Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

80 Reviews over Mont Park

• 8Sylvia28-01-2019

gezellig

prima locatie vlak bij de blvd en stran. Wel wat gehorig maar met allemaal oudere spanjaarden was het geen probleem

• 4Maertens-huntjens02-07-2017

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel, sleutels werden ons toegeworpen, geen goede ochtend of wat dan ook. Enkele keren tafel zelf moeten schoonmaken. Ligging was dan wel ok maar daar is ook alles mee gezegd!

• 6roger28-06-2017

goed maar dat is het maximum

onvriendelijk personeel,doen geen moeite de mensen te begrijpen. ontbijt om 8h30 is te laat.

• 6Bert Taveirne23-04-2017

Goede ligging, onvriendelijk personeel

De grootste troef van Mont Park is de ligging. Op amper 100 meter stappen sta je al aan de boulevard van het Levantestrand. Het personeel is helaas ondermaats vooral aan de receptie. De receptie wordt namelijk uitgebaat door 3 norse, ongeïnteresseerde mannen zonder lachspieren die tegen hun zin klanten een sleutel geven (natuurlijk nadat ze eerst gedurende 40 seconden hun sms hebben afgewerkt). De receptionisten spreken geen andere taal. Zelfs het Spaans wordt amper gebruikt als ze een sleutel naar je gooien. Het zaalpersoneel in het restaurant is gereserveerd en kan ook wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het eten in het restaurant is niet beperkt, maar bestaat helaas uit platgekookt eten en op wat vooral instanteten lijkt. Het ontbijt is goed en uitgebreid, maar telkens hetzelfde. Het avondeten is minder verzorgd en vooral de desserten zijn heel erg pover (yoghurt, ongesneden fruit en potjes ijs uit de diepvrieskist). Er staan ook kommen met instantpudding en jelly. Onze kamer in Mont Park was gedateerd, kon wel een update gebruiken, maar was proper. Grootste troef was het balkon met zicht op zwembad en schuin zeezicht. Zon had je op het balkon van 10-18 uur.

• 3Brith17-03-2017

Arrogante og frekk betjening i spisesal.

Vaskepersonell var blide.Da vi kom om natten hadde mannen i resepsjonen nesten ikke tid å se opp, Holdt på med noe bak disken.Ikke noe velkommen der.Ellers er stedet sentralt og derfor vi valgte det. Men ikke flere ganger.

• 5Tilly03-03-2017

Nooit meer .

Help !!!Ik ben erg ziek geweest in dit hotel.Mijn kamer moest nog worden gerenoveerd daarom was het mogelijk dat door grote kieren in de buiten muur rond en uit een oude airco veel koude wind naar binnen blies. (Eerste week februari ,het is toen nog erg koud geweest)Na klachten hierover werden de kieren dicht geplakt.Na een week van ziekte (waarin mij geen goede oplossing werd geboden door het hotel ) is het uiteindelijk hostess Sonja (touroperator) gelukt voor mij een goede kamer te regelen. Hiervoor werd eerst bij betaling gevraagd.Na protest van Sonja zonder bij betaling .Bij het melden van mijn klachten ben ik zeer schofterig door een van de balie medewerkers "te woord gestaan". De kamer die ik uiteindelijk kreeg was prima .Een tip : Boek je toch,neem je kamer niet te hoog .Er gaat erg veel tijd verloren met wachten op de lift .Vooral rond etenstijd wanneer grote groepen wielrenners deze ook gebruiken .

• 6Ludo Borghs02-03-2017

Goedkoop en dat is er aan te zien.

Wij verbleven tijdens een korte vakantie van 6 dagen, 5 nachten, in dit hotel. De prijs die wij betaalden was redelijk goedkoop en dat was er aan te zien. Alles is zeer eenvoudig en elementair. Wel redelijk proper en het personeel is professioneel vriendelijk. Het eten is zeer dagdagelijks en nogal simplistisch gemaakt en opgediend. Het dessert buffet is klein met weinig afwisseling. De animatie 's avonds is van zeer lage kwaliteit maar dat zal misschien komen doordat ik zelf live muzikant ben. Dus slotsom is goedkoop maar eenvoudig.

• 8Monique06-09-2016

Goed hotel, met zeer vriendelijk personeel

Wij hebben al vaker in dit hotel gelogeerd, en zullen er zeker weer naar toe gaan Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Schone kamers. Goed eten. Voor weinig geld kun je volpension bijboeken. Klein nadeel: hotel ligt boven op een heuveltje. Altijd klimmen dus, als je terug naar het hotel wil.

• 7Calleeuw dirk01-09-2016

Goed maar verouderd hotel

Eten was goed ,zwembad ook goed,over het algemeen prijs kwaliteit inorde

• 5cvg25-06-2016

Jammer

Mont park is een 3 sterren hotel, met verouderde kamers. Het eten is redelijk veel van t zelfde het was ontzettend druk in de eetzaal. Er zijn de nodige mankementen aan de kamer zoals een wc die constant doorloopt een wc rolhouder die loszit , kortom nogal wat punten die beter kunnen. Als je niet veel verwacht is t een prima hotel dichtbij zee. Let op! Geen koelkast en alleen bvn op tv de borg voor afstandsbediening is 10€.

Hotel Mont Park info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne