Hotel Helios

269 reviews over Hotel Helios in het Nederlands

nooit meer

gaston
2-8-2018

het hotel is mooi gerenoveerd wij zijn er 4 keer geweest maar de laatste keer was het eten wel zo slecht dat we er nooit meer naar toe gaan jammer van zoon mooi hotel . Er was een nieuwe sjef aan genomen gauw ontslag geven hij maakt het hotel helemaal kapot. Belgie en Engelse hadden ook al klachten over het eten.

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 15-8-2018

Dank u voor uw mening over ons hotel.

Het is inderdaad waar dat we een nieuwe chef hebben en dat we proberen nieuwe gerechten hebben ingevoerd, tot op heden zijn we nog steeds veranderingen aan het doorvoeren. Het jammer te horen dat u dit niet kan waarderen en dat de veranderingen door u als negatief ervaren zijn. We hopen u zeker niet te verliezen als vaste gast en we zijn er van overtuigd dat de veranderingen onze kwaliteit zal verbeteren.

"Nooit meer;

stabel
25-6-2018

Het hotel is netjes verbouwd maar nog niet klaar wij komen er al meerdere jaren en het eten was er altijd uitstekend maar nu is het eten zo slecht geworden en zo saai dat we zelfs uit eten zijn gegaan meerdere keren om dat het zo slecht was. Het vlees was niet gaar en dikwijls taai, frieten niet goed gebakken , geen warme groenten en helemaal geen variatie meer, vis slecht door bakken en veel met een sausje overgoten.Dat de mensen het niet wilden. Nee voor mij geen Helios meer. (hoorde in de wandelgang andere kok en directie ) Voor ons nooit geen Helios meer

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 29-6-2018

Dank u voor uw opinie over ons hotel.

Het is jammer dat het eten u niet goed bevallen is, we hebben inderdaad een nieuwe chef en vele nieuwe gerechten. Indien uw vis/vlees voor u niet goed genoeg doorbakken was kunt dit altijd aangeven bij de showcooking en zij zullen het dan verder doorbakken of u een ander stuk geven.

Ik kom hier al meer dan 10 jaar nog altijd mijn ze

Van Loon anita
6-6-2018

Heel goed hotel , super onthaal , heel proper, klant vriendelijk, kamers hop en top mooi , voor mijn alvast een aanrader voor iedereen score van 9

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Hartelijk dank voor uw geweldige commentaar.

We hopen u snel weer eens terug te zien.

Soladore

Zeker niet de laatste keer

Cees
15-5-2018

Voor de derde keer in dit hotel geweest en nog steeds een prima hotel.

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018
Hartelijk dank voor uw mening. We hopen weer tot snel!

Beste 3-sterrenhotel in Benidorm

Ingrid
14-4-2018

Fijn hotel met heerlijk zwembad op mooie locatie, dichtbij het strand. Het buffet kan druk zijn maar is prima voor elkaar. Erg kindvriendelijk, zelfs met animatie. We hoorden dat het volgend jaar in het voorjaar gesloten is voor renovatie, ik ben heel benieuwd! Als het maar niet meteen veel duurder wordt ...

Her was een super last-minute voor ons !

Walter en Lies
13-4-2018

Mooi gerenoveerd hotel , goed gelegen om naar het strand te gaan , niet ver van de bussen ongeveer 10 min. te voet . Om de trein te nemen is de ligging niet interessant , 45min. te voet. Alhoewel dit hotel in de Engelse buurt ligt hadden we geen geluidshinder en was het er rustig . De kamers hebben dubbele beglazing.

De kamers zijn van alle comfort voorzien , zelfs verscheidene Nederlandstalige TV-zenders Het eten was lekker en gevarieerd . Aan de balie zeer vriendelijk personeel.

Dit 3-sterrenhotel is voor mij 4 sterren waard en een echte aanrader.

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Hartelijk dank voor uw commentaar.

We vinden het geweldig om te horen dat u ons een extra ster wilt geven.

nooit meer

Frieda van Vreckem
4-4-2018

een lawaai hotel dankzij de goede ligging voor al de zatte mensen, die dag en nacht alles op stelten zetten .

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Jammer dat het verblijf u niet helemaal bevallen is. Indien er overlast is hebben een we strikte handhaving. U moet wel zorgen dat u ons waarschuwt waneer u last heeft zodat wij kunnen handelen.

Fantatisch

H. Tillemans van Berkel
2-4-2018

Personeel heel vriendelijk zeker aan de receptie spreken nederlands, kamer was super was heel nieuw, een klein min puntje, wij hadden een inloop douche heel fijn op onze leeftijd, maar de vloer waar je douchst is er glad als je je afspoeld levens gevaarlijk zeker voor nog oudere mensen een tip leg daae een anti slip mat op dan heb je meer grip, verder alleen maar pluspunten voor het hotel we gaan er zeker weer naar toe groetjes H en H....

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Hartelijk dank voor uw commentaar over ons hotel. We hopen u snel nog een terug te zien.

Heerlijk

Monique
25-3-2018

Eigenlijk is alles goed

Ligging eten bedden personeel

Komen hier nu voor de 4 e X met heel veel plezier

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Bedankt voor uw vriendelijk commentaar, we kunnen niet wachten u weer terug te zien.

Mvg

Een zeer goed en fijn hotel

A.M.J. van den Akker
10-3-2018

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier waren.

Wat we hier erg fijn vinden is de vriendelijke personeel dat hier werkt

Het eten is van een goede kwaliteit, en ze zijn steeds bezig met het hotel te verbeteren zodat ze zeker een 4 sterren hotel worden.

Verder is het aanwezige zwembad op een fijne plaats gemaakt vooral in het voorjaar en najaar. Lekker uit de wind maar wel in de zon

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.