Hotel Benidorm Centre ****

7,6

91 reviews over Hotel Benidorm Centre in het Nederlands

Goed, maar nooit meer

Nachtergaele Christine, 16-2-2018

het eten was goed, het zwembad en omgeving goed

de kamer niet goed, we zijn 1x van kamer verhuisd omdat er gebreken waren en de 2de kamer was nog niet 100%.

Wat een fijn hotel

Gerard Zikking, 7-2-2018

Benidorm centre, wat een fijn hotel. 26/01/2018-04/02/2018

Ik, man alleen, had een reis geboekt naar Benidorm.

Maar, de reis organisator, had verkeerd gereserveerd. Hun fout, maar ook van mij. Ik had mijn rekening niet goed gecontroleerd. Als altijd boekte ik een twee persoonskamer waar ik natuurlijk voor bijbetaal. Had bij de boeking duidelijk aangegeven dat ik net als voorgaande jaren de dubbele kamer wilde. De medewerkster van de reis organisatie keen in de computer en het klopte. Dus, ik vertrouwde er op dat het goed was.

Eenmaal in het hotel, inchecken en naar mijn kamer. Wat bleek, ’n eenpersoonskamer aan de schaduw kant. Dat was een dip. Terug naar de balie waar ik aangaf de verkeerde kamer te hebben. Maar volgens de receptionist klopte het. Ik zei dat het ongetwijfeld een foute reservering was van de organisatie, daarvoor kwam ik niet naar Spanje. Ik kom er al jaren en heb dan de dubbele kamer aan de zon zijde. De receptionist keek in de computer, schudde mijn hand. “ Alles is volgeboekt, maar morgen krijg u een andere kamer.”

Wat coulant en ik hoefde ook niet de meerprijs te betalen. Dat was een pak van mijn hart. Inderdaad, de volgende dag naar mijn nieuwe kamer, aan de zonkant.

Dankzij de coulance van zowel het hotel als de receptie.

Dat is service en ik heb dan ook volop genoten in hotel Benidorm Centre.

Gerard H. Zikking

het is een mooi maar eenvoudig hotel

willem korving, 28-1-2018

dat het een goed maar eenvoudig 4sterren hotel is met een gunstige ligging

fantastische medewerkers perfecte ligging

mevr.Mahtab, 22-8-2017

erg vriendelijk en behulpzaam! eten was minder lekker. weinig keue bij de snackbar. sauna is erg klein. fitnessruimte moet gerenoveerd worden. zwembad was klein en niet uitnodigend.

gastvrijheid was top!

leuk maar erg druk

Fatma, 22-8-2017

benidorm hotel center heeft geweldige service! super aardige medewerkers en ligging van het hotel is top. echter eten valt tegen ook snaks bij de bar viel tegen. benidorm zelf is prachtig maar te druk en te toeristisch

heel fijn

Nel, 22-7-2017

schoon eten goed fijn zwembad met bedjes.Een nadeel betalen voor wifi

Fantastisch hotel

Johan, 27-1-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk eten. Niets op aan te merken. Alles top!

Joep Janssen, 9-9-2016

Wij kunnen eigenlijk niets naar voren halen wat niet goed was, wij zijn erg tevreden.

Nooit meer

Tina Nguyen, 12-3-2016

Benidorm is echt leuk, maar het eten....ik zou dat niet eens aan de honden willen geven.

Hotel oud versleten, de bedden zijn voor de smurfen en waren kei hard

Heerlijk

Gerard Zikking, 8-2-2016

Met touroperator ging ik, voor de tweede keer, alleen naar Benidorm. Heerlijk met de bus. Boekje lezen, ‘s avonds een DVD kijken en klaarmaken voor de nacht Aankomst in het hotel. Eerst even uitpakken en installeren in een ruime kamer. Oké, misschien iets gedateerd en aan renovatie toe. Maar hopelijk niet op korte termijn, want dit hotel is voor mij voor herhaling vatbaar. Maar het is schoon en netjes. Toen de omgeving verkennen en wat boodschappen doen. 's Avonds het diner. Wat een ruime keus. Zowel voor ons Nederlanders en de Spanjaarden. Afwisselend genoeg. En dat iedere avond. Geen dag hetzelfde. Ik had geboekt met half pension. Maar wilde ik ook lunchen, geen probleem. Ook het ontbijt afwisselend en genoeg keus. En het personeel, vriendelijk en ook beetje Engels sprekend. Het weer was geweldig. Ik zat op de 5de verdieping en rond 08.30 uur kwam de zon tot 's middags 17.00 uur. En dat voor februari. Maar rond half elf ging ik een rondje Benidorm doen. Zocht het, mijn favoriete, Poniente strand op. Het eerste wat ik daar zag, was een groepje zingende Spanjaarden. Toen door naar het strand. Volop zon, waar ik dan ook gebruik van maakte. Ik ging heerlijk zitten met mijn rug tegen de boulevard muur. Rond 2 uur weer het dorp in, tapas eten en terug naar mijn kamer waar ik op het ruime terras nog genoot van de namiddag zon.

We hebben een aantal aanbieders voor Benidorm Centre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benidorm Centre in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benidorm Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Benidorm Centre scoort een 7.58 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: