We hebben een aantal aanbieders voor Guardamar voor je op een rij gezet:

vakanties Guardamar

We hebben een aantal aanbieders voor Guardamar voor je op een rij gezet:

Reviews over Guardamar

niet voor ons maar wel met een mooi zandstrand

conny
    2-4-2019

We zijn even in Guardamar gestopt om te kijken of het eventueel een leuke overnachtingsplek is voor een volgend bezoek aan de regio. Maar behalve het mooie zandstrand kon het ons niet bekoren, de zon is er al vroeg van de boulevard af. Al zag het er wel gezellig uit aan diezelfde boulevard.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Guardamar te rustig

Eva
    18-10-2015

Guardamar vonden we als plaats op zich niet bijzonder. Heel rustig en veel toeristen die je eigelijk alleen tegenkomt in de restaurants of pubs. We zaten in een comfortabele vakantiehuis maar voor cultuur en avontuur reden we naar Torrevieja of Alicante.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ons te toeristisch

zoylala
    9-9-2013

Veel engelsen, te veel als je het mij vraagt. Gemiddelde leeftijd is rond de 70 denk ik, en midden in de zomer is het erg druk, erg heet en erg droog. De stranden zijn wel fantastisch, dus voor een strandvakantie zit je hier letterlijk gebakken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Niet slecht.

julesrood
    23-10-2012

Er zijn mooiere gedeeltes van de Costa Blanca maar in het zuidelijk gedeelte van de Costa Blanca biedt Guardamar meer Spaanse sfeer en beleving dan bijvoorbeeld Torrevieja. Het noordelijke deel van Guardamar is helaas volgebouwd met hoge woontorens e.d. Het centrum is authentiek met mooie parken, enkele winkelstraten en een promenade met restaurantjes en cerveceria's.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Guardamar plaatsje met Spaanse charme!

Rick & Diane
    6-8-2012

Leuk, gezellig plaatsje met een sfeervol centrum, een gezellige wandelpromenade, een kleine kermis voor de kinderen met aansluitend marktkraampjes om langs te lopen en een gezellige boulevard met allerlei restaurantjes langs het strand. Stranden zijn hier ook prachtig! Ideaal ook voor kleinere kinderen want het strand loopt hier langzaam af in de zee.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012
Guardamar scoort een 8 uit 10, op basis van 57 reviews