Aparthotel Les Dunes Comodoro ****

Aparthotel Les Dunes Comodoro ****

Aparthotel Les Dunes Comodoro
Aparthotel Les Dunes Comodoro
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes Comodoro voor je op een rij gezet:

170 reviews over Aparthotel Les Dunes Comodoro in het Nederlands

geweldig

Corrie en Roel van Rixoort, 10-2-2018

een geweldig hotel het is hier thuiskomen, daarom gaan wij steeds hier heen.

Heel goed aparthotel

Jolanda Mathot, 29-11-2017

Kamers zijn schoon en redelijk groot. Uitmuntend uitzicht op strand. Personeel is zeer vriendelijk, attent en bij elke vraag zoeken de dames van receptie direct oplossing en helpen je graag bij het boeken van shows enz en geven je goede adviezen. Zwembad is in de winter 35 graden dus heerlijk om s morgens een baantje te trekken. Je kunt de maaltijd van buffet nuttigen in het restaurant wat aan de boulevard ligt wat wij een stuk gezelliger vonden dan de (eetzaal) buffetzaal. Wij gaan zeker terug.

Echt niet meer

Rob, 23-11-2017

Mooi hotel aan strand, ligging, kamers, service, zwembad ok.

De kamers zijn redelijk schoon, er liepen wel kleine miertjes uit de slaapbank.

Het eten 'diner' wordt elk jaar slechter en dit is de reden dat we er niet meer naar toe gaan.

altijd top

Jan de Koomen, 18-11-2017

Geweldig hotel met aparte ruime slaapkamer , kamer met kleine keuken voorzien van koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker en magnetron + veel nl tv zenders. Prachtig balkon en altijd zeezicht.Boulevard en strand voor de deur. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Voor ons hier de 4e keer en als het om Benidorm als bestemming gaat : "Eens Les Dunes altijd Les Dunes" en die mening delen velen met ons

Geweldig hotel!!

Loek, 2-11-2017

Geen zaken kunnen vinden die hier niet goed zijn,wij hebben in ieder geval enorm genoten!!

Wij komen zeker terug

Roel, 28-10-2017

Het is een geweldig apart hotel met een directe ligging aan het strand en boulevard. Ruime aparte kamer en slaapkamer met tv en nederlandse zenders. Het eten is heel goed met veel keuzes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

voor de tweede keer perfect hotel

peterv, 10-10-2017

wij hier voor de tweede keer en het was weer fantastisch.

we hadden nu een hoekappartement welke bestond uit een slaapkamer, een huiskamer met een keukentje vzv magnetron, waterkoker,koffiezetapparaat en koelkast, een badkamer met douche , toilet wastafel en niet te vergeten een scheerspiegel en en ruim balkon wat uitkijkt over de zee en de boulevard.de slaapkamer en de huiskamer beschikken beide over een tv met alle Nederlandse zenders.

het ontbijt is in buffetvorm waarin een best uitgebreid aanbod aanwezig is.

onder het hotel is een gezellig restaurant / bar waar de hotel gasten 10% korting krijgen op de consumpties .

Het zwembad is verbouwd en is nu ook toegankelijk voor minder valide personen.

het hotel ligt aan de boulevard en dicht bij het uitgaans-gebied en winkels.

Minder weergeven

Fantastisch!

Irma, 21-9-2017

Echt een top hotel. Warm welkom en geweldige service. Kamers enorm fijn. Aparte slaapkamer met 2e tv met NL zenders. Niet dat je daar veel gebruik van maakt.... Uitzicht is adembenemend. Op balkon met drankje savonds is een aanrader. Eten is prima. Bij halfpension de keuze uit lunch of diner. Daar mag je dagelijks zelf een keuze in maken. Rustige ligging. Lopen naar Benidorm stad is prima te doen. Hotel ligt niet in uitgaansgebied. Wij hebben complete rust ervaren. Hoog gehalte ouderen (wij zijn 45+)

Al met al aanrader!!!

Echt genieten doe je bij Les Dunes!

Anja, 20-7-2017

Zeer attent personeel. We kregen goede adviezen en tips van hen over de omgeving.

Wij hadden half pension. Het goed bereide heerlijke eten is in buffetvorm met elke dag verschillende keuzes. Deze werden ook steeds aangevuld.

Mooie ruime kamer met een tv op de slaapkamer en in de zitkamer. Mogelijkheid om zelf koffie/thee te maken en kleine gerechten. Maar dat laatste is niet echt nodig met de leuke tapasbarretjes in de buurt.

We hadden een balkon met zeezicht waar we tot 's avonds laat heerlijk met een wijntje konden genieten.

Iets negatiefs heb ik niet te melden.

Ik hoop dit najaar dit geweldige hotel weer te kunnen bezoeken, ik kan dit hotel zeker aanbevelen als je een hotel zoekt als hierboven beschreven en in een omgeving met mogelijkheden voor excursies, lekker relaxen en gezelligheid!

Voor herhaling vatbaar

M. Schrijver, 8-7-2017

Mooi aparthotel. Ligging aan de boulevard en het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Les Dunes Comodoro scoort een 8.46 uit 10 op basis van 171 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: