Appartement Torre Levante

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Torre Levante

• 2018
    2H. van Onselen13-11-2018

nooit meer,wat een bouwval,smerig,vocht,zie foto's

gewoon nooit boeken!!!Té smerig voor woorden.Elke euro is er 1 te veel. Niet Doen!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

3R engel15-07-2015

Nooit meer wel de ligging maar niet de inrichting

Is vreselijk van binnen meubels van het begin van torre Levante vies en vreselijke bedden toen ik thuis kwam meteen naar de fysio nu al 6 behandelingen gehad kon daar niet op liggen heb het kussen van de bank er op gelegd vreselijke vakantie gehad 16c

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Familie Bos01-08-2013

Aanrader voor iedereen die twijfelt

Wij hebben in Juli 2013, 2 weken op de 7e etage van Torre Levante doorgebracht. We zijn best wat gewend, maar deze locatie en dit appartement was echt helemaal in orde. De locatie kan niet beter, het appartement was keurig schoon en alles was aanwezig. Van nieuwe oven tot wasmachine en van ruim balkon tot perfect personeel. Een aanrader voor iedereen die twijfelt over een appartement in benidorm. Appartement is eenvoudig, maar alles is wel aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 1p.de bruijn11-05-2013

nooit meer

wij zaten op 15c,maar dat was zo'n oude troep binnen dat wij een ander appartement gevraagd hebben.hebben we ook gekregen,was iets beter,maar het hield niet over.overal de balkons gesloten met glas,maar zowel op 15c als 14b waren het gewoon open balkons.zon komt er niet op het balkon laat staan in je kamer.nee beslist geen aanrader.om van de zon te genieten moest je echt naar het strand of op een bankje op de boulevard.wij hebben daar gezeten van 17-04 tot 1-05 2013.voor ons de eerste en tevens de laatste keer dat wij daar waren.mijn vrouw en ik hebben verschillende locaties gehad in Benidorm,maar nog nergens zo'n aftandse zooi aangetroffen.

Gereisd met partner in april 2013

• 8jeroen10-06-2012

HEERLIJK !

Gisteren teruggekomen uit Benidorm, na 9 heerlijke dagen doorgebracht te hebben in Torre Levante. Ons appartement, nr. 11b, was goed schoon bij aankomst, en bood voor 2 personen genoeg ruimte. Vorige jaren zaten we in Santa Margarita, ongeveer 100 meter er vandaan. Beiden bieden hetzelfde fantastische uitzicht, alleen Santa Margarita is toch wel erg aan het verouderen. Ons appartement in Torre Levante bevatte 'n kleine keuken met vrij nieuwe apparatuur. Zag er goed uit. De indeling van de badkamer is wat onlogisch, door de grote wasbak heb je weinig ruimte op het toilet. Aardig ligbad erbij met daarin de douche, en (gloeiend-)heet water was altijd ruimschoots voorradig. Natuurlijk zie je hier en daar wat "slijtageplekken", maar zo'n appartement wordt ook intensief gebruikt. We hadden goede bedden. Bij aankomst waren voldoende handdoeken aanwezig. De appartementen op de hoeken (11a en 11c) zijn volgens ons groter met meer uitzicht, maar weet niet of die te huur zijn. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2012

• 3jan09-01-2012

nooit meer

vies vuil haren op de grond betaal tv kleiner bowler slaapbank met xxxsporen nee geen aanraden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8pc smits04-01-2012

prachtig appartement

wij zaten op 22c een heel mooi app. allemaal witte meubels niet gedateerd heel modern nieuwe wasmachine oven en magnetron alles kraakhelder voldoende handdoeken theedoeken tafelkleed Alleen een nadeel die TV met munten kost al gauw 1.20 per uur maar wel alle ned zenders Wij zijn beide AOW's dan moet je wel opletten dat je niet teveel kijkt want dat gaat in de papieren lopen

Gereisd met partner in december 2011

• 8Gerdien30-12-2011

Waar voor je geld

Torre Levante staat op een fantastische lokatie aan het drukke Levante strand. De toren staat er al een tijdje en is dus niet nieuw meer, maar de entree en de 2 liften zijn keurig. De toren is 33 hoog, wij zaten op de 9e en het uitzicht was fantastisch )9a).

De inrichting is minimaal, doch voldoende. Verwacht geen luxe, het interieur is gedateerd. Maar alles werkte en het was goed genoeg voor een heerlijke vakantie.

Het balkon is groter dan de woonkamer met glazen ramen, dat is prettig als het wat koeler is. Er stond een eethoek en een tuinset, beide voor 4 personen.

Er is geen Wifi en wij hadden geen Nederlandse zenders op de TV. Er moest trouwens geld in de TV voordat ie het deed.

De keuken heeft een oven en een magnetron en 4 pitten. Er is een plastic koffiefilter en een kan.

In de slaapkamer stonden 2 bedden die redelijk waren. Met ouderwetse lakens en losse dekens.

Een keer per week werden de bedden verschoond en kregen we 6 schone handdoeken.

We komen terug!

Gereisd met partner in december 2011

• 7Coby en Loek21-02-2011

Fantastisch uitzicht en zeer ruim balkon

Zoals altijd hebben wij weer een heerlijke tijd gehad in Benidorm. Dit appartement is niet groot, en een beetje gedateerd. De keuken is klein en eenvoudig, maar biedt alles dat je nodig hebt inclusief een wasmachine en een magnetron. De bedden zijn heel goed, dat vinden wij belangrijk. Het met schuiframen dichtgemaakte balcon is ruim en gezellig en biedt een fantastisch uitzicht over de boulevard. Beneden het appartement is een restaurant waar je heerlijk kunt ontbijten. De concierge is een zeer vriendelijke man die alles goed in de gaten houdt. Zodra wij de kans hebben... dan gaan wij weer naar Benidorm.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7oldenburger09-01-2011

geen topper maar wij komen er geen 2e x

wij waren er met de kerst en oud en nieuw. eenvoudige app.met meubilair wat wel bij elkaar gezocht leek.niet super schoon een keuken wat een bouwval leek moest ergens een doekje leggen anders viel er water op de grond tijdens afwassen. erg gehorig.bedden niet om over naar huis te schrijven. zullen er geen tweede keer heengaan. wij zaten op de 11e etage in het midden dus 11b

Gereisd met partner in december 2010

Appartement Torre Levante info