Hotel Mont Park

81 reviews over Hotel Mont Park in het Nederlands

gezellig

Sylvia,
28-1-2019

prima locatie vlak bij de blvd en stran. Wel wat gehorig maar met allemaal oudere spanjaarden was het geen probleem

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Maertens-huntjens,
2-7-2017

Zeer onvriendelijk personeel, sleutels werden ons toegeworpen, geen goede ochtend of wat dan ook.

Enkele keren tafel zelf moeten schoonmaken. Ligging was dan wel ok maar daar is ook alles mee gezegd!

Gereisd met partner in juni 2017

goed maar dat is het maximum

roger,
28-6-2017

onvriendelijk personeel,doen geen moeite de mensen te begrijpen.

ontbijt om 8h30 is te laat.

Gereisd met partner in juni 2017

Goede ligging, onvriendelijk personeel

Bert Taveirne,
23-4-2017

De grootste troef van Mont Park is de ligging. Op amper 100 meter stappen sta je al aan de boulevard van het Levantestrand. Het personeel is helaas ondermaats vooral aan de receptie. De receptie wordt namelijk uitgebaat door 3 norse, ongeïnteresseerde mannen zonder lachspieren die tegen hun zin klanten een sleutel geven (natuurlijk nadat ze eerst gedurende 40 seconden hun sms hebben afgewerkt). De receptionisten spreken geen andere taal. Zelfs het Spaans wordt amper gebruikt als ze een sleutel naar je gooien. Het zaalpersoneel in het restaurant is gereserveerd en kan ook wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het eten in het restaurant is niet beperkt, maar bestaat helaas uit platgekookt eten en op wat vooral instanteten lijkt. Het ontbijt is goed en uitgebreid, maar telkens hetzelfde. Het avondeten is minder verzorgd en vooral de desserten zijn heel erg pover (yoghurt, ongesneden fruit en potjes ijs uit de diepvrieskist). Er staan ook kommen met instantpudding en jelly.

Onze kamer in Mont Park was gedateerd, kon wel een update gebruiken, maar was proper. Grootste troef was het balkon met zicht op zwembad en schuin zeezicht. Zon had je op het balkon van 10-18 uur.

Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer .

Tilly
3-3-2017

Help !!!Ik ben erg ziek geweest in dit hotel.Mijn kamer moest nog worden gerenoveerd daarom was het mogelijk dat door grote kieren in de buiten muur rond en uit een oude airco veel koude wind naar binnen blies. (Eerste week februari ,het is toen nog erg koud geweest)Na klachten hierover werden de kieren dicht geplakt.Na een week van ziekte (waarin mij geen goede oplossing werd geboden door het hotel ) is het uiteindelijk hostess Sonja (touroperator) gelukt voor mij een goede kamer te regelen. Hiervoor werd eerst bij betaling gevraagd.Na protest van Sonja zonder bij betaling .Bij het melden van mijn klachten ben ik zeer schofterig door een van de balie medewerkers "te woord gestaan". De kamer die ik uiteindelijk kreeg was prima .Een tip : Boek je toch,neem je kamer niet te hoog .Er gaat erg veel tijd verloren met wachten op de lift .Vooral rond etenstijd wanneer grote groepen wielrenners deze ook gebruiken .

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Goedkoop en dat is er aan te zien.

Ludo Borghs
2-3-2017

Wij verbleven tijdens een korte vakantie van 6 dagen, 5 nachten, in dit hotel. De prijs die wij betaalden was redelijk goedkoop en dat was er aan te zien. Alles is zeer eenvoudig en elementair. Wel redelijk proper en het personeel is professioneel vriendelijk. Het eten is zeer dagdagelijks en nogal simplistisch gemaakt en opgediend. Het dessert buffet is klein met weinig afwisseling. De animatie 's avonds is van zeer lage kwaliteit maar dat zal misschien komen doordat ik zelf live muzikant ben. Dus slotsom is goedkoop maar eenvoudig.

Gereisd met partner in februari 2017

Wij hebben al vaker in dit hotel gelogeerd, en zullen er zeker weer naar toe gaan Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Schone kamers. Goed eten. Voor weinig geld kun je volpension bijboeken.

Klein nadeel: hotel ligt boven op een heuveltje. Altijd klimmen dus, als je terug naar het hotel wil.

Gereisd met partner in november 2015

Goed maar verouderd hotel

Calleeuw dirk
1-9-2016

Eten was goed ,zwembad ook goed,over het algemeen prijs kwaliteit inorde

Gereisd met partner in augustus 2016

Jammer

cvg
25-6-2016

Mont park is een 3 sterren hotel, met verouderde kamers.

Het eten is redelijk veel van t zelfde het was ontzettend druk in de eetzaal. Er zijn de nodige mankementen aan de kamer zoals een wc die constant doorloopt een wc rolhouder die loszit , kortom nogal wat punten die beter kunnen. Als je niet veel verwacht is t een prima hotel dichtbij zee.

Let op! Geen koelkast en alleen bvn op tv de borg voor afstandsbediening is 10€.

Gereisd anders in juni 2016

voor de goede ligging en de prijs en het goede eten een pluim, maar verouderd en te kleine eetzaal met zeeeer veel lawaai, ik kan daar niet tegen. Het hotel is wel proper, eten is lekker, een balkon met zeezicht en zon... dan vonden we het zijn prijs wel waard. Het zwembad was net in onderhoud en op vele plaatsen rond het hotel lawaai van werken aan gebouwen met boorhamers enzo... aan het onthaal is men weinig behulpzaam, poetsvrouw onvriendelijk maar in eetzaal dan weer wel behulpzaam... je neemt het voor wat het is... en mag verwachten van een 3sterren hotel voor die prijs ! Wil je beter, dat kan maar dan betaal je zeker meer !

Gereisd met partner in maart 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mont Park in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mont Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.