We hebben een aantal aanbieders voor Alfaz del Pi voor je op een rij gezet:

Reviews over Alfaz del Pi

Gezellig

Desiree
    7-1-2017

Er is een goede supermarkt, bakker , apotheek en diverse andere winkeltjes. Terrasjes om koffie te drinken, Er kan gepind worden en restaurant El Castillo is een echte aanrader een prachtig 3 gangenmenu voor 17,50. De tong moet je echt geproefd hebben!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Met auto alles binnen handbereik!

Alice van der Linden
    19-4-2015

Een auto is een must en dan zit je zo bij de mooie stranden van Albir en Altea. Een aanrader is een ritje naar Quadelest met het macro micromuseum en het oude kasteel! Het schilderachtige plaatsje villajoyosa.is een bezoek meer dan waard! Maar ook kun je hier heerlijk golfen op meerdere ongekend mooie banen in de directe omgeving. Kortom voor de zonaanbidder en de sportieveling is hier van alles te doen!

Gereisd Met partner in maart 2015

Op de grens tussen strand en achterland

Candy Duinker
    12-10-2014

Del Piz is een middelgrote plaats, met een doprsplein en een diversiteit aan winkels. Het is een ideale plek voor tal van uitstapjes en excursies naar zowel het strand, grote steden als het bergachtige achterland. Vlakbij liggen zeer aantrekkelijke en ook mondaine plaatsen, waar die echte Spaanse sfeer te herkennen is. Er zijn een aantal heerlijke restaurants. Vooral de visgerechten zijn aan te bevelen. Ook een bezoek aan Valencia is zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sat Apr 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine plaats, wel voorzien van alle faciliteiten

Mylene Brantz
    6-10-2014

Er zijn diverse supermarkten in deze kleine plaats en 2x per week een markt dus verder is het een kleine plaats. Altea is maar 15 minuten rijden en daar zitten heel veel restaurants en is voorzien van allemaal leuke winkels net als Albiers wat ook een leuk plaatsje is.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gedeelte van Spanje

Kate Huizer
    18-8-2014

We komen al jaren in Spanje; Estartit, Pineda, Calella, Vinaros, Tarragona, Barcelona, Cambrils enz enz maar Zuid Spanje is met de auto wat lastiger maar aangezien we niet meer 1400-1700 km wilden rijden prima te doen met het vliegtuig, auto huren en heerlijk genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
Alfaz del Pi scoort een 8,1 uit 10, op basis van 57 reviews