Hotel Mediterraneosterstersterster

Tonen op kaart

199 reviews over Hotel Mediterraneo

• 2019
    7Peter11-10-2019

Heerlijk maar voor een keer

Vakantie vieren Pluspunten, de ligging was rustig niet tussen de hoogbouw. Fijn om te wandelen. Het was er erg schoon. Eten was goed maar wel weinig variatie. Harde ligbedden, heel veel Engelsen en bijna geen Hollanders . Daarbij werd er heel veel gerookt. Ik heb astma en geregeld last van de rook. Er is haast geen verboden voor te roken ruimte. Ja alleen een klein stukje bij de snackbar maar dan mag je alleen zitten alsjeblieft wat wil eten. Animatie is zeer slecht met veel geschreeuw en weinig doen. Ook de muziek is erg eentonig en vaak ook erg schreeuwerig meer Hardrock . Ook erg gehorig met Engelsen op de gang vooral laat in de nacht. Ook het all inclusieve is niet helemaal zoals het moet zijn.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Conny20-06-2019

nooit meer naar toe

heel groot hotel, niet gezellig. vol met Engelsen. word buiten bij zwembad gewoon overal gerookt. je pas moet je voor elk drankje laten zien, echt vervelend want je hebt all inn . bedden echt verschrikkelijk hard, daar hebben wij matrassen van de slaapbank op gelegd dat was te doen. personeel was aardig. kamer was 2 keer niet schoongemaakt, nadat wij dat hadden doorgegeven kwamen ze dat alsnog doen. kamer was precies goed, wij hadden kamer aan de wegkant geen raam open s'nachts want dat was wel gehorig. wij sliepen op de eerste verdieping je hoorde s'avonds dus veel geluiden van stoelen die verschoven werden en van de muziek of wat er ook gedaan werd. heerlijke douche. route naar het strand was goed te doen, gezellig langs allemaal winkeltjes. het eten was redelijk.zou er niet nog een keer naar toe gaan

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. De Vleminck08-03-2019

We hebben ons goed laten verwennen

Leuk hotel, héél lekker eten. elke dag voldoende variatie. heel vriendelijk personeel. min puntjes all in: water kan men niet meenemen naar de kamer in fles, dit gebeurt in kartonnenbekers, wij vonden dit heel onpraktisch. * mijn man (ook al is hij kaal) mocht niet in overdekt zwembad zonder badmuts, voor buitenzwembad was het te koud. Verder alles dik in orde!

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Anneke van olffen08-02-2019

Jammer volgende x ander hotel

Mooi brandschoon hotel! Goed ontbijt middag en avond eten elke dag zelfde. Helaas paar minpunten keiharde matrassen, heeeel klein binnen zwembad en verplicht badmuts op dusja kopen in t winkeltje, Mooi buitenbad met ligstoelen zeer koud in lounge en eetzaal mensen zaten gewoon met jassen aan en niemand die er iets aan deed om verwarming aan te zetten personeel maakte t allemaal niets uit, all inclusief systeem houd alleen in beneden in de lounge drinken niets op kamer of in de koelkast en wanneer je uitcheckt ben je gelijk klaar met alles geen bakkie koffie of thee meer gratis, ongeveer 1,5km lopen naar strand maar gezellig langs winkels en terrassen en als klap op de vuurpijl NERGENS wifi alleen tegen betaling zelfs 3/4g werkt gewoon niet en dat in 2019. Jammer volgende x ander hotel

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

9AH Kroeze14-11-2017

Fijn en rustig hortel

Een fijn hotel om te verblijven. Er heerst in november een rustige en gemoedelijke sfeer. Zeker doordeweeks. In het weekend verblijven er veel Spaanse gezinnen waardoor het allemaal wat drukker is maar dat heeft ook wel weer wat. Kamers: zijn mooi en ruim. De bedden in onze kamer waren echter erg hard en bovendien waren de kamers enigszins gehorig. Badkamer is ook prima en balkon is ook lekker groot. Eten: was erg goed. De keuze is misschien wat minder dan in andere hotels (al vinden wij dat wel meevallen), maar werkelijk alles was lekker. Vaak heb je dat je het na een week 'wel allemaal gezien hebt' maar dat was bij dit eten echt niet het geval. Ook is het eten niet alleen Engels-georriënteerd. All inclusieve: tja er was voldoende keuze in alcoholische dranken. Het bier werd geschonken in Duitse bierpullen. Een ieder heeft zijn of haar eigen pasje en per pasje dus 1 drankje. Het ene moment was je gelijk aan de beurt, het andere moment moet je bijna 10 minuten wachten voor een drankje. Dat is dus erg wisselend maar we hebben het niet als storend ervaren. Dat Bailyes, Gin etc uit een B-merk wordt geschonken is bijna overal, dus ook hier. Afstand tot boulevard is 20 minuten lopen maar al snel bereik je reeds de eerste winkels waardoor we dat niet als storend hebben ervaren. Voor € 1,50 pp kan je ook met de bus welke nagenoeg voor de deur van het hotel stopt. Wanneer je een keer buiten de deur wil eten; op 10 minuten lopen vind je een heerlijk Chinees Restaurant 'China Garden, vanaf € 5,50 heb je daar een 3-gangen menu inclusief een halve fles wijn of een halve liter bier. Een echte aanrader. Je kan er echter niet reserveren en na 19.00 uur heb je er een wachttijd, dat zegt wel genoeg. Zwembad is mooi aangelegd met voldoende bedjes (althans in november), wel weinig parasols, zwemwater was wel erg koud. Wifi: dat je moet betalen voor Wifi is natuurlijk belachelijk. € 15 voor 7 dagen. De bereikbaarheid is met uitzondering van het restaurant wel erg goed. Personeel: het personeel is over het algemeen vriendelijk. Wel waren er 2 redelijk chagerijnige barkeepers. De enige vrouwelijke is een superaardige dame. Maar mede door die 2 minder vriendelijke krijg je soms het idee dat men denkt dat de gasten er voor het personeel zijn terwijl dit toch echt andersom zou moeten zijn. De kamers en ook het zwembad werden erg goed schoongemaakt. Bezetting is 60% uit Groot Brittannië (weinig tot geen ordinaire) en de overige 40% bestaat uit Nederlanders/Belgen en (met name in het weekend) Spanjaarden. Voor ons is het zeker een hotel om terug te komen. Zeker vanwege het eten en de aangename en gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Patricia21-08-2017

Prima Hotel!

Het eten was goed, en veel afwisseling! Bij het ontbijt voldoende keus. Vriendelijk personeel. Ja, de kamers zijn wat verouderd, maar worden wel elke dag schoongemaakt en voorzien van handdoeken. Op loopafstand naar strand,Starbeach en winkeltjes. We gaan zo weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Monica25-07-2017

Een zeer goed hotel

Goed hotel kom zeker nog terug

Gereisd met partner in juli 2017

• 9rita23-06-2017

rustig gelegen , laagbouw en toch vlug in centrum

vriendelijk personeel , maar netheid en fatsoen worden op prijs gesteld en met glimlach beloond

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 6Heirman weney11-04-2017

Eten zeer eentonig

Hey hotel op zich is zeer goed, mooie ruime kamers , maar het eten was zeer triestig alle dagen hetzelfde en dessert alles uit blik , zeer spijtig

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 6Jan24-12-2016

Valt tegen

Ben afgegaan op de recensies en waren goed. Waarschijnlijk beoordeeld door mensen die snel tevreden zijn of weinig gewend. Je wordt door het barpersoneel behandeld als een klein kind. Behalve Theresia is het barpersoneel niet aardig.In de rij aansluiten!!! All-in maar voor water op de kamer moet je extra betalen. Drankjes zijn beperkt qua aanbod en voor een Cardhu12 wordt € 6.40 extra gerekend. Wifi moet je ook betalen. Kortom eens maar nooit meer.

Gereisd met partner in december 2016

3 tips over Hotel Mediterraneo

• M.A.Snijder, 24-01-2014

Er is in de omgeving van Benidorm veel moois te zien, per huurauto of openbaar vervoer, het hotel ligt centraal.

• Flip, 20-06-2015

wandelen naar het kruis en naar het kleine uitkijk torentje, wel pittige stukjes maar goed te doen.

• Annelies, 03-08-2014

Taxi naar het hotel/strand was ook erg handig om te gebruiken, dit was namelijk maar 6 euro. Voor lekkere cocktails naar bikini beach bar aan de zee. ook een bar voor de Nederlandse liefhebbers, de blauwe walvis (ook voetbal).

3 vragen over Hotel Mediterraneo

• Brendina, 25-10-2017

Handdoeken

Kunnen we handdoeken huren voor het zwembad?grt

• nel, 08-07-2013

betr. hotel mediterraneo benidorm

staan er in de maand november de ligbedden nog bij het zwembad

Franka, 10-07-2013

Ik denk het wel.Wij zijn afgelopen jaar van eind oktober tot 11 november in Benidorm geweest en toen stonden er nog ligbedjes bij de zwembaden van de hotels.Bij appartementen worden ze meestal in oktober weggehaald want dan worden de zwembaden leeg gemaakt.

• Chantal, 26-07-2010

Balkon

Zijn er kamers zonder balkon?????????

alex, 20-07-2012

alle kamers hebben een balkon of een soort van binnenplaats (achterzijde hotel / begane grond)

Hotel Mediterraneo info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen