De verzorging was eerste klas, zowel in de restaurants als in de bargedeeltes. Het personeel is behulpzaam, vriendelijk en attent. Het strand en de gehele entourage is werkelijk geweldig. Ik wacht zeker geen 12,5 jaar om er weer naar toe te gaan. De reis is lang maar het verblif compenseert dat!!!

Gereisd met partner in februari 2011

Mooie plek!

Richard-Renate-Fleur-Jesse,
    4-1-2011

We zijn in juli 2001 in dit hotel op huwelijksreis geweest. Het is al weer even geleden dus er kan van alles veranderd zijn. Wij vonden het super. Het was er heerlijk rustig. Alleen de airco kon wat lawaai maken op het dakterras. Ons huisje gaf ons een beetje fred flintstone gevoel. Geen deuren en alle muren waren krom. De slaapkamer zag er prachtig uit en er stond een mooie fruitmand en een fles champagne bij aankomst. Als je naar het strand wilde kon je naar beneden lopen. Best een wandeling. Je kon ook de 'tuktuk' bellen. Dan ging je met het treintje naar beneden. En zo zag je ook nog wat van de rest van het resort. Het eten was ontzettend goed. Het 'garlic bread' rook je al van verre! Badhanddoekservice op het strand was ook handig (zeker na een regenbuitje :-( ).

Gereisd met partner in juli 2001

Fantastisch!!!

Suzanne Leerentveld,
    12-9-2010

Wij zijn afgelopen week terug gekomen van St lucia. We hebben heerlijk genoten van de rust, de omgeving, eten etc. Wat is het daar mooi zeg. Vriendelijk personeel en mooie kamers. Het is het aantal uren vliegen waard!!!!. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010