Hotel Albir Playasterstersterster

Tonen op kaart

93 reviews over Hotel Albir Playa

• 2019
    7J. Koalsie20-09-2019

Nee waarschijnlijk niet meer.

Nette schone slaapkamer. Hotel is wel aan een behoorlijke oppimp toe. Eten redelijk. Weinig nederlanders wel heel veel Noren en Engelsen. Shuttlebus naar strand reed maar tot half september daarna niet meer. Als je niet goed ter been bent is het ca. 15 minuten lopen of met het openbaar vervoer. Geen animatie bij het zwembad. Een volgende keer? Nee. Voor ons geen 4sterren waard.

Gereisd met partner in september 2019

• 8BB25-04-2019

Fijn hotel , receptie kan beter.

Mooi hotel, 10 min. lopen van het strand, vlakbij winkelcentra. Let wel zelf goed op je transfer tijd voor de terugreis, de onze was een uur eerder dan eerst gepland, dit was niet aan ons doorgegeven, terwijl we een vroeg ontbijt hadden besteld en ook werden gewekt door de receptie. Pas na het ontbijt werden we erop "attent gemaakt " dat we al een half uur geleden klaar hadden moeten staan (!)

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

9Kramer21-10-2017

Kom zeker nog eens terug!

Heerlijk verblijf gehad. Niet te druk. Hele mooie omgeving. 10 min lopen naar zee via 1 rechte weg. Koud zwembadwater maar mooi aangelegde tuin. Mooie wandelroute naar vuurtoren (als je goed ter been bent) ook naar Altea. Excursie naar Guadelest is ook zeker de moeite waard (dank voor de hulp aan de dame bij de receptie voor het boeken).

Alleen gereisd in oktober 2017

• 7Kurt Crevits11-07-2017

Prijs/kwaliteit ok

Mooi hotel, nette kamers en prachtige tuin. Eten is goed maar kan beter. Vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6alexander30-03-2017

Nee niet meer

toch wel gedateerd voor de geweldige Spa moet ondanks op de site stond dat deze gratis is voor Gasten! is €35,- voor een stel betaald worden zelf ook al ben je daar voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Familie Heijmen07-07-2016

Ondanks slechte recensies zeer de moeite waard

Samen met mijn vrouw 12 dagen geweest (21-6 t/m 02-07) in dit hotel. In eerste instantie wat sceptisch en het eten leek wat karig, maar dan zijn we ook 5 sterren gewend. Het ontbijt is praktisch elke dag hetzelfde, maar ruim in keus en voor elk wat wils. Grotendeels gericht op de engelse gasten. S'morgens is er koffie/thee/melk/verse jus d'orange/ perzikensap en ananas-sap. Het avond eten was elke dag anders en we hebben er elke dag heerlijk gegeten. Zeer ook de moeite waard voor visliefhebbers (wij niet). Wel jammer dat de drank daar op bestelling is. Grote fles water € 2,50, kleine fles € 1,70. Verder ook wijn en fris te krijgen. Ook weer tegen betaling of op rekening. De kamers waren elke dag goed bijgehouden en ook de airco draaide overuren, maar werkte perfect. Wij zaten op de 4e etage (kamer 413). Wifi door het hele hotel. Vraag wel een code bij de balie. Deze eindigt 12 uur voor vertrek. De bedden liggen hard, maar 1 tip: er staat een slaapbank bij en daar zit een matras in. Leg dat matras op het harde bed en je slaapt prinsheerlijk. Verder, neem de buitenliften. Dan ben je sneller beneden. Gratis taxi service naar en van het strand. Er staan vaste tijden vermeld, maar een seintje aan de chauffeur en hij brengt je op elk tijdstip (tot 18:00u) naar het strand en haalt je ook netjes weer op. Ik kom al 20 jaar in Albir omdat mijn moeder er in de buurt woont. Daar zijn we ook de laatste 4 dagen van onze vakantie geweest. Spijt dat we niet onze hele vakantie in het hotel verbleven. Dit was tevens ook de 1e keer dat we in een hotel in Albir verbleven. De andere keren logeerden we bij mijn moeder. Nog 1 tip: Huur geen auto of scooter. Neem de taxi. Goedkoper dan in Nederland. 1 Heel groot voordeel: De Lidl ligt langs het hotel. Voor dagjes weg of een broodje tussendoor kan je daar prima terecht. Wil je eten of drinken van de Lidl mee naar het zwembad nemen, wikkel het in een handdoek of in een tas. Het is nl niet toegestaan eigen etenswaren mee te nemen. De ijsjes bij de Lidl zijn top. Ook lekker voor bij het zwembad. Verder zeer vriendelijk personeel en brillemans spreekt redelijk goed engels. De wat jongere baliemedewerksters hebben gauw een tolk nodig. 1 Dagje naar de Spa in de kelder geweest. € 35,- voor 2 personen. Heerlijk en ook al is het voor een uur, ze kijken niet op de tijd. Dus blijf je een half uurtje langer, hoef je niks bij te betalen. Twijfelt u nog? Niet doen... Ga ervoor en u zal zeker niet teleurgesteld worden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7ES02-05-2016

Een prima hotel!

Keurig hotel en personeel. Dit tijdstip van het jaar veel oudere mensen maar dat is bekend. Tijdens ons verblijf waren er veel gasten uit Estland die zeer luidruchtig op de kamers en gangen zijn en in het restaurant andere tafelmanieren hebben. Wij sliepen boven de "discotheek" en daar is de muziek wel heel goed hoorbaar maar ons 1 uur 's-nachts was het stil. De stoffering (oranje) van het meubilair in de lobby is hoognodig aan vervanging toe. Het eten zowel ontbijt als het diner waren echt heerlijk. Veel variatie, veel vlees en vis, verschillende salades en verse groenten, pasta en aardappels, vers fruit en ijs, dus keuze genoeg. En ja klagers zullen er altijd zijn en blijven. Wij hebben een fijne vakantie gehad👍

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 6Amber16-04-2016

niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden van te voren gekozen voor een half pension, het avondeten was alleen echt niks. Niet veel keuze en voor het drinken moet je flink betalen. Ook is het zo dat in bepaalde maanden zoals nu in april de airco niet werkt. Het is hier stikheet en we zitten hier zonder airco. Verder is de kamer wel netjes en het balkon een mooie grootte. Ook hebben we een uur op onze kamer moeten wachten terwijl op de site staat aangegeven dat we er al vroeger in konden...

Gereisd met vrienden in april 2016

• 7Frank26-02-2016

Prima hotel

Snelle incheck, stille, schone kamers, ruim balkon. Bij een standaardkamer ligt dit aan de straatkant. Wil je dit niet, boek dan zwembadzijde. Eten is goed genoeg: ontbijt zelfs prima , avondeten zou wat uitgebreider mogen. Echter, in de directe omgeving van het hotel wemelt het van de restaurants. Boek geen parkeerplaats, want er is ruimte genoeg rond het hotel op straat. Wij komen hier terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Carine09-08-2015

Zeer degelijk hotel en leuke omgeving

Wij verbleven er met onze dochter van 8 jaar in half pension. En tijdens ons verblijf waren het praktisch allemaal gezinnen, maar je had er geen "peutertuin"-gevoel. Wij hadden een Deluxe kamer op de bovenste verdieping met uitzicht op het binnenland. Hele nette ingerichte kamers met grote bedden, een goed regelbare airco, een koelkast,een propere ruime badkamer. Behalve dan de hoofdkussen, die waren voor ons veel te dik, maar dat is persoonlijk. Het eten was goed,geen heel grote keuze, maar voor elk wat wils. De mini disco was heel leuk, avondanimatie was maar zwakjes. Welness hebben we niet gedaan. Tot 20u is er een shuttle naar het (kiezel)strand. Te voet met kindjes is het toch een eindje stappen. Albir zelf is gezellig met heel veel eetgelegenheden, dagelijks avondmarktje en kermis,en niet zo druk als Benidorm. Altea is ook heel tof, beetje mondainer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

1 tip over Hotel Albir Playa

• aloys, 14-10-2011

Excursie naar Guadalest is aan te bevelen

1 vraag over Hotel Albir Playa

• alex, 05-03-2017

op de kamer

is er ook een waterkoker

Hotel Albir Playa info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages