Hotel Sol Elite Costablanca

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Elite Costablanca voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Sol Elite Costablanca in het Nederlands

mooi ogent hotel met prachtige ligging t.o.v. strand en oude stad. Kamers en andere faciliteiten totaal verouderd en zwaar integenstelling met de gecreeerde verwachtingen zoals opgewekt door het fotomateriaal . Onpersoonlijke bediening én bij de receptie én in het restaurant.

Wij keren zeker niet terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldig Hotel

Ruud
17-9-2014

Een week terug nu van een geweldige vakantie in een geweldig hotel, echt een aanrader. Zeer goed eten zowel ontbijt als avondeten heel gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers met hele goeie bedden. En hou je niet van de animatie je bent echt niet verplicht om bij het hotel te blijven de boulevard ligt voor de deur met heel veel kroegen en hotels, dus heel voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in augustus 2014

Teleurstelling

iris
10-8-2014

Met mijn dochter van 21 enorm veel zin in deze vakantie maar wat een teleurstelling dit "trendy" hotel. De tijd is hier stil blijven staan, met alle respect voor de gasten op leeftijd maar touroperator plaats een leeftijdsindicatie op jullie site vanaf 60+...! Sfeerloos en het eten...1 keer diner en 1 x ontbijt gegeten maar viel zwaar tegen en ook hier een zeer deprimerende sfeer. Wij voelden ons erg opgelaten en hebben besloten om alleen nog te slapen hier. En dan nog even de animatie, 5 avonden een soort Andre Rieu compleet met weense wals. Ligging en strand zijn heerlijk en personeel erg vriendelijk maar nooit meer.

Gereisd anders in juli 2014

super hotel

Johnny Verachtert
14-6-2013

meer dan 25 maal in benidorm geweest dit is het beste hotel dat we hier hebben meegemaakt,zeer vriendelijk personeel,uitzonderlijk goed buffet

Gereisd met partner in mei 2013

teleurgesteld

cornelissen min
21-5-2013

de ligging is natuurlijk top,de buitengevel oogt modern maar binnen is het nog oud met versleten vloerbedekking op de gangen en een kleine badkamer waar je geen plaats vindt voor je toiletgerief.het personeel aan de receptie is traag en onvriendelijk (een kwartier om iemand in te schrijven) en we stonden daar met zes te wachten!!de bufetten zijn groot en tonen aanlokkelijk maar zijn niet echt lekker. het eten is op een smakeloze manier bereid. dit hoorden we van verschillende gasten. ik vond de prijs voor deze tien dagen (méér dan duizend euro pp in mei) aan de dure kant.drie sterren in plaats van vier, zou hier meer op zijn plaats zijn.

Gereisd met partner in mei 2013

heel leuk only adults hotel

Erwin
22-6-2012

kamers met zeezijde mooi gerenoveerd, nu only adults hotel van de sol keten, lekkere bufetten, vriendelijk personeel, ligt aan prachtig levante strand, topper in Benidorm!!

Gereisd met partner in juni 2012

fantastische plek

petra kemna
22-5-2012

hotel Sol Costa Blanca is een fijn hotel mooi gelegen aan een mooi strand fijn personeel een aanrader voor ons iedere keer weer thuiskomen

Gereisd met partner in mei 2012

MOOI GERENOVEERD

AMANDA
15-5-2012

De zeezijde van het hotel is grondig gerenoveerd,en is nu een hotel enkel adults vanaf 15 jaar, ontbijt en diner waren heel goed,voldoende keuze en verzorgd,het enige minpunt was dat de airco nog niet aanstond

Gereisd met vrienden in mei 2012

goed hotel

Nel
10-10-2010

ligging prima. Kamers en balkon klein wel erg schoon. personeel over het algemeen niet vriendelijk. Alleen maar kamer nemen aan de zeezijde. Het eten goed en genoeg keus.

Gereisd met vrienden in september 2010

Goed.

n.v.t.
24-6-2010

Hotel met een uitstekende ligging t.o. van de zee en het centrum.

Bij aankomst aan de achterzijde van het hotel schrokken wij hoe het er uit zag. Slecht onderhouden aan de buitenkant, binnenkant ook erg gedateerd maar wel heel schoon!

Goede service en prima eten.

2 pers. kamers niet groot, wel de 4 pers. kamers, waterdruk kan beter.

Al met al en goed hotel maar zeker geen 4 sterren.

Gereisd met partner in juni 2010

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Elite Costablanca in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Elite Costablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.