Hotel Meliá Benidormsterstersterster

151 reviews over Hotel Meliá Benidorm

• 2019
    9Karen07-11-2019

Geweldig!

Zeer mooi en goed hotel! Prachtig zwembad met voldoende bedjes. Het eten is echt goed, zowel ontbijt als lunch en diner, staff is super! Zeker bij de poolbar! De kamers zijn ruim en schoon en ik had vanaf de 14e verdieping een prachtig uitzicht!. Uitgaansgelegenheden (de ‘strip’) op 10 minuten lopen, net zoals het strand. Volop genoten in dit hotel, op zeker volgend jaar weer!

Alleen gereisd in september 2019

• 8Wouter Bos26-02-2019

Gewoon goed

Prima kamer prachtige tuin rustig mooi uitzicht goeie bedden.

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    8Patricia26-10-2018

Goed hotel

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel, we hadden eigenlijk weer voor dit hotel gekozen voor het zwembad. Maar we zijn nu in oktober gekomen en voor het zwembad hadden we het niet hoeven doen ijskoud gewoon. Er ging ook haast niemand in. Wil je in het binnen bad moet je ook nog badmutsen kopen anders mag je er niet in. 2 euro per stuk. Dat het zwembad niet verwarmd is echt een domper. Zee was ook koud. Voor de rest toch 26 graden minstens gehad. Ontbijt is lekker
    Alleen niet elke dag pannekoekjes maar om de dag. Kamers mooi en ruim voldoende elke dag schone handoeken. Ver van het centrum er zijn wel veel winkels in de buurt, maar als je naar het echte centrum wilt is het wel ver weg. Wij vinden het leuk om te lopen dus voor ons niet erg... het is minstens 50 min lopen naar het hart van het centrum

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Eddy26-10-2018

Goed hotel met een goede Al IN.

Kamer op de 4de verdieping gekregen met uitzicht op het zwembad gelegen in een prachtige tuin. Kamers tot de 4de verdieping kunnen gebruik maken van de panoramische lift en is het wachten veel minder dan de liften die tot de 24ste verdieping gaan. Het voorgerechten buffet kon beter en de frietjes mochten warmder hebben. Over het algemeen zijn we tevreden over onze vakantie en geven we een score van 8. Tip: Met bus 10 ( om het kwartier voor het hotel) naar Abir gaan (10km) en langs de playa promenade wandelen (5km) tot eind Altea, eventueel door kleine straatjes naar het hoger gelegen kerkje wandelen, met de bus vanuit Altea terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

7Luijkx19-08-2017

Goed hotel

Goed hotel. Paar minpunten. Je moet per dag voor de kluishuur betalen. En een borg. De openbare wc zijn niet erg netjes. Het entertainment gedeelte is okee. Verwacht er niet teveel van. Het eten is erg goed. Ook het zwembad is top. De kamers zijn netjes. Het hotel ligt wel wat van het centrum. Strand is 500 meter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Rustzoeker28-05-2017

Degelijk, ruim en verzorgd.

De imposante ontvangsthal geeft al aan dat er ruimte zat is. Bijzonder vriendelijk personeel bij de balie en ook de bediening bij de bars brengt je in vakantiestemming. De maaltijden zijn gewoon voldoende, zonder veel tralala. Het management mag wel wat strenger aandingen op de dresscode, zeker voor het diner. Sommige potentaten verpesten de sfeer door hun ridicule verschijning.De kamer wordt degelijk onderhouden. Het uitzicht, zeker op de hoger gelegen kamers, is schitterend. Door de ligging net buiten het centrum heb je weinig last van het nachtelijk vertier dat vele jongeren daar tot diep in de ochtend komen vinden.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Francis31-12-2016

Steeds voor herhaling vatbaar.

Zeer mooi hotel, uitstekende ligging, mooie kamers allemaal aan de zonnekant voortreffelijk eten. Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9walter en simone15-10-2016

geweldig

heel goed hotel, lekker eten, zowel ontbijt als diner,niks op aan te merken,van alle keuze's. hotel goed gelegen,overal vlak bij en oud Benidorm is wel 20 min stappen, voor de rest rustig gelegen en toch overal kort bij, zoals de markt ,theater,uitgaansbuurt, op vijf minuutjes slenteren. hotel is heel proper, personeel vriendelijk, wij hebben niks dan lof over dit hotel en gaan als god beliefd nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10K.05-07-2016

Fantastische plek!

Hotel Melia is een echte aanrader! Mijn vriend en ik zijn zeer tevreden over dit hotel. Prachtige kamer, schitterend hotel, verzorgd zwembad, voldoende eten, verrassende shows, leuke extra's.. Wij hebben hier een fantastische reis beleefd en komen zeker nog eens terug. Wij zouden het hotel voor geen enkel ander hotel uit Benidorm willen ruilen. De talrijk aanwezige palmbomen zorgen echt voor sfeer! De slechte commentaren maakten ons wat ongerust maar deze zijn zeker niet terecht. Hotel Melia heeft haar 4 sterren zeker en vast verdiend!

Gereisd met partner in juni 2016

• 3Babs mees23-04-2016

Schandalige miniclub

In 1 woord schandalig hoe er zowel naar kind als ouder gecommuniceerd wordt. Te weinig kinderen voor de minidisco boem gaat niet door. Zonder iets te zeggen. Na 40 min wachten ga je het vragen en wimpelen ze he af. Als ouder mag je het aan je kind uitleggen ...

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

3 tips over Hotel Meliá Benidorm

• Schipperke, 19-10-2013

Café d' Anvers is een aanrader, vriendelijk Belgisch koppel! Koop zoveel mogelijk in de Spaanse winkels i.p.v. in de chinezen hun shops. Zij hebben onze steun nodig!

• Rita, 22-07-2012

Badhanddoeken voor het zwembad zijn te huur aan de receptie voor een eenmalige borg van 20 euro. Als je een laptop meeneemt kun je een kluisje huren op de kamer, laptop past erin. Internet is ook te betalen maar niet duur. 12 euro voor 24 uur, en die 24 uur kun je een weeklang gebruiken.

• ivan ossemerct, 11-11-2011

Aan de overkant paar goede chinezen en rock en roll bar met een zeer goede elvis imitator Vergeet niet de brocantemarkt el cisne te doen (baan altea) op zondag (vree goede paella, muziek vanaf 12 u) en om 9.15 aan rincon de bus te nemen naar guadelest. Als je van muziek, zon, zee wil genieten, de daytona bar, deftiger, the ku en vergeet de tapasstraatjes (vin y tapas 1 e) niet, wel om 14.30 gaan met de spanjaarden

5 vragen over Hotel Meliá Benidorm

• 20051946, 12-05-2015

[email protected]

Hoe kan ik lid worden van Mélia Benidorm?

• frankyverbraeken, 24-04-2015

Restaurant

Kan je hier ook buiten eten , morgens , middag , avond ?

• B.Rosmalen, 16-08-2014

Hollandse TV?

IS ER HOLLANDSE tv.OP DE KAMER?

ben_hamers, 01-10-2014

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages