Hotel Roca Esmeralda & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roca Esmeralda & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Roca Esmeralda & Spa

• 2018
    5Kat05-10-2018

Nooit meer

De kamer was niet gepoets. En we waren alle twee gestoken s morgens en het was niet van muggen . Het raam heeft zelfs nooit open gestaan . Ik vraag mij nog altijd af van wat we gestoken waren.

Met vrienden

• 2017
    9Peter31-08-2017

Super vakantie

Zeer goed hotel. Prijs/kwaliteit zeer goed. Voor herhaling vatbaar

Met jonge kinderen

• 9Regine31-03-2017

Het negatieve commentaar begrijp ik hier echt niet,superproper,heel goed gelegen en gewoon lekker eten.het interieur is misschien wat ouder maar heel verzorgd,de maaltijden zijn wel lekker maar in een hotel met meer sterren zal het idd nog beter zijn maar voor wat je hier betaald kan je geen sterrenmenu verwachten,wie luxemaaltijden wil moet dan ook een duurder hotel nemen.Wij hadden een superweek hier.en de ligging is ideaal,vlak bij het strand en de bushalte!

• Oude reviews

4Wilfried Surmont08-04-2016

Nooit meer, minder waardig voedsel, verzorgde kame

Zeker niet voor meer dan één week! Eten is altijd hetzelfde, ondermaats en meestal koud. Elke dag zowel 's middags als 's avonds dezelfde schotels op het koud buffet en altijd dezelfde desserts. Weinig variatie van warm en ondermaatse kwaliteit van vleesschotels: gehakt, kip, lever, nieren, varkensribbetjes..., visgerechten waren best maar nooit warm. Je kan hier één week van eten en daarna ben je het beu. Best in kamer met ontbijt en eten in de buurt ! Ligging van hotel ver van busstation aan de rand van Boulevard van Calpe.

• 7Deceuninck13-11-2015

Gewoon 3 * hotel

Dringend a renovatie toe. Wel goed gelegen nabij de promenade. Rustige buurt.veel spaanse gasten die voorrang krijgen.

• 7R. Van Steenbrugge09-08-2012

Zeker een leuke vakantie gehad

We werden van de Diamante Beach door de gekende reden naar dit hotel omgeboekt. We gingen van een 4 naar een 3 sterren. Ons eerste gedacht was oei, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is ruim voldoende en dagelijks zijn er andere dingen te ontdekken. Je zit aan een leuk gedekte tafel. Als kamer hadden wij een type 100 gekregen dat bestaat uit 2 kamers waarvan 1 als salon kan dienen. Dit zetelbed hier oud en aan vervanging toe. De andere bedden zijn goed (zelf zeer goed). De badkamer is klein en gedateerd. Dagelijks is er roomservice met verse handdoeken en bedlinenn. Het zwembad is niet al te groot maar de zee is vlakbij. Je kan geen zetel reserveren aan het zwembad, maw heb je bijna altijd kans op een vrije plaats. In de zomer is er annimatie voorzien.

• 7pooters-aerts christiane06-05-2012

eten kan veel warmer! ontbreekt wifi???

11de jaar dat wij komen, zeer kontent, behalve eten soms te koud en openbare toiletten ni proper. tevens ontbreekt er wifi in gans het hotel

• 6Mostmans- Poels23-02-2012

overspannen weer naar huis

Er waren maar liefst 1500 Portugese jongeren (18 jarigen) gelogeerd in dit hotel en de omliggende hotels en appartementen samen. De massa trok vanaf 23u met veel kabaal (roepen, megafoongebruik) langs het hotel naar de promenade en keerde stomdronken vanaf 4u terug langs het hotel naar hun accomodatie. De hoteldirectie had absoluut geen verantwoordelijkheidsgevoel tav het rumoer en de wantoestanden in het hotel. Er was ontzettend veel kabaal 's nachts, jongeren liepen met waterpijpen door de gangen, stonden op de balustrade van de terassen, overmatig alcoholgebruik, ..... dit moesten wij 's nachts meermaals gaan melden en iemand van de bewaking dwingen om mee te gaan kijken. Resultaat was dat men allerlei compensaties aanbood maar niets aan het verstoren van de nachtrust deed. Het was verschrikkelijk!

Met vrienden

• 8Jo28-11-2011

Geen tweede keer

Hotel Roca Esmeralda is op zich een prima hotel, maar in directe omgeving is weinig te doen. Wij zijn er wel half november geweest, misscien is dat de oorzaak dat veel zaken dicht waren.2 X perv week kwam een buslading oudere Spanjaarden bezit nemen v.h. hotel. Het eten is daar dan ook op gericht. Voor ons veel te weinig keus in vlees en groente bij het dinner.Het ontbijt was wel ruim voldoende.De kamers groot en schoon Het hotel zelf is ook mooi alleen op sommige plekken wat verouderd maar niet versleten.Het personeel is overal in het hotel zeer vriendelijk en behuplzaam. Dat wij geen tweede keer meer gaan ligt meer in het feit dat toen wij er waren weinig te doen was. 3x p.week iemand op een keyboard 1x bingo 1x een kleine show en 1x een kwizz.In de bar is het meestal erg rustig dit is wel fijn om op het gemak een drankje of hapje te nuttigen. Toch hebben wij ondaks ongeveer twee en een halve dag regen een fijne vakantie gehad.

• 6VL22-11-2011

druk hotel

tweede keer dit jaar in het hotel verbleven. Nu grote groepen oudere Spanjaarden in het hotel. Die moesten in shiften gaan eten in het restaurant, waardoor alles toch wel chaotisch verliep. Buffetten werden dan ook direct geplunderd. Verder heel vriendelijk personeel. Minpunt was dat het ontbijt niet was voorzien op dag van vertrek, alhoewel dit expliciet was gevraagd en we daar ook recht op hadden. Jammer.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Roca Esmeralda & Spa

• Deceuninck, 13-11-2015

Bushalte nabij het hotel,dit is echt een service om de uitstappen te plannen

1 vraag over Hotel Roca Esmeralda & Spa

• mamavanrobbe, 12-06-2012

logies

hoi allemaal, Wanneer je op basis van logies gaat, kan je dan ook gebruik maken van de zwembaden? alvast bedankt!!

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages