Appartement Halley

Hotel aan zeeWeer vandaag19°7°
Appartement Halley
6,8

33 reviews over Appartement Halley in het Nederlands

Geen Halley meer voor ons!

Teleurgestelde reiziger
6-9-2010

Niet kindvriendelijk, losse stopcontacten die uit de muur komen, losse plinten met spijkers, ramen op de 16e verdieping kunnen niet dicht waardoor ik mijn kids van 1 en 2 jaar niet alleen kon laten liggen aangezien ze het bed uitklimt en nieuwsgierig uit het raam gaat kijken... afschuwelijke gedachte.

Verder is het vies, alles plakt en ik raakte de afzuigkap aan, er vloog iets vanaf waardoor de hele keuken onder het vet spatte...te vies voor woorden...

Mijn telefoon en camera ben ik vergeten in het appartement, op het vliegveld kwam ik erachter. Wist ook precies waar het lag; heb gelijk gebeld maar ze konden het natuurlijk niet meer vinden... Hierna nog 2 keer gebeld de volgende dag, nee hoor er lag niks. Camera telefoon opladers etc allemaal 'weg'!!

Bij het zwembad vervelende, luidruchtige zuipende mensen...

Sorry voor al het geklaag maar heb het absoluut niet naar mn zin gehad terwijl ik er eerder ben geweest in 2004, toen was het prima. In mijn beleving erg achteruit gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Weer goed bevallen

Marianne en Henk de Jong
26-4-2010

Voor het derde jaar in Halleys geweest. Een goede accommodatie voor het gevraagde geld. Om de 4 dagen komen de nieuwe doeken en om de 8 dagen nieuw bedlinnen.

Gereisd met partner in april 2010

Nooit meer

linda van bentum
22-11-2009

Erg rumoerig veel engelse jongeren je hoeft er niet heen te gaan voor een rustige vakantie want je rust word hier ernstig verstoord

De ligging is ver weg van de bewoonde wereld wij houden van strand vakantie en lekker aan de boulevard tevens waren wij te laat met boeken dus hadden niet veel keus meer.

Wij zaten tenmidden van 3 groepen engelse jongeren van gemiddeld 15 personen en ik kan vertellen dat is echt niet leuk.

Die zijn de hele dag dronken je hebt bijna geen plek meer bij het zwembad en voor kinderen is het ook niks want die kunnen niet eens het zwembad meer in met die grote lummels ze houden nergens rekening m

mee.

Gereisd met partner in augustus 2009

"Wat een topper"

Yvonne
5-11-2009

Wat een topper!!!!

De groep Wajonong uit Rotterdam was in Halley, dat is ons goed bevallen.

kindvriendelijk is het niet, maar onze kleintjes hebben het toch leuk gehad in de zwembad. Mochten wij weer naar Benidorm dan gaan we weer naar Halley. Directeur is een vriendelijk man. meneer de directeur nog bedankt voor de gezellige tijd in uw appartement. groetjes Wajonongbe

Yvonne.

Gereisd met vrienden in november 2009

wel goed voor dat geld

ron en ellen
14-10-2009

kwa prijs is dit een goed appartement maar wel oud meubilair groot balkon en klein zwembad

Gereisd met partner in oktober 2009

erg gezellig gehad

harold
20-8-2009

we waren er 2 weken zelf een ventilator gekocht daar het op de 17e verdieping net onder het platte dak erg heet was.wel was het uitzicht vanaf de 17e prachtig.het zwembad was prima en onze zoon van 7 heeft zich er prima in vermaakt. verwisselen van de lakens en handoeken was mooi op tijd. we gaan zeker terug...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

prima appartement

Elisabeth
18-8-2009

Voor de tweede keer in Halley, appartement is basic maar wat ben je daar nu, groot balkon, en de bedden zijn prima,vriendelijk personeel, bij onze dochters deed de koelkast het niet, dat melden ze op zondagmorgen binnen een uur kregen ze een nieuwe koelkast die keurig ingeruimd werd,

let wel op bij het zwembad mag je niet eigen eten of drinken meenemen, de eigenaar van de bar is niet echt gezellig, en ze letten de hele tijd op of je geen eigen drinken bij je hebt,

Gereisd anders in augustus 2009

Niets op aan te merken!

Saskia
29-6-2009

Zeer netjes, groot balkon en prima gelegen. Natuurlijk is het meubilair iets verouderd, maar dat weet je in Spanje.Handdoeken worden om de 4 dagen gewisseld. Beddengoed op de 7e dag.

Overigens was er geen strijkijzer te vinden. Een tip is de supermarkt tegenover KFC. vriendelijke prijzen! Nog een andere tip is een Grieks restaurant tegenover het marktplein van Benidorm. De locatie is niet top, maar het eten maakt dat allemaal goed. Wat de Engelsen betreft: Ja, die zijn er. En veel ook. Hele hordes jongeren lopen verkleed over straat en deze hoor je 's nachts ook wel eens. Zelfs op de 16e etage! So be it, wij konden er wel om lachen. Als je voor de rust gaat, moet je niet naar Benidorm komen! Kortom, voor ons een geslaagde vakantie en we hebben een goed verblijf in Halley gehad.

Prettige vakantie gewenst!

Gereisd met partner in juni 2009

(Weer) goed bevallen

Marianne en Henk de Jong
4-5-2009

Wij waren hier eind april 10 dagen (voor de tweede keer). Er is in/aan het gebouw veel gedaan.

Goed schoongemaakt bij aankomst, gewit, nieuwe koelkast (met vriezer), complete (keuken-)inrichting, goede bedden en goede receptie (denk aan borg van €60). We hebben éénmaal een werkster op bezoek gehad, hetgeen door het ontbreken van kakelende en vroege werksters als positief kan worden ervaren, maar denk aan voldoende droge handdoeken (droogrek staat op het enorme balkon).

Inderdaad restaurant Casa Pepi (zie vorige beoordeling van Noëlle en Pim) is een aanrader, maar zeker ook China Garden, het Chinees restaurant dat twee pandjes vóór Casa Pepi zit is ook echt geweldig: voor €.4,95 een driegangen keuze menu met een halve liter wijn en een likeurje toe, met heel vriendelijke bediening. Op de boulevard is het goed eten en drinken bij Cachirule.

Gereisd met partner in april 2009

leuk appartement, niet veel te klagen

noelle en pim
16-4-2009

pluspunten:

Toen we aankwamen, was het appartement schoon.

Er bleef niets onder je blote voeten plakken.

Alles wat er stond was heel.

Net servies in de kast.

De muren waren net gewit.

Erg vriendelijk personeel.

Er zit altijd iemand aan de bali.

( ook soms een nederlandse man )

Het ligt erg centraal.

Veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt.

Min punten:

De bedden waren een beetje hard.

Ik denk dat in het hoogseizoen het zwembad te klein is voor zo'n groot appartement, al is het strand op 5 min. open afstand.

geen annimatie of iets voor kinderen.

tip: wanneer je lekker spaans wil eten, en de engelse tenten zat bent.

wanneer je het appartement uitloopt, links af.

Bij de t splitsing rechtaf.

De rechtaf de grote straat aflopen.

Dan kom je 2 of 3 chinees restaurant tegen.

Daar achter zit restaurant CASA PEPI

Door de weeks een 4 gangen menu voor 9 euro. in het weekend voor 11 euro.

Inclusief een halve fles wijn pp.

Gezellig, lekker eten, voor weinig

Gereisd met partner in april 2009

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektFrans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Halley in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Halley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.