Hotel Diamante Beach

Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°22°
Hotel Diamante Beach
8,4

57 reviews over Hotel Diamante Beach in het Nederlands

relax genieten lekker eten gemoedelijk vriendelijk

fam overmans
12-6-2019

heerlijke 10 daagse vakantie gevierd van 1 juni tot 10 juni heerlijk ontbijt/diner lekker weer vriendelijk personeel nette/zuiver kamer/douch grote balkon met ver uitzicht vlakbij strand en resturants bars winkels en supermarkt op loop afstand en een wandeltocht naar de rots is zeker moeite waard met prachtig uitzicht krijgt er geen spijt van voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juni 2019

bijna goed, het had perfect geweest kunnen zijn

nadia
15-5-2019

bijna alles was goed meegevallen, behalve de laatste dag van ons vertrek. We hadden de avond ervoor doorgegeven dat onze vertrekvlucht heel vroeg zou zijn en ze ons eventueel een ontbijtpakket kunnen bezorgen. Wanneer we op de vertrekdatum aan de ontbijttafel gingen zitten, maakte de receptionist van zijn oren en nam het ontbijtbordje onder mijn neus weg. Klopt helemaal niet en trouwens het ontbijt was ook inbegrepen in de prijs (die reeds betaald was) !!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geen 4 sterren waard!

Minten
21-10-2018

Eten was koud en had geen smaak.vis was half gebakken. Mensen laat u niks wijs maken dit hotel krijgt van ons 2 sterren op eten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende service

David
10-1-2018

Zeker zijn 4 sterren waard. Ik had er kamer met ontbijt en dat ontbijt was zo gevarieerd...echt top! Ik vond geen enkel nadeel.

Gereisd Alleenreizend in januari 2018

Mooi hotel,verzorgd,goed ontbijt,eten niet warm

Marianne
22-6-2017

Mooie kamer zeer verzorgd Mooi terras,en mooi zicht Leuke zwembaden en altijd plaats Geen zon meer na 6 uur wegens hoge gebouwen errond Ontbijt prima,lunch en diner slecht,alles was koud en niet te eten,onbekende gerechten,ook niet zo vriendelijk Zelfde bestek voor voorgerecht en hoofdgerecht,na een paar dagen wel apart bestek voor dessert Nemen je drinken weg voor het uit is brachten het daarna terug toen we ze er attent op maakten Slechte organisatie bij in en uitkomen van het restaurant je had het gevoel gecontroleerd te worden,er stond steeds iemand aan de deur

Gereisd Met vrienden in juni 2017

4 echte sterren

De Block
12-5-2017

Simpel, alles prima in orde. Netheid, vriendelijkheid, ontvangst, receptie. Ruime kamer met (eindelijk) eens veel bergruimte en voldoende kapstokken.Balkon voldoende ruim. Ontbijtbuffet zeer verzorgd. Diner ook in orde met voldoende keuze. Ook een kruiden/olie/azijn standje om zelf wat meer smaak toe te voegen. Lunch iets minder keuze ( maar er was ook minder volk). Probleemloos wisselen via receptie tussen diner en lunch ( we hadden half pension). 3 buitenzwembaden en 1 binnenzwembad. Geschikt voor congressen en wielertoeristen ( die hun fiets mogen meenemen via de lift naar hun kamer ). 5 minuten stappen naar zee. Oude stadscentrum op een 45 min. stappen of via bus bereikbaar. Gratis en behoorlijk internet overal. Tijdens het weekend was het wel veel drukker in het hotel.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

Geranne
8-5-2017

Een groot hotel met enorme lounge,niet echt gezellig daar. Kamers uitstekend,lekker groot balkon met prachtig uitzicht op Calpe. Ontbijt en diner goed,veel afwisseling,echt elke dag iets anders,weekend was diner helemaal te gek!

Gereisd Met vrienden in april 2017

zeker voor herhaling vatbaar

raes noerens
15-6-2016

Personeel heel vriendelijk , hadden een probleem ,onze sleutel op de kamer vergeten , zonder probleem is dat opgelost, een zéér goede keuken , ontbijt alles wat je kan denken was er , tot de cava en vers fruitsap, s middags en s avonds heerlijk gegeten ,een frigotje op de kamer waar we zelf wat frisdrank ingelegd hebben , 2 supermarkten aan t hotel ,wie fietsliefhebber is , dichtbij een verhuur van fietsen , je kan de fiets op t balkon van je kamer zetten , dat mag ! Best wel eigen handdoek voor op de zetels aan t zwembad meebrengen , of voor aan de zee , op kleine afstand direct aan de zee ,kamers ook heel proper en iedere dag keurig in orde gebracht

Gereisd Met partner in juni 2016

Goed hotel en goed ontbijt m.u.v. het dinerbuffet

Fam. de Groot
13-6-2016

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers ruim en goed geoutilleerd. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. Wat tegenviel was het dinerbuffet. Voor een 4 sterren hotel was dit ruim onder de maat. weinig variatie, de warme gerechten koud. De koks die showcooking deden namen hun vak niet erg serieus. Wij hebben het 2 maal geprobeerd maar zijn voor de rest uit eten geweest. Dit was helemaal duur. Voor het entertainment hoef je niet in het hotel te blijven.

Dit nooit meer! Geen 4 sterren waard!!!!

Anmarie
17-8-2015

De entree deed veel beloven, maar daarna vielen er verschillende dingen aardig tegen. Kamer: prima, evenals het balkon. Ontbijt: prima. Zwembaden: prima. De ligging: prima.

Het avondeten was erg slecht: heel erg koud!!!!! We hebben het diner dus omgezet in lunch. Het personeel was ronduit chagrijnig! Er waren te weinig liften voor een hotel van die omvang en er was er zelfs nog eentje kapot. Er stonden dus vaak rijen voor de lift (op de verdiepingen was in de gang geen airco!!). 's Nachts was er ook erg veel lawaai in het hotel. Op de gangen en op de omliggende/bovenliggende kamers. Midden in de nacht ging ergens naast of boven ons een rookmelder af. Op de gang was niets te zien, maar op het balkon stonk het naar wiet! De dag erna ook overdag stankoverlast op het balkon gehad en niet een klein beetje ook. Het douchen de laatste dag was ook niet goed geregeld (bij fitnessruimte, open douches). De (Spaanse) gasten deden erg vervelend. Heel ongemakkelijk dus!

Gereisd Met partner in augustus 2015

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamante Beach in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamante Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.