Hotel Meliá Alicante

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°10°
Hotel Meliá Alicante
7,5

25 reviews over Hotel Meliá Alicante in het Nederlands

4 sterren waard

Johan,
8-6-2017

Perfecte ligging. Goedkoop met bus om de 20' van luchthaven naar hotel. Prachtig gerenoveerde kamer 3004. Wifi op kamer uitstekend. Gratis handdoeken voor strand en zwembad. Ruilen geen probleem. Hadden kamer en ontbijt. Ontbijt was eerste klas. Ruimte genoeg om 9u. Uitzicht op jachthaven is beterkoop (30 euro per nacht) en evenzeer mooi;,ik ga niet op vakantie om op kamer te zitten. Mooi en druk strand. (begin juni) 18 euro voor ganse dag voor 2 ligbedjes met parasol. Alicante is mooie stad met mooie esplanada. Wandel eens binnenstad in en zoek de gezellige terrasjes op waar iedereen samenkomt. Meer info aan balie hotel. Kortom, voor een vijftal dagen even genieten de perfecte plaats.

mooi groot hotel, goede service. beetje gedateerd.

van de Hoef,
29-4-2017

mooi groot hotel, goede service, mooi uitzicht over haven aan de ene kant en strand aan de andere kant. Beetje gedateerde inrichting.

Nooit meer

Erik
2-5-2016

Slot kamerdeur werkte niet, maar na herhaalde klacht hersteld. Airco werkt niet, waardoor 's nachts veel te warm in de kamer(22-23 gr!) Klancht zonder gevolg.WiFi werkt niet in kamer (soms wel). Klacht zonder gevolg. Een van de liften ganse dag defect waardoor lange wachttijden.Twee dagen periodes zonder warm water. Heel ruime kamer met slechts één stoel. Te weinig bergruimte bij lang verblijf. Enorme drukte in de receptiehall. Hoe behoudt zulk hotel 4 sterren?

Heel fijn hotel

peter bakker
6-5-2015

Wij komen hier nu voor de derde maal op THE Level. Wij vinden het hier super. Komen zeer zeker nog terug.

Mooi hotel met perfecte ligging aan het strand, boulevard en haven.

Bushalte (lijn C6) voor de deur. Taxirit naar vliegveld kost €17,-. Buskaartje enkele reis €3.95 per persoon. Rit duurt ongeveer 20 minuten.

Ruime premium kamer op 3e verdieping welke onlangs gerenoveerd was met uitzicht op zee. Geen geluidshinder van andere gasten. Handdoeken voor strand/zwembad verkrijgbaar bij receptie.

Zeer luxe en uitgebreid ontbijt. Kom voor half 10, dan voorkom je een wachtrij.

Vriendelijk personeel. Bordingpass kun je laten uitprinten bij de receptie.

Enig minpuntje, de matrassen zijn wat aan de harde kant.

We zijn absoluut niet tevreden over het hotel.

1- Voor het diner hebben we als hoofdgerecht varkens oren gekregen. Dat was verschrikkelijk en vies. In plaats van voorziene diner in het restaurant waren we in de eetruimte voor het ontbijt doorverwijzen. De ruimte is ongezellig, lawaaierig en de opgedekte tafels beantwoorden niet aan de normen van het restaurant. Het eten voor diner was niet vers gemaakt maar wel een beetje opgewarmd.

2- De kamer nummer 5055 suite ( familie kamer) geschikt absoluut niet om daar te slapen. Er is constante lawaai van de motoren die men kan niet stopzetten of uitschakelen.

De klachten hebben we aan de receptie van het hotel gemeld en hun excuses ontvangen. Het hotel en de kwaliteit van het eten, kamer, bediening is zeker geen 4 sterren waard.

Gelukkig hadden we enkel 2 nachten geboekt en niet meer.

Prima gelegen hotel

Lydia Claessen
4-5-2013

Hotel is heerlijk centraal gelegen. Veel gezellige terrasjes in de buurt en ook diverse winkelcentra en de haven. Het hotel is wel aan een opknapbeurt toe.

Goed gelegen

Lydia Claessen
4-5-2013

Prima, centraal gelegen. Hotel is wel aan een opknapbeurt toe.

Alicante is een heerlijke stad om te verblijven. Mooie straten, veel terrasjes, mooie gebouwen, vriendelijke mensen.

mooie ligging spaanse 4 sterren

Els
24-10-2011

hotel melia allicante ligt prachtig, per voet overal dichtbij

kamer viel tegen, voor een 4 sterren hotel is de standaardkamer sterk verouderd, klein en aan opknapbeurt toe.

Hotel Melia Alicante is een prima hotel met goede ligging in Alicante. Vlakbij het strand en vlakbij de boulevard en jachthaven. We zijn er een paar dagen geweest met onze kleine kinderen en hebben ons prima vermaakt. Goede kamers (we hadden een family room) en prima ontbijt.

Hotel is een aanrader, als we weer naar Alicante gaan komen we graag terug

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Alicante in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Alicante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.