Hotel Port Denia

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°8°
Hotel Port Denia
7,9

32 reviews over Hotel Port Denia in het Nederlands

3*** hotel , kamers ok , vriendelijk en behulpzaam personeel / prijs / kwaliteit ok , alleen het gebeuren rond de maaltijden , erg veel lawaai in restaurant . Rustig eten onmogelijk !

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Volgend jaar er terug naartoe

Nathalie C,
28-6-2017

Prachtige hotel en daarmee schitterende vakantie gehad. 2.5 weken verbleven waarbij dit hotel deel uitmaakte van een rondreis. Spijtig dat we niet langer hadden geboekt in dit hotel. Probleempjes met airco, buitendeur naar balkon en lekkend plafond. Dit gemeld en binnen 1 minuut stond er een technieker in de kamer dit te herstellen. Als je een probleem hebt, moet je dit melden aan de receptie, maar dit niet nadien op internet een slechte review geven. Eten, hygiëne, kamers, bediening,... Alles verdient een dikke 10. Van de oudere mensen niks dan lof enkel beetje last van de huilende baby's en kinderen in de eetzaal maar dat los je op door op een andere plaats in de zaal te gaan zitten (wel op een andere dag en niet meteen). En bij de all-in kon je alles nemen wat je wilde. Enkel bij een privé parking was het soms wringen om steeds op dezelfde te staan maar ja, er zijn er wel 2 en dat hadden we maar op de laatste dagen gezien. Niks dan lof en ben je niet tevreden, dan weet ik niet wat je gewend bent op reis of blijf je gewoon thuis. Volgende jaar staat onze bestemming al vast. Chapeau en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2017

zeer aangenaam hotel , een aanrader

Vercnocke Andre
4-5-2016

+ ik heb geen problemen gehad om buiten het hotel te parkeren

- de parking in het hotel aan de dure kant

+ zeer vriendelijk personeel

+ zeer mooie kamers met balkon

+ het eten is er van zeer goede kwalietijd

+ je krijgt waar voor je geld

+ het is een aanrader voor buiten het seisoen

Gereisd met partner in april 2016

Gereisd met partner in september 2015

Veel te duur!

Anja van Lier
29-6-2015

Hotel port Denia is een ramp voor wat betreft het restaurant. In de rij moet je staan om aan tafel te kunnen dat is toch te gek voor woorden. Je hebt er voor betaald maar jekunt er niet terecht ja een half uur in de hitte staan wachten in de rij. Endande airco inde kamer. Niet zelf te regelen van temperatuur alleen van blaaskracht en of daar nu echt verschil in zit. Zeker geen aanrader. Receptie personeel is niet hulp vaardig. Je moet alles zelf uitzoeken

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Lauw eten in een bejaardenhuis

Johan Blauw
16-11-2014

Nagenoeg iedere lunch en diner was het eten van een (te) lage temperatuur. Met 4 personen in twee auto's was overdone. Dus één auto van gemaakt en voor 10 dagen moest wel € 129 worden bijbetaald. Medio september / oktober van enig jaar wordt het hotel bevolkt door bijna uitsluitend Engelsen met een gemiddelde leeftijd van > 75 jaar oud. In de zomer zou dit vooral veel ouders met jonge kinderen zijn. Wij zorgen voor ons eigen feestje.

Gereisd met vrienden in september 2014

Als basiskamp Prima!

adincic
10-8-2014

Hotel heeft het allemaal maar het is het net allemaal niet. Bar, eetzaal en zwembad is te klein bij volle bezetting van het hotel (hoogseizoen). Het is een Spaanse enclave, als Nederlander ben je vrijwel de enige. Paar verloren Fransen verder alles Spaans. Daar is het hotel en het eten ook op ingericht. Animatie, alles is in het Spaans. Hotel ligt 20 minuten lopen van het centrum en het ruime strand. Nieuwe haven welk vlakbij, dat is echt een heerlijke plek. Hotel goed als basis maar voor je vertier moet je echt ergens anders heen. Huurauto aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuk hotel

Yolanda
6-8-2014

Wij zijn net terug van Port Denia. Leuk hotel, goed zwembad, wel te klein voor hoogseizoen en niet geschikt voor hele kleine kinderen! Eten is gevarieerd en lekker. Minpuntje zijn de kamers zonder balkon die wij hadden. Je kunt het badgoed nergens drogen. Hotel beetje afgelegen. Dorpje kwartier lopen en strand dichtbij is niet veel. Voorbij het dorpje Denia wel grote mooie stranden. Auto zeker aanrader. Animatie alleen voor de kleine kinderen. Voor oudere kinderen niets te doen. Wel leuke vacantie gehad. Valencia bezocht is goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Groot familiehotel

Jacky Drankier
12-7-2014

Wij hadden geboekt op basis van volpension, het eten was zeer gevarieerd zowel voor het ontbijt, lunch als het diner. Prijs/kwaliteit zeker erg goed. Verder is er veel animatie voor de kinderen.

De kamers was zeer schoon, het personeel is enorm vriendelijk en werkt heel hard, complimenten!

Het hotel ligt verder dichtbij het strand, helaas wel wat verder van het centrum.

Gereisd met partner in juni 2014

Goed hotel met een héle goede ligging.

Hugo & Vera
10-5-2013

Het hotel heeft zowel kamers aan de voorzijde en aan de zwembadzijde.

De kamers aan de zwembadkant hebben allemaal zeezicht en een balkon.

De kamers aan de voorzijde hebben geen balkon.

Het gebouw is 7 verdiepingen hoog.

Naast de goed onderhouden tuin met twee zwembaden is er ook nog een binnenzwembad'in het binnenbad is badmuts verplicht.

Jachthaven, strand en zee zijn op een paar keer vallen afstand ;-)

Het personeel is zonder uitzondering vriendelijk en zeer behulpzaam.

Veel Engelsen, Spanjaarden en een paar Franssen.

Voor wie het interessant vinden; actief animatieteam en elke avond is er wat te doen.

Voor de hoeveelheid maaltijden e.d. die elke dag drie keer moeten worden geprepareerd kan ik niet anders zeggen dat het over het algemeen gewoon goed is.

Uitgebreide buffetten met veel keuze.

In de directe omgeving twee supermecado's en wat restaurantjes.

Wat Denia zelf betreft; superschoon, genoeg te doen en wat een aardige mensen.....

Héle leuke restaurantjes met goed eten.....

Gereisd met partner in april 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Denia in Denia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Denia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.