Sorteren

Reviews over accommodaties in Sri Lanka

Goede uitvalsbasis

N. Haan
    8-11-2018

Groot, mooi zwembad en vriendelijk personeel. Eten niet erg gevarieerd als je niet van scherp/pittig eten houd. Fitnessruimte mag eigenlijk niet als fitness verkocht worden, erg oud materiaal.

Gunstige ligging en schone, ruime kamers.

niet voor herhaling vatbaar,geen 5 sterren!!

Ronny van der Meij
    27-8-2018

Zeker geen 5 sterren!!op de foto de kamers mooier dan echt,badkamer met schimmel!Weet niet waar ze daar 5 sterren vandaan halen!

Super begin van onze rondreis!

Chantal
    19-8-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hotelkamer lag direct aan het zwembad. Heerlijke douche, prima bedden. Jammer alleen dat een blikje cola 3x duurder was dan een grote fles cola in de supermarkt. Eten daarintegen echt geweldig! Super mooi strand alleen de zee was te ruig om te zwemmen en erg veel last van de kraaien.

Zeker 5* Palace Riu waardig

JPD
    20-6-2018

Net terug van een fantastische vakantie in hotel “Riu Sri Lanka”. (3-18/06/2018)

Prachtig hotel op alle vlakken.

* Mooie ruime kamers met grote badkamer. Kamers werden dagelijks zeer netjes en zeer goed gepoetst.

* Restaurant met meer dan voldoende keuze. Aangeboden eten een van de beste van de door ons reeds bezochte Riu- hotels. Waaronder de meeste Palace Hotels. Dikke pluim voor het restaurantpersoneel.

* Zwembaden werden constand proper gehouden.

* De hele dag door werd er overal in de openbare ruimtes gepoetst.

* Ligzetels aan de zwembaden stonden dicht tegen elkaar. Echter, men was bezig om voor één van de zwembaden een ligzone op het strandgeelte aan te leggen. Dit met in het achterhoofd om rond de zwembaden de ligzetels iets verder uit elkaar te kunnen zetten.

Hotelleiding kwam op regelmatige basis informeren naar eventuele ongemakken of tips. Een van de leidinggevende koks heeft er voor gezorgd dat daags na een tip er aanpassingen waren in de avondbar.

ALLE personeel van leidingevende tot bewakers waren SUPER vriendelijk en behulpzaam.

Liging hotel is een minpuntje om uitstappen te maken. Ver van alle belangrijke bezienswaardigheden.

Duurtijd tussen luchthaven Colombo en het hotel neemt +/- 2,5 uren in beslag.

Bij daguitstappen is het aangeboden lunchpakket echt onvoldoende.

Het hotel krijgd van ons een dikke 5* label of mag gerust onder de noemer 5* Palace label vallen.

Buitengewoon goed eten, bed en gastvrij hotel!

Sylvia
    6-5-2018

Wat een fantastisch resort om van hieruit Sri Lanka te verkennen! Druk in de weekenden met locale bevolking. Tijdens de doordeweekse dagen een serene rust.

Wij zijn met een Duitse touroperator gegaan en zaten al, inclusive. Het eten is ongelofelijk goed, lekker zwembad, wel warm water... super bed, prachtige, grote bungalows en maar een half uurtje van Colombo. Naar het olifanten weeshuis is 90 km en Kandy is nog 200 km. Lieve mensen, je voelt je zeer prettig in dit resort.