Hotel Helios

274 reviews over Hotel Helios in het Nederlands

Een top hotel

Wilma
8-11-2018

Het is een tophotel met vriendelijk personeel en perfect eten

het eten iedere avond goed warm

Animatie voldoende zowel overdag als in de avond

Wij komen hier al een aantal jaren en gaan zeker nog heel veel jaren terug

De kamer die wij tijdens ons verblijf hadden was niet gerenoveerd.Dit is in dit hotel een groot nadeel veel te kleine TV.Het eten was goed.Wel een te rumoerige en te massale eetzaal dit komt denken wij dat iedereen op hetzelfde tijdstip wil eten.Verder waren er veel kinderen waar geen enkele kontrole op was door de aanwezige ouders.Zij renden tot avonds laat door alles heen vanuit het hotel werd hier niet tegen opgetreden.

Volgend jaar zie je ons vast wel weer

C. Weterings
20-10-2018

wij komen al 16 jaar naar helios en in mei en okt zijn we dit jaar geweest het was weer prima maar het moet ons wel even van het hart dat het warm eten veel minder is geworden als de jaren daarvoor ontbijt en toetjes prima maar het buffet zijn we soms voorbij gelopen en dan maar wat friet en salade genomen jammer maar het

Weerhoud ons niet om volgend jaar gewoon weer te boeken voor u fijne hotel

Vriendelijke groeten

C weterings

Zeer goed

Th
14-10-2018

Goed hotel niets is te veel eten prima.

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 21-10-2018

Hartelijk dank voor uw commentaar over ons hotel.

We zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u zeker snel nog eens terug te zien.

Nooit weer.

D.J. Raatjes
4-10-2018

Wij waren hier voor de tweede keer, echter dit was wel de laatste keer. In vergelijking met een half jaar eerder is met name de kwaliteit van het eten erg verslechterd, t.w. niet goed gebakken vlees, geen warme groenten. Verder was het zeer rumoerig vooral in de nacht van terugkomende zatte toeristen. Kortom nu op dit moment zeker geen driesterrenhotel, maar een tweesterren hotel.

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 8-10-2018

Dank u voor uw commentaar over ons hotel.

Het is jammer dat horen dat u de veranderingen in het restaurant u niet bevallen. We will graag duidelijk van u horen wat u graag zou willen zien in het restaurant zodat we dit kunnen aanpassen, we willen zeker geen vaste klant verliezen. Helpt u ons te verbeteren door een email te sturen naar reservas@heliosbenidorm.com

nooit meer

gaston
2-8-2018

het hotel is mooi gerenoveerd wij zijn er 4 keer geweest maar de laatste keer was het eten wel zo slecht dat we er nooit meer naar toe gaan jammer van zoon mooi hotel . Er was een nieuwe sjef aan genomen gauw ontslag geven hij maakt het hotel helemaal kapot. Belgie en Engelse hadden ook al klachten over het eten.

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 15-8-2018

Dank u voor uw mening over ons hotel.

Het is inderdaad waar dat we een nieuwe chef hebben en dat we proberen nieuwe gerechten hebben ingevoerd, tot op heden zijn we nog steeds veranderingen aan het doorvoeren. Het jammer te horen dat u dit niet kan waarderen en dat de veranderingen door u als negatief ervaren zijn. We hopen u zeker niet te verliezen als vaste gast en we zijn er van overtuigd dat de veranderingen onze kwaliteit zal verbeteren.

"Nooit meer;

stabel
25-6-2018

Het hotel is netjes verbouwd maar nog niet klaar wij komen er al meerdere jaren en het eten was er altijd uitstekend maar nu is het eten zo slecht geworden en zo saai dat we zelfs uit eten zijn gegaan meerdere keren om dat het zo slecht was. Het vlees was niet gaar en dikwijls taai, frieten niet goed gebakken , geen warme groenten en helemaal geen variatie meer, vis slecht door bakken en veel met een sausje overgoten.Dat de mensen het niet wilden. Nee voor mij geen Helios meer. (hoorde in de wandelgang andere kok en directie ) Voor ons nooit geen Helios meer

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 29-6-2018

Dank u voor uw opinie over ons hotel.

Het is jammer dat het eten u niet goed bevallen is, we hebben inderdaad een nieuwe chef en vele nieuwe gerechten. Indien uw vis/vlees voor u niet goed genoeg doorbakken was kunt dit altijd aangeven bij de showcooking en zij zullen het dan verder doorbakken of u een ander stuk geven.

Ik kom hier al meer dan 10 jaar nog altijd mijn ze

Van Loon anita
6-6-2018

Heel goed hotel , super onthaal , heel proper, klant vriendelijk, kamers hop en top mooi , voor mijn alvast een aanrader voor iedereen score van 9

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018

Hartelijk dank voor uw geweldige commentaar.

We hopen u snel weer eens terug te zien.

Mvg

Zeker niet de laatste keer

Cees
15-5-2018

Voor de derde keer in dit hotel geweest en nog steeds een prima hotel.

Martijn Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 19-6-2018
Hartelijk dank voor uw mening. We hopen weer tot snel!

Beste 3-sterrenhotel in Benidorm

Ingrid
14-4-2018

Fijn hotel met heerlijk zwembad op mooie locatie, dichtbij het strand. Het buffet kan druk zijn maar is prima voor elkaar. Erg kindvriendelijk, zelfs met animatie. We hoorden dat het volgend jaar in het voorjaar gesloten is voor renovatie, ik ben heel benieuwd! Als het maar niet meteen veel duurder wordt ...

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.