Hotel Agir

21 reviews over Hotel Agir in het Nederlands

Een groot drama

Frenk Derksen
28-6-2018

4 sterren laat me niet lachen 1 is meer dan voldoende de kamers zijn aan renovatie toe de bedden zijn van beton de bad kamer is veel te klein als je in bad wilt moet een atleet zijn geluidsoverlast in de nacht is een groot drama en dan het eten mensen boek geen halfpension zonde van je centen ontbijt is redelijk maar ze werken ala card is echt niet te vreten ( sorry maar een andere benaming heb ik niet ) de ligging is perfect het personeel ook een 9 maar ik kom er nooit meer.

Hard achteruit gegaan

Theo hoffman
2-10-2014

hotel is gedateerd en de badkamers zijn zeer klein.

Het restaurant is aan een opknapbeurt toe.Het ontbijt is zeer schraal en er wordt niet eerder brood aangevuld, alvorens het oude brood op is.Dus elke ochtend oud brood. Dit geld ook voor de eieren. Die stonden er na een week nog net zo bij ( gemerkt). Het avond eten die je geserveerd krijgt is zo weinig, dat je na het diner nog een ander restaurant moet bezoeken om nog wat te eten.Wij hebben ondanks HP de meeste avonden buiten de deur moeten eten.Het mannelijk personeel spreekt geen woord over de grens, dus klagen helpt niet.Wij waren naar dit hotel gegaan omdat het voor enkele jaren geleden echt Top was.Het is vergelijking een duur hotel, maar voor deze kwaliteit en eten veel te duur.

Prima hotel

Richard van Someren
27-1-2014

Prima hotel voor een korte vakantie in Benidorm. Na ca. 200 mtr lopen sta je op de boulevard. Vele restaurants en uitgaansgelegenheden op loopafstand. Kamers zijn netjes en schoon. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en gastvrij personeel wat Engels spreekt.

D-reizen

ga maar eten buiten de deur

van loon
3-6-2011

hotel geen 4 sterren waard kleine kamers, eten viel tegen vaak niet warm of vlees niet gaar, ben gauw over gestapt op vis, paar keer in een restaurant buiten de deur gegeten ont bijt brood vaak oud dan maar roosteren zwembad een grote badkuip, wel vriendel;ijk personeelkamers werden goed schoongehouden

Nooit meer, zeer slecht eten

philippe
23-3-2011

zéér slecht eten NOOIT MEER, lege potten bij ontbijt buffet die op niets trekt.

Slechtste hotel ooit en we betaalden veel voor een suite die wel ok was maar dat eten is echt niet te beschrijven

NUNCA MAS !!

Marc B
20-3-2011

NOOIT MEER !!!

Ons zullen ze nooit meer zien in dit hotel.

Restaurant was mooi, maar we waren ZEER ontevreden over het eten!Het was zeer ondermaats, weinig aanbod, geen variatie,gewoon slecht!

We kregen NOOIT vers brood bij het karige ontbijt.Er stond een schaal oud brood dat je moest roosteren.De keuze was zeer beperkt en niet smakelijk.De borden waren steeds vies.

's Avonds was de salad-bar en het nagerecht in buffetvorm!!Zeer beperkte keuze (nl drie schalen met salad-bar en 3 verschillende nagerechtjes)Maar deze gerechten waren echt niet lekker.De hoofdgerechten bracht men aan tafel, maar na het proeven gingen de borden, meestal onaangeroerd terug naar de keuken.

Dit gebeurde aan meerdere tafels.

Het eten was meestal onkundig bereid.

Het hotel oogt mooi aan de buitenkant maar de kamer was klein en ouderwets.Zwembad HEEL klein.Dit hotel is echt geen 4 sterren waard!Geen aanrader!

HOTEL AGIR NUNCA MAS!!!!

Bals M
20-3-2011

Ons zullen ze nooit meer zien in dit hotel.

gewoon slecht!

Dit gebeurde aan meerdere tafels.

Het eten was meestal onkundig bereid.

Vriendelijk hotel

Yvan en Yoland
15-3-2011

Wij zijn in hotel Agir voor de vijfde keer geweest. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn comfortabel en worden dagelijks goed schoon gemaakt.

Jammer dat de kwaliteit van het avondeten elke jaar achteruit gaat. Waar is de tijd van voor de verbouwingen toen de maaltijd erg goed waren. Hopelijk komt die tijd terug omdat het hotel alles in zijn mars heeft om goed te scoren. Ontbijt is wel goed.

Mooi hotel

Wilma
7-2-2011

Mooi hotel met een goede ligging. Strand op loopafstand en centraal tov restaurants en winkels.

Klein zwembad op het dak, waar het goed en rustig toeven is. Eten in keuze menu. Fijne vakantie gehad.

Enkel voor de ligging

kurt
19-9-2010

Tja net terug van weekje benidorm in hotel agir.Hotel is vrij centraal gelegen dicht bij strand en toegankelijkheid naar centrum goed. Kamers zijn net maar zeer klein eveneens het zwembad op dak van hotel gelijkt meer op een badkuip dan zwembad.Spa welness en fitness ondermaats en alles mooi ooglijkend.Wanneer je kamer langs de straatkant ligt kan je best enkele oordopjes meenemen. Service is goed maar tevens niet uitmuntend.Het eten hmm. Best is enkel ontbijt te nemen en voor de rest te gaan eten in de gezellige restaurantjes in centrum. Eten in agir gebeurd op 5 de verdieping in mooi modern restaurant. Eten van een mooie tafel is al goed begonnen maar hier worden voorgerecht en hoofdmaaltijd aan tafel gereserveerd en echt niet smaakkelijk. De return van de borden is meestal nog met alles erop.Weinig engelse maar toch aangevallen geweest op terras van hotel en vals geld in petit paris..

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agir in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.