Hotel Diamante Beach

Meer hotelinfo

65 reviews over Hotel Diamante Beach

• 9Raymond08-10-2019

prima de lux

prachtig hotel met goede voorzieningen. rustig gelegen niet te ver van oude centrum. prachtig zandstrand met veel ruimte. 100 mtr.

• 8Kiki24-09-2019

Prima degelijk hotel

Vriendelijke receptie en schoon, mooi hotel. Eten is echt het enige minpunt. Tl-balken en koud eten. Ligging goed en Spa super. Verouderde gym maar prima te sporten

• 9Ans30-08-2019

Goed hotel dichtbij boulevard en een heel goed verzorgd ontbijt

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9fam overmans12-06-2019

relax genieten lekker eten gemoedelijk vriendelijk

heerlijke 10 daagse vakantie gevierd van 1 juni tot 10 juni heerlijk ontbijt/diner lekker weer vriendelijk personeel nette/zuiver kamer/douch grote balkon met ver uitzicht vlakbij strand en resturants bars winkels en supermarkt op loop afstand en een wandeltocht naar de rots is zeker moeite waard met prachtig uitzicht krijgt er geen spijt van voor herhaling vatbaar!!

• 8nadia15-05-2019

bijna goed, het had perfect geweest kunnen zijn

bijna alles was goed meegevallen, behalve de laatste dag van ons vertrek. We hadden de avond ervoor doorgegeven dat onze vertrekvlucht heel vroeg zou zijn en ze ons eventueel een ontbijtpakket kunnen bezorgen. Wanneer we op de vertrekdatum aan de ontbijttafel gingen zitten, maakte de receptionist van zijn oren en nam het ontbijtbordje onder mijn neus weg. Klopt helemaal niet en trouwens het ontbijt was ook inbegrepen in de prijs (die reeds betaald was) !!!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7Minten21-10-2018

Geen 4 sterren waard!

Eten was koud en had geen smaak.vis was half gebakken. Mensen laat u niks wijs maken dit hotel krijgt van ons 2 sterren op eten.

• 10David10-01-2018

Uitstekende service

Zeker zijn 4 sterren waard. Ik had er kamer met ontbijt en dat ontbijt was zo gevarieerd...echt top! Ik vond geen enkel nadeel.

Alleenreizend

• 2017
    8Marianne22-06-2017

Mooi hotel,verzorgd,goed ontbijt,eten niet warm

Mooie kamer zeer verzorgd Mooi terras,en mooi zicht Leuke zwembaden en altijd plaats Geen zon meer na 6 uur wegens hoge gebouwen errond Ontbijt prima,lunch en diner slecht,alles was koud en niet te eten,onbekende gerechten,ook niet zo vriendelijk Zelfde bestek voor voorgerecht en hoofdgerecht,na een paar dagen wel apart bestek voor dessert Nemen je drinken weg voor het uit is brachten het daarna terug toen we ze er attent op maakten Slechte organisatie bij in en uitkomen van het restaurant je had het gevoel gecontroleerd te worden,er stond steeds iemand aan de deur

Met vrienden

• 7De Block12-05-2017

4 echte sterren

Simpel, alles prima in orde. Netheid, vriendelijkheid, ontvangst, receptie. Ruime kamer met (eindelijk) eens veel bergruimte en voldoende kapstokken.Balkon voldoende ruim. Ontbijtbuffet zeer verzorgd. Diner ook in orde met voldoende keuze. Ook een kruiden/olie/azijn standje om zelf wat meer smaak toe te voegen. Lunch iets minder keuze ( maar er was ook minder volk). Probleemloos wisselen via receptie tussen diner en lunch ( we hadden half pension). 3 buitenzwembaden en 1 binnenzwembad. Geschikt voor congressen en wielertoeristen ( die hun fiets mogen meenemen via de lift naar hun kamer ). 5 minuten stappen naar zee. Oude stadscentrum op een 45 min. stappen of via bus bereikbaar. Gratis en behoorlijk internet overal. Tijdens het weekend was het wel veel drukker in het hotel.

• 9Geranne08-05-2017

Heerlijk hotel

Een groot hotel met enorme lounge,niet echt gezellig daar. Kamers uitstekend,lekker groot balkon met prachtig uitzicht op Calpe. Ontbijt en diner goed,veel afwisseling,echt elke dag iets anders,weekend was diner helemaal te gek!

Met vrienden

9 tips over Hotel Diamante Beach

• SYS Joachim, 18-07-2012

17/07/2012Volgens mijn weten heeft dit hotel een kwalijke reputatie opgebouwd door de verschillende gevallen van deze besmetting. In januari 2012 zijn volgens persberichten drie Britten aan de legionella-bacterie overleden na hun verblijf in dit hotel!! En ook dit jaar zouden reeds zes Belgen (volgens de krantenartikel zijn Buitenlandse Zaken op de hoogte gesteld van deze situatie) en nog recenter, eind juni 2012, nog eens enkele Belgen besmet geraakt zijn aan dit virus na een verblijf in

• northseasailor, 02-05-2012

huur een auto vanop de luchthaven - goedkoop en zeer handig

• evy, 09-01-2013

Tip voor de reizigers :vermits er veel spanjaarden in de zomer op vakantie gaan,ga dan vroeg eten zodra het restaurant opengaat.De spanjaarden komen immers eten rond 20h30 - 21H.Geen files aan het restaurant & alles mooi & vers op het buffet.Het eten is overigens zeer lekker en elke dag is er voldoende afwisseling.

3 vragen over Hotel Diamante Beach

• Marc_Piscador, 02-06-2013

Voeding.

Wij hebben geboekt voor september. Hoe is het eten nu in het hotel ?

• SYS Joachim, 17-07-2012

Legionella-bacterie

Volgens mijn weten heeft dit hotel een kwalijke reputatie opgebouwd door de verschillende gevallen van deze besmetting. In januari 2012 zijn volgens persberichten drie Britten aan de legionella-bacterie overleden na hun verblijf in dit hotel!! En ook dit jaar zouden reeds zes Belgen (volgens de krantenartikel zijn Buitenlandse Zaken op de hoogte gesteld van deze situatie) en nog recenter, eind juni 2012, nog eens enkele Belgen besmet geraakt zijn aan dit virus na een verblijf in dit hotel?

evy, 09-01-2013

Deze info klopt en daarom is het ook vorig jaar een aantal weken gesloten geweest.De oorzaak lag bij de SPA,niet aan het voedsel of de hygiene.Deze wellnessafdeling is nu dicht & en wordt volledig nieuw gemaakt.Nadat dit gebeurd is,wordt het hotel zeer intensief & nog steeds regelmatig gecontroleerd,dus dit is absoluut veilig.

• Andrea, 28-02-2010

Parking

Wij zouden een auto huren voor de hele periode. Is er privé parking aan het hotel ? Moeten we parkeren in de omgeving ? Moet hiervoor betaald worden ? Dank voor het antwoord.

Marc, 27-10-2011

Het hotel heeft een betaald parkeren garage (2 etage's) voor €9,+/dag. Echter nu in het naseizoen was er genoeg openbaar parkeren iin de direkte omgeving van het hotel. Ik zou de volgende keer niet meer voor betaald parkeren kiezen. Overigens bij het huren van een auto opletten met de brandstof voorwaarden. Er zijn er nog al wat waar je vooraf de volledige tank benzine moet betalen, en betaald voor het tanken (tot €20,- toe) en geen geld terug krijgt voor het restant benzine. Bij EMZ betaalde ik weliswaar €80,- voor de volle tank, maar kreeg die volledig terug toen ik de auto met een volle tank inleverde. (ik had sowieso maar een halve tank verreden.....

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald