Hotel Benidorm Centre

Goed Hotel,maar niet meer naar Benidorm

W.J.
24-6-2018

Prima Hotel,schoon,goed eten.

Alleen jammer dat ik mijn e-reader onder mijn kussen heb laten liggen.

1 e-mail in het Engels gestuurd,1 e-mail in het Spaans gestuurd geen antwoord gekregen. Zelfs na bemoeienis van reisbureau geen reactie!!!

Zeer voor herhaling vatbaar in bv September!

Frits v d Schouw
4-3-2018

Verblijf in Gemelos 20 Wij zaten op de 20e verdieping met uitzicht op zee in een zeer ruim en groot appartement. wij gingen eten in een Nederlands eetcafe om de hoek of in Hotel Helios tegen een schappelijke prijs.Jammer van het weer, het was 13 graden en voor Benidorm te koud en veel wind. Toen we weer thuis waren in Maarheeze was het wit van de vorst en sneeuw.

Een top vakantie

Wim B
26-2-2018

De reis eten het hotel alles was goed

Goed, maar nooit meer

Nachtergaele Christine
16-2-2018

het eten was goed, het zwembad en omgeving goed

de kamer niet goed, we zijn 1x van kamer verhuisd omdat er gebreken waren en de 2de kamer was nog niet 100%.

Wat een fijn hotel

Gerard Zikking
7-2-2018

Benidorm centre, wat een fijn hotel. 26/01/2018-04/02/2018

Ik, man alleen, had een reis geboekt naar Benidorm.

Maar, de reis organisator, had verkeerd gereserveerd. Hun fout, maar ook van mij. Ik had mijn rekening niet goed gecontroleerd. Als altijd boekte ik een twee persoonskamer waar ik natuurlijk voor bijbetaal. Had bij de boeking duidelijk aangegeven dat ik net als voorgaande jaren de dubbele kamer wilde. De medewerkster van de reis organisatie keen in de computer en het klopte. Dus, ik vertrouwde er op dat het goed was.

Eenmaal in het hotel, inchecken en naar mijn kamer. Wat bleek, ’n eenpersoonskamer aan de schaduw kant. Dat was een dip. Terug naar de balie waar ik aangaf de verkeerde kamer te hebben. Maar volgens de receptionist klopte het. Ik zei dat het ongetwijfeld een foute reservering was van de organisatie, daarvoor kwam ik niet naar Spanje. Ik kom er al jaren en heb dan de dubbele kamer aan de zon zijde. De receptionist keek in de computer, schudde mijn hand. “ Alles is volgeboekt, maar morgen krijg u een andere kamer.”

Wat coulant en ik hoefde ook niet de meerprijs te betalen. Dat was een pak van mijn hart. Inderdaad, de volgende dag naar mijn nieuwe kamer, aan de zonkant.

Dankzij de coulance van zowel het hotel als de receptie.

Dat is service en ik heb dan ook volop genoten in hotel Benidorm Centre.

Gerard H. Zikking

het is een mooi maar eenvoudig hotel

willem korving
28-1-2018

dat het een goed maar eenvoudig 4sterren hotel is met een gunstige ligging

fantastische medewerkers perfecte ligging

mevr.Mahtab
22-8-2017

erg vriendelijk en behulpzaam! eten was minder lekker. weinig keue bij de snackbar. sauna is erg klein. fitnessruimte moet gerenoveerd worden. zwembad was klein en niet uitnodigend.

gastvrijheid was top!

leuk maar erg druk

Fatma
22-8-2017

benidorm hotel center heeft geweldige service! super aardige medewerkers en ligging van het hotel is top. echter eten valt tegen ook snaks bij de bar viel tegen. benidorm zelf is prachtig maar te druk en te toeristisch

heel fijn

Nel
        22-7-2017

schoon eten goed fijn zwembad met bedjes.Een nadeel betalen voor wifi

Fantastisch hotel

Johan
        27-1-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk eten. Niets op aan te merken. Alles top!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benidorm Centre in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benidorm Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Benidorm Centre scoort een 7.69 uit 10 op basis van 94 reviews.