Hotel Mediterraneo

195 reviews over Hotel Mediterraneo in het Nederlands

Fijn en rustig hortel

AH Kroeze
14-11-2017

Een fijn hotel om te verblijven. Er heerst in november een rustige en gemoedelijke sfeer. Zeker doordeweeks. In het weekend verblijven er veel Spaanse gezinnen waardoor het allemaal wat drukker is maar dat heeft ook wel weer wat.

Kamers: zijn mooi en ruim. De bedden in onze kamer waren echter erg hard en bovendien waren de kamers enigszins gehorig. Badkamer is ook prima en balkon is ook lekker groot.

Eten: was erg goed. De keuze is misschien wat minder dan in andere hotels (al vinden wij dat wel meevallen), maar werkelijk alles was lekker. Vaak heb je dat je het na een week 'wel allemaal gezien hebt' maar dat was bij dit eten echt niet het geval. Ook is het eten niet alleen Engels-georriënteerd.

All inclusieve: tja er was voldoende keuze in alcoholische dranken. Het bier werd geschonken in Duitse bierpullen. Een ieder heeft zijn of haar eigen pasje en per pasje dus 1 drankje. Het ene moment was je gelijk aan de beurt, het andere moment moet je bijna 10 minuten wachten voor een drankje. Dat is dus erg wisselend maar we hebben het niet als storend ervaren. Dat Bailyes, Gin etc uit een B-merk wordt geschonken is bijna overal, dus ook hier.

Afstand tot boulevard is 20 minuten lopen maar al snel bereik je reeds de eerste winkels waardoor we dat niet als storend hebben ervaren. Voor € 1,50 pp kan je ook met de bus welke nagenoeg voor de deur van het hotel stopt.

Wanneer je een keer buiten de deur wil eten; op 10 minuten lopen vind je een heerlijk Chinees Restaurant 'China Garden, vanaf € 5,50 heb je daar een 3-gangen menu inclusief een halve fles wijn of een halve liter bier. Een echte aanrader. Je kan er echter niet reserveren en na 19.00 uur heb je er een wachttijd, dat zegt wel genoeg.

Zwembad is mooi aangelegd met voldoende bedjes (althans in november), wel weinig parasols, zwemwater was wel erg koud.

Wifi: dat je moet betalen voor Wifi is natuurlijk belachelijk. € 15 voor 7 dagen. De bereikbaarheid is met uitzondering van het restaurant wel erg goed.

Personeel: het personeel is over het algemeen vriendelijk. Wel waren er 2 redelijk chagerijnige barkeepers. De enige vrouwelijke is een superaardige dame. Maar mede door die 2 minder vriendelijke krijg je soms het idee dat men denkt dat de gasten er voor het personeel zijn terwijl dit toch echt andersom zou moeten zijn. De kamers en ook het zwembad werden erg goed schoongemaakt.

Bezetting is 60% uit Groot Brittannië (weinig tot geen ordinaire) en de overige 40% bestaat uit Nederlanders/Belgen en (met name in het weekend) Spanjaarden.

Voor ons is het zeker een hotel om terug te komen. Zeker vanwege het eten en de aangename en gemoedelijke sfeer.

Prima Hotel!

Patricia
21-8-2017

Het eten was goed, en veel afwisseling! Bij het ontbijt voldoende keus. Vriendelijk personeel. Ja, de kamers zijn wat verouderd, maar worden wel elke dag schoongemaakt en voorzien van handdoeken. Op loopafstand naar strand,Starbeach en winkeltjes. We gaan zo weer terug!

Een zeer goed hotel

Monica
25-7-2017

Goed hotel kom zeker nog terug

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo voor je op een rij gezet:

vriendelijk personeel , maar netheid en fatsoen worden op prijs gesteld en met glimlach beloond

Eten zeer eentonig

Heirman weney
11-4-2017

Hey hotel op zich is zeer goed, mooie ruime kamers , maar het eten was zeer triestig alle dagen hetzelfde en dessert alles uit blik , zeer spijtig

Valt tegen

Jan
24-12-2016

Ben afgegaan op de recensies en waren goed. Waarschijnlijk beoordeeld door mensen die snel tevreden zijn of weinig gewend. Je wordt door het barpersoneel behandeld als een klein kind. Behalve Theresia is het barpersoneel niet aardig.In de rij aansluiten!!! All-in maar voor water op de kamer moet je extra betalen. Drankjes zijn beperkt qua aanbod en voor een Cardhu12 wordt € 6.40 extra gerekend. Wifi moet je ook betalen. Kortom eens maar nooit meer.

Oude reviews (archief)

Voortreffelijk hotel

starttorun
25-11-2016

Gevarieerd en lekker eten. Beperkte all-in: bv slechts één aperitief nl Vermouth (cava, sangria ect te betalen) en één cocktail. Wifi is te betalen.

Plastic flesje water voor op de kamer is eveneens te betalen.

Rest alles ok.

Nooit meer

fam. Böning
29-7-2016

Positief: schone, nette kamers. Tijdens de openingstijden van het zwembad is er een badmeester aanwezig die de veiligheid van alle zwemmers in de gaten houdt.

Negatief:

Vanaf 01.00uur worden er al ligbedden gereserveerd. Met name door gaste die pas om 14.00uur eens een keer naar het zwembad komen. Oplossing van het hotel: een lijn spannen en deze om 08.00uur weghalen zodat de gasten tegen 08.00uur in de startblokken staan om een plekje te vinden. Dit werkt ruzies in de hand. Waarom niet gewoon handdoeken verwijderen van mensen die in de loop van de ochtend nog nergens te bekennen zijn?

Het zwembad gaat pas om 10.00uur open. Als je van baantjes trekken houdt voordat de kinderen het bad overnemen, moet je hier niet zijn. Er zijn veel te weinig parasols.

De matrassen van de bedden zijn totaal versleten, rugklachten zijn het gevolg.

Eten: smakeloos, eentonig. Soms een enkel smakelijk gerecht.

Personeel: straalt geen plezier uit en is hier en daar zelfs kortaf tegen de gasten.

Idioot 'all-inclusive-systeem': je krijgt een persoonlijk pasje waarmee je drinken kunt halen aan een onderbezette 'poolbar' of loungebar. Je moet het pasje ook meenemen naar het restaurant. Je mag echter maar twee drankjes per persoon halen. Mijn man moest twee keer in de (lange) rij gaan staan om vier drankjes te halen. Voor ijsjes of een alcoholvrij biertje moesten we betalen. Hoezo, all-inclusive?

Voor ons geen onbekende hotels meer.

nooit meer

Hans de Ruiter
25-6-2016

Goed: vriendelijkheid van het personeel, schoon hotel.

Slecht tot zeer slecht: ontbijt, lunch en diner, a;;es afgestemd op de Engels keuken, vet, vlees en vis doorbakken. Elke dag bijna hetzelfde eten, tropische vrucht zoals bananen uit de koeling en onrijp, appels en sinaasappels van binnen licht bevroren.

Klachten werden niet terdege afgehandeld. Animatie probeerde met zeer beperkte middelen er wat van te maken. Luidruchtige dronken Engelse toeristen die tot iep in de nacht schreeuwend en lallend door het hotel zwierven. Als je de moed had er iets van te zeggen kon je een pak slaag krijgen. Hotelregels die werden genegeerd werd niet op gereageerd. WIFI moest je betalen en dat in een 4 sterren hotel. Dit was eens maar nooit meer, bedankt leiding van het hotel om mijn vakantie te verpesten. Maand waarin ik ben geweest Juni 2016

Goed en luxe hotel, all-in viel wat tegen

M. de Jong
6-2-2016

Dit hotel ligt buiten het centrum, dus heerlijk rustig. Om ergens heen te gaan moet je dus wel altijd veel lopen of de bus nemen. Een auto huren via de reisleiding is ook een aanrader en niet duur. Personeel was heel aardig en de kamers waren goed en schoon. Wij hadden all-in geboekt, maar dat viel wat tegen. Ontbijt was uitstekend, maar lunch was heel karig en vaak de restjes van het diner van de dag ervoor. Het dinerbuffet had weinig afwisseling. De snacks tussendoor waren puur slecht. Volgende keer zouden wij hier geen all-in boeken. Ook een beetje jammer was dat de sauna pas laat in de middag open ging en ook weer vroeg sloot.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneo in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterraneo scoort een 8.09 uit 10 op basis van 195 reviews.