Hotel Poseidon Playa

18 reviews over Hotel Poseidon Playa in het Nederlands

Zeer tevreden.

Gustaaf Houtmeijers,
21-11-2018

Mensen die slecht ter been zijn moeten rekening houden met de sterk hellende stoep naar de ingang van het hotel.

Gereisd met partner in november 2018

nooit meer

Avhomel,
15-10-2018

slecht Hotel helemaal spaans georienteerd 1 stopcontact op de kamer dus ik moest een verlengkabel gebruiken om mijn abneuapparaat te kunnen gebruiken,werden s,morgens wakker met verstopte neuzen en vol slijm

Gereisd met partner in oktober 2018

goede verhouding prijs-kwaliteit

bea,
7-10-2017

rustig gelegen , vriendelijk personeel .

voor het openbaar vervoer naar het centrum is het een steile klim naar de bushalte .

Gereisd met vrienden in september 2017

Traveltroef

Mooi hotel,prima eten schone kamers

Jannie Woering,
15-8-2017

Eten voortreffelijk, goed warm en zeer veel keus.Vriendelijk personeel in het restaurant.

Baliepersoneel sprak slecht Engels,

Geen airco

Slechte liften

Belabberd uitzicht vanuit de kamer

Te veel kinderen in een te klein zwembad

Waarom geen polsbandjes

Kan veel efficienter

Kluis nog met een sleutel, geen code.

Kamer maar 1 stoeltje slechte hoofdkussens

Bedden verder prima

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed hotel, mooie plek

Esther,
27-7-2017

Hotel lijkt enorm groot bij aankomst, echter merk je hier niks aan. Genoeg aandacht voor iedereen. Animatie is zowel voor jonge & oudere kinderen en volwassen mensen. Iedereen spreekt uitstekend Engels (zelfs animatie en legt het graag voor je uit). We werden erg gastvrij ontvangen. Zwembad is groot genoeg iedereen. Strand is tegenover het hotel. In de buurt zijn winkeltjes en een stukje verder is een leuke winkelstraat. Eten is niet heel speciaal, maar het smaakt prima. Enige nadeel is dat ze niet met armbandjes werken maar met pasjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer, slechtste hotel ooit!

erica,
14-7-2017

Nog nooit zulk slecht hotel gehad. 2 persoonskamer zijn aan een flinke renovatie toe. Eten is slecht. Ontbijt weinig keuze. Receptie spreken ze nauwelijks Engels. Agressieve man naast ons receptie deed niets. Volgende dag had de man naast ons zijn kamer in brand gestoken alles onder de rook. Op eigen verzoek. Andere kamer gekregen, drie keer gemeld dat de airco kapot was. Geen reactie. Echt slechter kan niet

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Zeer Goed

Danny & Chris,
28-4-2017

We hebben 10 dagen All - in geboekt en we hebben niks tekort gehad.

Drinken en eten zoveel je maar wil en je wordt niet nagekeken als je je eens wilt laten gaan. Dessert buffet vonden we wel een gluberig gedoe maar de ijsjes en de yoghurt maakten dit wel goed. De kamers waren netjes en dagelijks en werden dagelijks gekuist. Jammer van de dunne muren, je hoort echt wel alles van je buren. Dit waren enkele minpuntjes, maar de ligging, de prijs, de vriendelijkheid en het goede weer maakten alles ruimschoots goed. We gaan zeker terug !!!

Gereisd met partner in april 2017

Dit jaar weer.

G.J.Bosch
7-1-2017

Dat het een bijzonder goed hotel is.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Fantasties een geweldig Hotel alleen de ligging

Diny Berkers
27-9-2016

Nou ik beveel het hotel aan,heb de bovenste reactie gelezen maar daar klopt niets van .Ze spreken je wel aan in het engels ,en helpen je als je niet met je WiFi uit de weg kan ,ze helpen je meteen .De kamers waren heel netjes alles was perfekt schoon.De bedden waren goed te beslapen niet hard maar zo als ze moeten zijn .ook het Animatie team krijgt van mij een 10 we zijn 17 dagen geweest ,met 2 reisdagen er af,en elke dag was er iets anders geweldig.Het eten was ook geweldig ,je moet niet klagen als je niets lust,maar er was te kust en te keur,en zag er allemaal heel smakelijk uit ,en het smaakte ook allemaal erg lekker .Alleen de ligging ,mensen die slecht ter been zijn hebben het moeilijk,om naar je Hotel te komen ,moet je echt tegen een helling op ,ook als je naar het zwembad gaat noet je zo veel trappen af om er te komen .Maar dat kan je lezen als je gaat boeken ,er staat licht hellend maar je moet tocht flink klimmen .Wij zijn er geweest van af 05-09-2016 tot 21-9-2016 voor ons een dikke 10

Gereisd met vrienden in september 2016

nooit meer

sebregts
17-9-2016

wij zijn daar geweest op 24/8/2016 tot 7/9/2016.eerst en vooral de receptie deden hun best om het in het engels te doen maar was moeizaam ,al de rest van het personeel ,alook de animatie was in het spaans.aangezien we die taal niet spreken was heel moeilijk. de kamer was goed alhoewel we dikwijls 15 minuten moesten wachten zelfs aanschuiven om een lift ,wij zaten op het hoogste verdiep (17 de).er waren maar 4 liften aanwezig voor max 6 pers.per lift en dat voor heel het hotel.nu de kamer was netjes maar de matrassen waren heel hard verouders je voelde de veren er zo uitsteken wat voor slapeloze nachten zorgde aangezien ik een rug patient ben.terug naar beneden wachte ons nog een verrassing !!! we moesten aanschuiven om de eetzaal binnen te geraken (nog nooit in eerder welk hotel meegemaakt).daar gezeten werd je bedien door onbeschofte obers ( die alleen vriendelijk konde zijn tegen spanjaarden) en het eten tja daar kan ik een boek overschrijven met al de opmerkingen die ik daar over heb.mijn echtgenoot en ik zijn nogtans geen moeilijke eters.dus dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Playa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.