Hotel Benikaktus

Hotel aan zeeWeer vandaag18°5°
Hotel Benikaktus
7,5

145 reviews over Hotel Benikaktus in het Nederlands

Was wel leuk, maar niet nog een keer in dit hotel.

Joya Watson,
27-8-2018

Het eten en de ligging van de accommodatie waren erg goed. Er is een supermarkt op 15 meter van het hotel. Er is ook en trap aan de zijkant van het hotel aanwezig voor een gemakkelijke weg naar het hotel. Het strand ligt op 50 meter van het hotel, eveneens de bars en een McDonald's, Burgerking en Subway.

De kamer zelf heeft wel wat gebreken. De zeephouders hadden schimmel en er zat een gat in de douchecabine, waardoor de badkamers soms blank stond. Het bed is aan de harde kant met hele platte, langwerpige kussens. De foto's zijn wel een beetje misleidend, want je hebt geen balkon, wel een uitstreksel van je kamer waarbij de ramen bijna helemaal openschuiven.

Het personeel kan alleen erg gebrekkig Engels.

Tips:

- Neem een kussen mee.

- Waterschoenen zijn wel handig.

- Voor het ontbijt een handdoek neerleggen op een van de ligbedden om een plek te garanderen.

- MundoMar is een erg leuke excursie. Evt. zwemmen met dolfijnen kost 120 pp.

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Niet meer

P. Noordzij,
19-8-2018

Het hotel ligt langs een steile weg.

De bus breng je niet tot voor het hotel, dus met de koffers is het een hele klim.

Als je slecht ter been ben, of weinig conditie heb, dan valt het niet mee.

Eenmaal in het hotel is het wel goed begaanbaar.

Kamers zijn wel aardig maar een beetje gedateerd.

Het is echt niet meer dan 3 sterren waard.

Het eten is niet zo bijzonder, weinig keuze en vaak hetzelfde.

Het zwembadje heb je niet veel aan, veel te klein, maar de zee is vlakbij.

Het uitzicht is prachtig, en iedere kamer heeft zeezicht.

Ik beb er 10 leuke dagen gehad maar ik zou er niet snel weer naar toe gaan.

Dan probeer ik toch liever een ander hotel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Tessa,
14-8-2018

Wij zijn 10 dagen in juli in dit hotel verbleven. Alles was helemaal top! We hadden half pension en er was 's ochtends en 's avonds een ruime mogelijkheid aan eten. Elke dag was er wel wat anders en het eten was erg goed en lekker. Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zo mochten we bijvoorbeeld op onze laatste dag nog douchen in het hotel toen we al hadden uitgecheckt, aangezien wij 's avonds pas vlogen. Ook kregen we goede hulp met het zoeken van de juiste bus die wij wilde nemen naar het station. De kamer was netjes en de schoonmaaksters kwamen elke dag langs om schoon te maken en we kregen elke dag nieuwe handdoeken. Zeker een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer naar dit hotel. De ligging was ook perfect. We zaten overal zo en de bushalte was ook op loopafstand!

Gereisd met partner in juli 2018

Tjingo

Ga niet meer terug naar Benikaktus

Willy Coppens,
7-7-2018

Benikaktus is prijs/ kwaliteit een goed hotel maar er waren te veel Engelsen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Redelijk hotel

J en B,
22-6-2017

We hebben begin juni voor 8 dagen in hotel Benikaktus vertoefd. Kamers zijn schoon maar gedateerd. Ontbijt is basic en diner is goed maar eentonig . Aanvullen van lege schalen bij ontbijt, liet te wensen over. Bij het 'overdekte zwembad', is het slecht vertoeven zonder parasols op het nabij gelegen terrasje.. Personeel op een enkeling na, niet vriendelijk. Dit hotel is idd maar een 3* waard.

Gereisd met partner in mei 2017

Ze helpen waar nodig is en zijn super attent en het eten en de kamers zijn geweldig ...

Gereisd alleenreizend in december 2014

Geweldig hotel

Roland
27-7-2016

We hebben een fijne tijd gehad in Hotel Benikaktus op basis van halfpension. We konden er voor kiezen om van de lunch of het avondeten gebruik te maken. Wij hebben alleen voor het avondeten gekozen.

Het eten was erg goed, er was veel variatie en keuze. Elke avond waren verschillende soorten vlees, vis, groenten, salades en soep aanwezig. Er werden ook een aantal keer paella, calimari en verse gamba's geserveerd. Het eten was altijd goed klaargemaakt. Wel misten we bordjes bij de gerechten waarop vermeld staat wat de ingrediënten zijn. Het drinken was niet inbegrepen, maar we waren slechts €2,50 per avond kwijt voor een grote fles water.

De kamer was erg netjes en schoon en van alle benodigdheden voorzien. Zo hadden we een goed werkende airco, een bad en een minibar. Het uitzicht vanaf de kamer was echt prachtig! De bedden waren erg ruim en sliepen heerlijk.

Vanaf het hotel was het strand via een trap goed en snel te bereiken.

De nadelen vonden wij dat het personeel bij de bar, receptie en in het restaurant over het algemeen niet erg vriendelijk was. Daarentegen waren de kamermeisjes erg vriendelijk. Daarnaast vonden we het jammer dat er geen parasols aanwezig waren bij het zwembad. En de liften waren traag, deze gaan ze gelukkig in de wintermaanden vervangen.

We raden het hotel zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2016

Ja maar

Guy Engels
26-7-2016

Is een redelijk hotel geworden...ipv een goed hotel. Qua eten is het erop achteruit gegaan ... Ontbijt is zeer basic geworden en het avondeten is vrij eentonig maar lekker klaargemaakt. Benikaktus heeft van zijn pluimen verloren tegenover 2 jaar geleden. Qua onthaal is het nog altijd hetzelfde; ongeīntereseerd personeel dat zijn uren klopt. Qua ligging en kamers is het goed.

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer Benikaktus.

paul_crevels
5-11-2015

Bedienend personeel spreekt nauwelijks Engels.Twee te kleine en trage liften.Beperkt buffet.Soep is smakeloos. Botte vrouwelijke bediende in restaurant.Ontbijt : soms harde broodjes en oudbakken brood. Kleine kamers.Steile helling om hotel te bereiken.

Zeezicht is mooi.

Gereisd met partner in november 2015

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benikaktus in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benikaktus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.