Aparthotel Les Dunes Comodoro

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
Aparthotel Les Dunes Comodoro
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes Comodoro voor je op een rij gezet:

179 reviews over Aparthotel Les Dunes Comodoro in het Nederlands

Het wordt minder......

John Groothuesheidkamp
17-8-2018

Meerdere malen hierheen geweest .. Prima hotel, maar een opfris beurt zou geen kwaad kunnen, het eten daarentegen wordt met het jaar slechter . Al met al geen les dunes meer

Prima hotel

Charlotte
26-7-2018

Hotel ligt heel centraal midden op de boulevard. De kamers zijn heel groot met een klein keukentje voorzien van alle gemakken die je nodig hebt tijdens je vakantie. Het balkon is groot en kijkt uit op zee/boulevard, prachtig. In de omgeving vind je winkels en restaurants, voor elk wat wils. Al met al aanrader! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Fijn is dat je bij hp kunt kiezen tussen lunch en diner. Stenen in de zee zijn inderdaad niet fijn, waterschoentjes zijn geen overbodige luxe. Verder alleen maar: top!

Aanrader

Conny
20-7-2018

Ik weet niet wat mensen gewend zijn die klagen over het eten maar we hebben heerlijk gegeten. Het is goed warm, voor elk wat wils, en ik heb nog geen lege bakken gezien. Personeel is super aardig.

Prachtig uitzicht op zee en groot balkon.

Het enige grote nadeel heeft niets met het hotel te maken maar de stenen vol met alg voor je de zee in gaat. Ik begrijp niet dat de gemeente er niets aan doet want heel veel mensen hebben hun voeten er al aan open gehaald of enkel verzwikt.

Verder een gezellige badplaats met een hele mooie lange drukke boulevard. De hoofdstraat is ook leuk die leidt naar het centrum met vele winkeltjes en terrasjes.

Er is altijd drukte en lawaai in Benidorm en daar hou ik zo van :)

Mensen die voor hun rust komen moeten het hoogseizoen zeker vermijden.

Lesa
12-7-2018

Fantastisch hotel met echt een super goede ligging aan het strand! Veel oudere mensen, wij waren er met 2 kleine kinderen, waar het hotel verder niet op gericht is, maar hebben ons uitstekend vermaakt. In de omgeving is genoeg te doen!

Goed hotel, maar let op !

van Tilborgh
16-5-2018

Goed hotel, maar let op !! Wij hadden halfpension gereserveerd en bij aankomst/inchecken 14.30 werd bij de receptie gemeld dat wij ons Diner voor in het restaurant mochten eten met het mooie uitzicht op zee. Mits wij dit maar voor 16.00 aan hadden gegeven. Dus 's avonds heerlijk Ala Carte gegeten werden wij nadien geconfronteerd met een mooie rekening van het eten zonder dat dit ons gemeld was. Miscommunicatie ja, wij gingen uit dat het hotel met de zelfde formule werkte als Peniscola Plaza waar wij eerder verbleven en indien men had betaald voor halfpension, hier ook kosteloos Ala Carte mocht eten in de afzonderlijke restaurants, mits er nog plaats was. Bij les Dune Comodore geldt dit alleen als men het eten in de buffet zaal gaat halen en meeneemt naar het restaurant. Dus Ala Carte eten kost extra ! Reclameren bij directie, die ook fout zaten, mocht niet baten, zelf het reeds betaalde buffetdiner wilde men niet vergoeden, Jammer!

Geweldige ligging en uitzicht!

Gijs de Winkel
6-3-2018

De kamers waren erg ruim, zitkamer en slaapkamer. Er was ook een magnetron, koelkast en waterkoker. Het eten was goed, restaurant beetje te klein en afzuiging kon iets beter, als er b.v. Vis werd gebakken was dat goed te ruiken. De ligging was werkelijk fantastisch, prachtig uitzicht op zee en boulevard. Zou volgende keer zeker weer voor dit hotel kiezen.

Marianne
4-3-2018

Mooie kamers, goede keuken.

Super goed aparthotel

Fccz
3-3-2018

Prachtig en heel schoon aparthotel direct gelegen aan het strand. Heerlijk eten, diverse groentes, meerdere soorten vlees/vis, aardappelen, rijst, pasta, frite, uitgebreid saladebuffet en heerlijk nagerechten en altijd vers fruit.

Receptionistes spreken meerdere talen waaronder Nederlands

fantastisch en geweldig

M.Langereis-Arents
1-3-2018

ligt precies aan de boulevard met het strand voor de deur.Er is geen auto verkeer voor de deur.En het eten is TOP. S,Ochtends heerlijk vers brood met allerlei soorten beleg en S.Avonds heerlijke soep en je kan pakken wat je wil/Achter is er een zwembad wat ook fijn is .Niet druk want de meeste gasten naar het strand.Ik geef dit hotel een hele dikke 10.Wij gaan er nu voor de derde keer naar toe.

geweldig

Corrie en Roel van Rixoort
10-2-2018

een geweldig hotel het is hier thuiskomen, daarom gaan wij steeds hier heen.

Primavera Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.