Hotel Palm Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°4°
Hotel Palm Beach
7,8

74 reviews over Hotel Palm Beach in het Nederlands

Palm Beach is geen 4 sterren waard met moeite 2. Het eten is er vies en vet. Het hotel is vuil en niet meer van deze tijd, personeel is er grof en niet kindvriendelijk. Enkel alle Engelsen voelen zich er thuis om te zuipen van s 'morgens tot s 'avonds echt een ramp. Ga er niet geen dit is geen aanrader maar een echte teleurstelling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

een keer maar noooooooit meer

Jacqueline van Olst
3-1-2014

Als je in een hotel wilt zitten waar alleen maar engelse bejaarden bivakkeren, je zeer slecht eten wil, en de bediening ronduit onbeschoft is op het moment dat ze er achter zijn dat je een all inclusive gast bent dan is dit the place to be!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Prima hotel maar ligt wel op een berg.

Solero53
10-10-2013

Mooi hotel.

We hadden All-in dus wijn en cocktails en koffie waren gratis.

De kamers, bediening en het eten zijn prima.

Het hotel ligt wel op een berg dus even een ommetje in de buurt is niet te doen.

Er is ook niets in de buurt, alleen hoge flats op een helling.

Dichtsbij zijnde gezelligheid is aan de boulevard, maar dat is te ver en steil om te lopen.

Er rijdt wel af en toe een hotelbusje naar het strand.

Ook bij het hotel niet geschikt voor mensen die slecht kunnen lopen.

Grote trap voor het hotel.

De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Animatie stel niets voor.

Heeeeeeel veel engelsen met kinderen, we ware de enigste hollanders.

Rommelige mensen die engelsen.

Ik zou er geen tweede keer heengaan, vanwege de ligging.

Gereisd met partner in september 2013

Tjingo

8 dgn geweest. All inclusief. eten erg goed, service goed. Kamers gedateerd en stoffig. Wel elke dag schone handdoeken . Goede bedden. Hotel vol met alleen maar Engelsen met jonge kinderen. Elke middag en avond in de rij voor een plek in het restaurant.

animatie voornamelijk gericht op kinderen. Niet voor ouderen Ook de gasten van het er achter gelegen appartement van 34 hoog komen ook in het restaurant eten. Veel lawaai. Ligt tegen een steile helling. 15 minuten lopen naar het strand. Ook bij het zwembad te veel volk. eveneens in de rij bij de zwembadbar en de terrasbar. De hele dag door Drinkende Engelsen en kinderen die van alles ophalen om te drinken en te eten. De 3 sterren Fletcher hotels in Nederland zijn luxer dan deze locatie. S avonds na 12.30 is er rust. airco goed en zelf te regelen in de kamer. Ook koel in het hotel zelf. Vrij toegang tot de 3 pretparken, daarom ideaal voor kinderen. Gratis busvervoer naar strand en centrum. Voor ons dit hotel niet meer

Gereisd met partner in juni 2013

tevreden

Gaëlle Vandierendounck
15-9-2011

goed hotel, vriendelijke ontvangst, voldoende lekker eten en zeker genoeg variatie, wij zijn in september geweest en er was zeker genoeg plaats aan het zwembad, wel jammer dat er vanaf 18h overal schaduw was.

All in vonden wij toch wat beperkt, drank was maar te verkrijgen van 11-23h, s'avonds is dat toch wel wat weinig. Tussen 12-13h kon je geen eten krijgen en tussen 18h-19h ook niet, vond ik soms wel storend.

De smalle gangen zijn inderdaad aanwezig maar geen groot minpunt (als je geen kinderwagen moet duwen natuurlijk)

Het hotel ligt toch redelijk hoog, het is gemakkelijk een kwartier naar boven stappen (is wel vermeldt in de brochure), wij zien het als een pluspunt (goed voor de lijn)

Wij zijn best tevreden

Gereisd met partner in september 2011

90% engelstalig gericht

patrick en chantal,veldegem.
6-9-2011

9 dagen in palm beach verbleven in vol pension.pluspunten: mooie grote kamers.iedere dag verse handdoeken en proper gekuist.

minpunten: grootste deel klanten zijn engelsen.rest spanjaarden.misschien 5 vlaamse koppels gezien.eten lekker maar zeer engels gericht.leuke vakantie gehad maar er is beter in benidorm.

Gereisd met partner in augustus 2011

prijs/kwaliteit OK

caroline
16-3-2011

All in is nogal beperkt, geen koffie bij het eten (enkel bij ontbijt), hapje bij aperitief in de bar is te betalen, zeer weinig keuze in brood bij het ontbijt, slechte confituur.

Warme eten is elke dag hetzelfde, maar wel ok voor enkele dagen.

Personeel is heel vriendelijk, kamers zijn klein maar netjes, hotel is dringend aan een opfrisbeurt toe maar alles is wel netjes.

Grootste minpunt waren de gasten: bende voortdurend dronken en erg luidruchtige Engelsen die tot in de vroege uurtjes plezier maakten, alsook andere Spaanse toeristen die luid kwetterend op elk uur van dag en nacht door de gangen liepen. Respect voor het personeel van Palm Beach, dat dagelijks dergelijke onbeschofte, boertige en respectloze mensen moeten bedienen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Gewoon slecht

Heirweg Luc
12-12-2010

Algemene indruk was bij aankomst goed maar even later kwam de ontnuchtering.Het eten was in één woord slecht en de all-in véél te beperkt.vanaf vrijdagavond ( gelukkig onze laatste dag van 6 dagen verblijf )konden wij vanaf 24.00 uur niet meer slapen.De plaatselijke bevolking kwam hier vertier maken met het nodige nachtlawaai ( tot 04.30 uur)Wij zijn nog nooit met plezier naar huis gegaan maar deze keer telden wij elk uur van onze vakantie af ; Gelukkig was het personeel zéér vriendelijk maar daar eindigd het ook mee. Wij gaan nooit meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2010

Redelijk goed maar met minpunten

Ludo Borghs
19-9-2010

Het hotel is niet echt slecht maar er zijn minpunten. Het hotel is mooi, de kamers zijn goed met op de bedden zeer goede matrassen en de badkamer is rein. Het eten is ook goed en gevarieerd alleen het dessert buffet is wel redelijk maar elke dag hetzelfde samengesteld. Grote minpunt is de avondanimatie, voor de kinderen begon deze om 22u15 tot 22u45, volgens onze normen wel wat laat, en dan zou het aangekondigde showgedeelte voor de volwassenen moeten beginnen. Dit was nooit het geval en begon iemand die zich als DJ uitgaf wat liedjes te spelen van een laptop, elke dag dezelfde liedjes en dansjes. Tussen 23u15 en 23u30 begon dan het showgedeelte dat max. 30 minuten duurde en niet al te hoogstaand was.

En dan is er natuurlijk de ligging, boven op een steile helling en men moet zeer goed getraind zijn om deze helling te beklimmen. Een pluspunt is dan weer dat men bij de receptie gratis ticketten krijgt voor de bussen van het hotel naar het strand of het centrum.

Gereisd met partner in september 2010

goed 4 sterren hotel

Roels
21-7-2010

SUpervriendelijk personeel, heel netjes, uitgebreide keuze in restaurant, water en wijn is inbegrepen, handig busje naar en van het strand, pluspunt is ticket Mundomar voor gans gezin ( we hebben met de dolfijnen gezwommen, aanrader !), in mundomar kortingbons in winkel voor Aqualandia eveneens een top aanrader ! Leuk zwembad met afzonderlijk ondiep deel voor de kleintjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.