Aparthotel Les Dunes Comodoro

Hotel aan zeeWeer vandaag16°6°
Aparthotel Les Dunes Comodoro
8,8

Omschrijving
Uitzicht op zee vanaf je kamer bij Les Dunes Comodoro. Kies je voor halfpension dan kun je kiezen of je de lunch of het diner hier bij in wilt. Les Dunes Comodoro Hotel Benidorm is centraal gelegen aan de boulevard en bij zee. Hierdoor minder geschikt voor rustzoekers. Neem ook waterschoenen mee als je in zee wilt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes Comodoro voor je op een rij gezet:

186 reviews over Aparthotel Les Dunes Comodoro in het Nederlands

Roland Rohan,
10-12-2018

Ik begrijp ook niet wat mensen schrijven over het eten. Ik logeerde voor het werk in veel 5* hotels over gans Europa en vond bij dit hotel een benadering van het eten in verschillende 5* hotels die ik bezocht. Dus: niet tevreden: boek een 5* de volgende keer. Dat men sommige mensen soms eens een scheef antwoord geeft, daar kan ik soms inkomen. Al eens goed geluisterd op welke manier ZIJ die mensen behandelen? Positief nu. Bij sommige vragen op de website van touroperator wilde ik feitelijk een +10 willen geven. Veel van die mensen spreken Nederlands wat wij zeer appreciëren, maar wel degelijk zien als een dienstverlening. We zijn tenslotte in Spanje en schrijven dit als gast in hun land dus zeer hoog aan. De suite was buitengewoon. TV in de woonkamer, tv in de slaapkamer, 2 kleerkasten en een klein keukentje zelfs. En, en, en... Het schoonmaakpersoneel ook zeer vriendelijk, met een speciale vermelding voor Macarena, die de meeste van onze 21 dagen bij ons met dienst was. Het is een perfectioniste, in de positieve betekenis van het woord. Zeer spontaan vriendelijk. Het eten in ons verblijf was zeer goed, met een grote variëteit elke dag en zeer verzorgd. Daar we 3 weken halfpension geboekt hadden, kregen we bij onze aankomt een surplus, namelijk voor de laatste week volpension. Wij zaten op de 18e verdieping, hadden een superb uitzicht en zeer rustig. Terugkeren !

Gereisd met partner in november 2018

Jullie zijn een top klasse

Roberto,
2-12-2018

Het onthaal gaat zeer vlug, en de kamers zijn prachtig. Je hebt een adembenemend zicht, maakt niet uit in welke kamer je zit.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben zeer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug.

Henricus Jozef Zwiers,
1-12-2018

Geweldige ligging pal aan de boulevard en strand. prachtige zitkamer met aparte slaapkamer en mooie inloopdouche. Een hotel om terug te komen wat we ook zeker doen

Gereisd met partner in december 2016

R PRONK,
29-11-2018

Altijd gezellig Benidorm. Les Dunes is een geweldig hotel met 2 hele grote kamers , groot balkon met uitzicht op zee. Alle nederlandse tv zenders. Alles wordt zeer goed schoon gemaakt. Personeel erg vriendelijk en spreken bijna allemaal nederlands. Restaurant werkt met kamersleutelsysteem en zodoende is er altijd een tafel vrij. De prijzen zijn ook zeer redelijk. Nog even over de slaapkamer daar zijn 2 grote kingsize bedden. Dus volgend jaar weer les Dunes.

Niet weer.

jet,
23-11-2018

Hotel prima. Eten matig. Zijn we anders gewend in Benidorm. Dames aan de balie niet heel vrolijk. Kafferden bejaarden uit die er van baalden dat ze zo hoog zaten in het gebouw en hadden aangevraagd op de eerste 3 verdiepingen te zitten. Nee, wij komen hier niet weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

M.H.,
8-11-2018

Al meerdere keren in dit aparthotel op vakantie geweest en ook nu weer erg tevreden over de kamer, het eten en het vriendelijke personeel.

Bij aankomst een fruitschaal op de kamer, gratis fles wijn of water bij het diner en bij vertrek een flesje olijfolie.

Super grote en stevige bedden. T.V. in woon - én slaapkamer met veel nederlandse zenders. Klein keukenhoekje met serviesgoed, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker.

Bij halfpension keuze uit lunch óf diner.

10% korting in het café-restaurant.

Ruime tijden in restaurant dus wij kiezen altijd voor halfpension i.p.v. volpension.

Rustig gelegen aan autovrije boulevard.

De frontaal gelegen Comodore kamers hebben een bad/douche en schuifpui in de slaapkamer. De Capitan kamers zijn de hoekappartementen en hebben geen schuifpui maar een raam in de slaapkamer en alleen een douche.

Overdekt verwarmd zwembad en fitnessruimte gratis te gebruiken.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Gewoon goed hotel

Marcel,
18-9-2018

Wij zaten op de 14e verdieping in een nette kamer, en het uitzicht over de boulevard en de zee is mooi. Het eten is goed, de service is goed. Eigenlijk is alles gewoon goed.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Het wordt minder......

John Groothuesheidkamp,
17-8-2018

Meerdere malen hierheen geweest .. Prima hotel, maar een opfris beurt zou geen kwaad kunnen, het eten daarentegen wordt met het jaar slechter . Al met al geen les dunes meer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Charlotte,
26-7-2018

Hotel ligt heel centraal midden op de boulevard. De kamers zijn heel groot met een klein keukentje voorzien van alle gemakken die je nodig hebt tijdens je vakantie. Het balkon is groot en kijkt uit op zee/boulevard, prachtig. In de omgeving vind je winkels en restaurants, voor elk wat wils. Al met al aanrader! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Fijn is dat je bij hp kunt kiezen tussen lunch en diner. Stenen in de zee zijn inderdaad niet fijn, waterschoentjes zijn geen overbodige luxe. Verder alleen maar: top!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Aanrader

Conny,
20-7-2018

Ik weet niet wat mensen gewend zijn die klagen over het eten maar we hebben heerlijk gegeten. Het is goed warm, voor elk wat wils, en ik heb nog geen lege bakken gezien. Personeel is super aardig.

Prachtig uitzicht op zee en groot balkon.

Het enige grote nadeel heeft niets met het hotel te maken maar de stenen vol met alg voor je de zee in gaat. Ik begrijp niet dat de gemeente er niets aan doet want heel veel mensen hebben hun voeten er al aan open gehaald of enkel verzwikt.

Verder een gezellige badplaats met een hele mooie lange drukke boulevard. De hoofdstraat is ook leuk die leidt naar het centrum met vele winkeltjes en terrasjes.

Er is altijd drukte en lawaai in Benidorm en daar hou ik zo van :)

Mensen die voor hun rust komen moeten het hoogseizoen zeker vermijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.