We hebben een aantal aanbieders voor Jijona voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Jijona voor je op een rij gezet:

Reviews over Jijona

Jijona is praktisch, omgeving prachtig

janneke
    13-5-2014

Jijona vonden wij een saai dorp maar de supermarkt was er prima. De omgeving is er echter prachtig. Wij waren er tijdens het feest van de Christianos en de Moren (in buurdorp), mooie parade. De markt van Torremanzanes is leuk vanwege het gewone Spaanse dorpsleven. Lekkere verse producten (noten, kaas, fruit) en dan op een van de vele terrasjes goede koffie en mensen kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

oase van rust

danielle evers
    5-8-2013

geschikt voor mensen die even helemaal tot rust willen komen, maar toch de mogelijkheid hebben om in de omgeving dingen te kunnen ondernemen. Strand is op 16 km afstand heel gezellig spaans strand El Campello, Alicante,etc. Je kunt er heerlijk wandelen, genieten van alle uitzichten en natuurlijk s'avonds van de sterren hemel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

prima streekstadje in prachtige omgeving

Brouwer & Van Dijk
    10-2-2013

jijona heeft een leuke markt, winkels, eten en drinken en is beroemd voor zijn torron, een soort noga of marsepein afhankelijk van wie het maakt. het moorse fort kruimelt rustig uit elkaar op de berg. de omgeving is waar je voor komt hier: flinke heuvels, dalen en veel mooie plekjes om te wandelen, tochtjes te maken of zomaar stil te genieten van de dag. wie de drukte zoekt van stad, strand of cultuur, kan aan de kust zijn hart ophalen.

Gereisd Met partner in december 2012

Geweldig verblijf , rust, zwemmen,mooie kamers.

John Baggen
    19-8-2012

Mas del Conill,costablancagroup, vakantieverblijf in de bergen rond Jijona. We verhuren kamers, met eigen badkamer, prive terras. Zwembad , Sauna, jacuzi, grote BBQ ruimte. Tevens ontspannings massage mogelijk.30 min van de stranden van El Campello / San Juan.

Gereisd Met partner in januari 2012
Jijona scoort een 8,5 uit 10, op basis van 12 reviews