Hotel Regente

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°12°
Hotel Regente
7,6

7 reviews over Hotel Regente in het Nederlands

Goed hotel, lekker eten, vriendelijk personeel. Wi-fi gratis in het hele hotel. Mooi zwembad met 2 terrassen. Er zijn inderdaad veel Engelsen.

Er is een lift om naar het zwembad te gaan maar alleen via een code te activeren, vragen bij de receptie. Via het zwembad ben je zo op de grote straat.

Het hotel ligt wel aan de rand van de wijk Rincon de Loix en 2,5 km. lopen van het oude centrum. Veel winkeltjes in de buurt.

Jammer van de directeur

Roland
14-2-2017

Mooi hotel , goeie ligging maar de directeur is een racist en heeft liever geen mensen uit Holland, belooft hele dingen bij buffet waar je voor betaald maar komt het niet na. Staff en overige personeel is super. Miguel je hebt een kans gemist. Nooit meer

we komen er niet meer wij houden rust

vansteenkiste marc
29-4-2015

wel een vriendelijk onthaal en vriendelijk personeel geen luxe maar zeer proper ook de kamer ieder dag de bedden opgemaakt het eten is wat eentonig weinig variatie het is zeker geen hotel voor mensen die van rust zoeken er waren veel luidruchtige engelsen op de deuren komen kloppen midden in de nacht. in de bar was er iedere avond een optreden

Fantastische plek

Johan
13-5-2014

Hotel Regente in Benidorm is een net verzorgd hotel waar het uitstekend vertoeven is. Uitgebreide buffetten met keuze naar elk wat wils. Een aanrader voor mensen die prijs kwaliteit waarderen !!!

Het is een fijn hotel met vriendelijk personeel en dagelijks entertainment !!

Heerlijk vakantie hotel...

Niet fantastisch.....

EDJO
1-10-2013

Prima hotel met prima eten. Het hotel is heel erg engels gericht, zoals elke ochtend een engels ontbijt en er verblijven ook veel Engelse. De kamer is erg klein. De douche was vreselijk, het ene moment ijskoud water, het andere moment kokend water. De informatie op de website van touroperator komt niet overeenkom met de realiteit. Er is geen shuttlebus aanwezig bij het hotel, waardoor wij iedere dag 1 km moesten lopen naar het strand, ook hebben ze geen nederlandse tv en een koelkast kun je voor 4 euro per dag huren. Het Hotel is BUGGY onvriendelijk. Om bij het zwembad en het terras te kunnen komen moet je met buggy en al van een lange stenen trap. Dus niet echt geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, al hebben ze wel een heel fijn zwembad.

Ook is het heel gehorig en lijkt het alsof de muren van karton zijn. Je kunt je buurman horen snurken....echt waar....ook waren de bedden keihard.

fantastisch

deplae marianne
19-4-2013

hotel regente

en aanrander gevarieerd eten niks op aan te

merken personaal heel vriendelijk

kamers proper en iedere dag verse handoeken

zeker een ster meer waard

animatie kan niet echt over spreken

daar we nooit savends in het hotel bleven

als ik toch een minpuntje mag geven

kamers zijn erg gehorig

dus wat jij van je buren hoord horen ze ook van jou

we komen zekers terug

nu in september

Mooi

Groenheide
5-11-2010

Alleen gebruik gemaakt van het restaurant. Bij dit hotel bestaat de mogelijkheid, als niet gast deel te nemen aan het dinner. Betreft buffetstijl. De vergoeding bedraagt dan 9 euro voor niet gasten van het hotel. 2 x genoten van dinners

Prijs/kwaliteit heeft betrekking op het dinner

Kamers en kindvriendelijkheid niet kunnen vaststellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Regente voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regente in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.