Sorteren

Reviews over accommodaties in Sri Lanka

fantastisch

arno
    21-3-2018

rondreis door Sri Lanka, genoten van de natuur, cultuur, dieren en vriendelijke bevolking. reisleider was geweldig, deze man komt uit Colombo, Sri Lanka en spreekt goed Nederlands. Hij heeft veel kennis van Sri Lanka en spreekt de taal wat ook zijn voordelen heeft. Hij regelde werkelijk alles tot in de puntjes.

Ook de chauffeur en zijn bijrijder waren super. De hotels onderweg waren prima en goed eten.

Het laatste hotel, long beach waar we de laatste 5 dagen verbleven voor onze strandvakantie heeft een schitterende ligging aan het strand en de kamers zijn ook prima in orde, de kamermeisjes/jongens maken wat moois van de kamer.

Minpunten van dit hotel is dat er veel russen zijn die te pas en te onpas handdoeken op de strandbedjes leggen en er dan de hele dag geen gebruik van maken. Aks je er wat van zegt krijg je een preek in het russisch. Veel van de strandbedjes zijn ook kapot zodat er veel te weinig zijn. avondeten soms koud.

top accommodatie

eline
    28-2-2018

Super mooi locatie aan het strand, helaas was de zee te ruig om te snorkelen. Maar aan het strand was het goed vertoeven.

Mooi en nette kamer hadden wij. het restaurant was sfeervol.

Sri Lanka scoort een 7,8 uit 10, op basis van 506 reviews