Reviews over Sax

Heerlijk camping waar je ongedwongen kunt genieten

Tanja
    7-11-2018

In de zomervakantie 2 heerlijke weken met onze caravan op Campo Alegre gestaan. De camping is verzorgd, maar niet zo strak en gecultiveerd als andere campings. Het terrein is gezellig ingericht met leuke zitjes en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Onze dochters (11 en 13) hebben zich heel erg goed vermaakt. Kinderen hebben meteen aansluiting met elkaar. Overdag bij het zwembad en 's avonds gezellig met elkaar chillen, verstoppertje spelen of het spel weerwolven. Overdag lekker naar de kust (Santa Pola), winkelen in Alicante of mooie plaatsen als Elche bezoeken. Sax zelf is ook heel leuk en gelukkig niet toeristisch (hoera!). Een mooi verlicht kasteel stijgt boven het dorp uit. Er is een grote supermarkt, maar waarom koken als je heerlijk en goedkoop tapas kan eten. Sax heeft genoeg restaurant. Ook leuk om net als de Spanjaarden op een terrasje te ontbijten! Ons favoriete tapasrestaurant was absoluut Casa Vieja.

Een super aanrader

Carla van der Gaag
    31-10-2018

Wat een te gekke plek. Super gastvrij. Er onbreekt echt niets in de huizen. Echt een aanrader, niets is de eigenaars te veel. Ook fijn dat er een paar dagen in de week kan worden meegegeten byv bbq en of tapas middag. Wij zeggen gelijk boeken voor de volgende keer.

Gerard van Zeele
    26-10-2018

Het was als thuis komen heerlijke plek om te staan en een erg vriendelijke gastvrouw

Helga bedankt en ook het hondje Jesse die al die tijd gezellig voor de camper lag

Tot ziens .....

Gerard en (Lida)

Heerlijke vakantieplek

Fred en Isabella
    24-10-2018

Een oase van rust Met een geweldige gastvrijheid.

Topper!

Jo
    24-10-2018

Een heerlijk gezellige vakantie gehad in El Capricho. Het huiselijke sfeer die deze accommodatie heeft zorgt ervoor dat gasten samen komen. Huisjes zien er netjes uit. Dennis en Renate zijn gezellig behulpzaam en staan altijd klaar voor eventuele vragen. Hier kan dagelijks gegeten worden. Waarbij je voor een klein prijsje een heerlijke maaltijd krijgt. Vooral Tapa avond is een topper!! Dat zorgt voor veel gezelligheid. Vanuit deze accommodatie zijn er veel leuke plekjes en dorpjes waar je naar toe kan wandelen of met de auto. Dit zorgt ook voor veel rust mocht je heerlijk bij het zwembad willen liggen wat wij ook een paar dagen hebben gedaan. Onze kids vonden de springplank erg leuk. Ook een aanrader is een leuke wandeling naar een van de vele bbq plekjes die ze in Spanje hebben. Een park waar je drinken en hapjes kan kopen maar waar je ook gratis gebruik kan maken van bbq huisjes en lekker kan koken. Wij komen zeker terug!!

Sax scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews