We hebben een aantal aanbieders voor Denia voor je op een rij gezet:

Reviews over Denia

Een waar paradijs!

Minka
    22-11-2018

Wij waren hier buiten het hoogsezoen. Het was niet druk met toeristen. Het was een waar paradijs. Heerlijk weer en een prachtige omgeving. Leuke plek voor een doorreis! Door de locals was de vakantie af! Iedereen is onwijs enthousiast en super aardig. Lopend is het te doen maar is een pittige afstand. Op de fiets zijn er leuke routes. Wij hadden fietsen gehuurd. Al met al is Denia een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

was echt fantastisch! zeker een aanrader!!

Tessa Nijkamp
    25-8-2018

ik was super blij met de villa, en vond het een mooie plaats, veel leuke winkeltjes terrasjes! zeker een aanrader, minder blij toen we aankwamen bij de locatie van de villa verhuur, ze hadden alleen maar een envelop met sleutels en informatie pakket in het spaans en toen bij de villa kwamen ging het alarm af, die kregen we niet gelijk uit en dus werden we gebeld door het alarm centrale, kregen we een spaanse dame aan de lijn gelukkig kan mijn zusje een beetje spaans, dus is het toch gelukt en hebben we lekkere 2 weken vakantie gevierd, ik zou er wel weer heen willen, is zeker ern aanrader!!

Gereisd Met vrienden in september 2016

kust en natuur tesamen

conny
    5-4-2018

Denia is een toeristische plaats aan de Costa Blanca. Wij hebben een kleine rondwandeling gemaakt langs de boulevard, de jachthaven en de oude binnenstad rond het kasteel. We hebben het leuke Museo del Juguete bezocht en zijn daarna naar het aan de rand van de stad gelegen Parque Natural del Montgo gereden voor een mooie natuurwandeling.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam, druk maar niet te druk

Leistikov
    8-9-2016

Denia is enerzijds een toeristische plek (vooral aan de noordkant Las Marinas met 10 km zandstrand en rijen appartementen en villa's en in de berg Montgo). Maar tegelijkertijd ook nog een gewoon en levendig Spaans stadje.
    In het centrum loopt dat allemaal aangenaam door elkaar.

De oude stad is best wel groot en kent wat verschillende delen, bij de haven, rond het kasteel en richting Montgo.

Veel fiesta's!

Gereisd Met partner in juli 2016

Sfeervolle badplaats

Jasmijn Klein Schiphorst
    2-8-2015

Mooie stranden en leuk centrum. Je kunt winkelen in de stad of in het grote winkelcentrum iets buiten de stad. Er is een moderne jachthaven met mooie restaurants en bars. Voor de kinderen is er een permanente kermis. Parkeren kan makkelijk op een van de grote parkeerplaatsen voor 90 cent per uur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Denia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 142 reviews