Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams

• 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Op zoek naar een zon, zee en strandvakantie, maar wil je wel graag kleinschalig verblijven? Dan zit je helemaal goed bij appartementencomplex Time to Smile Tenerife. Jullie verblijven hier vooral zonder kinderen vanwege de rustige ligging. Lees mee en ontdek of Coral Dreams Tenerife de bestemming is voor jou.

Bij Coral Dreams Tenerife overnacht je in een ruim en schoon appartement. Reviewer Koelman schrijft: ‘Een heel mooi kleinschalig complex bestaande uit 13 blokken van 4 appartementen. Een onder en bovenverdieping, wij hadden een bovenverdieping met aparte slaapkamer en een balkon. Prima schoonmaak op het complex en in de appartementen.’ Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren vooral de eenkamerappartementen vanwege het grote buitenterras met heerlijke ligbedjes. Wel schrijven jullie dat de slaapbank niet geschikt is voor volwassenen.

Aan het zwembad van Coral Dreams Tenerife kom je helemaal tot rust. Er staat altijd wel een ligbedje voor je klaar. Geniet met een verkoelend drankje van de Spaanse temperaturen. Let wel op dat je geen nieuwe badkleding aantrekt, volgens jullie kan deze groen worden na een duik in het zwembad. Ook schrijven sommigen dat het wat rustig kan zijn aan het zwembad, omdat er geen muziek of animatie is. Zo schrijft Monique: ‘Wel wat saai aan het zwembad, veel jonge stelletjes. Lekker barretje erbij met snacks (bitterballen, frik spec en kroketten). Hier mag het wel wat gezelliger gemaakt worden dmv muziek bijvoorbeeld’. Anderen vinden de rust juist een enorm pluspunt. Hou er rekening mee dat de bar al om 22:30 sluit.

Ook vinden sommige vakantiegangers het jammer dat je moet betalen voor het verwisselen van handdoeken. Reviewer Claessen schrijft: ‘Het enige minpunt is dat ons niet helemaal duidelijk is gemaakt over het gebruik van de handdoeken bij het zwembad, we moesten € 20,00 borg betalen (gebruikelijk) alleen bleek later dat daarvoor iedere dag € 1,00 per handdoek vanaf werd gehaald, dus voor 10 dgn moesten we € 20,00 betalen’.

Ligging

Time To Smile Tenerife ligt op 200 meter van het strand vlakbij het gezellige centrum van Playa de las Américas. Volgens jullie heb je in dit hotel nooit last van overlast dankzij de rustige ligging. Sommigen schrijven zelfs dat het complex wat verstopt ligt. Zin in een lekker ontbijtje? Loop dan naar de supermarkt aan de overkant van Coral Dreams Tenerife. Een hapje buiten de deur eten doe je volgens reviewer Riek voordelig bij True Flavors.

Op zoek naar een leuke excursie? Dan mag een bezoekje aan vulkaan El Teide niet missen. Reviewer Rob schrijft: ‘Als je op de El Teide naar boven wil met de kabelbaan, kun je vooraf tickets reserveren (online of reisleiding ter plaatse). Dat scheelt tijd in de wachtrij.’

103 reviews over Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams

• 10Joke Van Naamen19-01-2020

Wij zijn hier 6 weken en voor het 4de jaar. Het is hier super. Rustig complex, weinig tot geen gillende kinderen. Mooie appartementen. Worden goed bijgehouden en de huishoudelijke dienst is super. Het andere personeel zoals Fidel, de klusjes/tuinman is erg behulpzaam. Dit geldt ook voor de receptie. Wij komen in december 2020 weer terug. Het is een beetje thuis komen.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9maes inne26-08-2019

fantastisch

Zon, zee en strandvakantie met een super service en ligging

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ferdinand Dalenoort11-07-2019

Eerste maal op Tenerife en geboekt bij Coral Dreams, prima appartement die dagelijks word schoongemaakt, op loopafstand van de boulevard en strandjes, kleinschalig maar goed en rustig gelegen. Wij liepen altijd naar Il Gusto waar je voor een schappelijk prijsje zeer goed kan eten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Meine Faas04-07-2019

Heel graag nog een keer naar Coral Dreams!!

Voor de tweede keer naar Time to Smile Coral Dreams geweest en het was net als de eerste keer weer genieten. Een mooi appartement met daarin alles wat je nodig hebt, prima bedden, goede schoonmaak en een gastvrij team! Lekker rustig gelegen maar toch dichtbij de boulevard, winkels, zee en het strand. Ook hadden wij het appartement waar we om gevraagd hadden gekregen. Een prima service dus. Wat ons betreft willen we er nog wel een keer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Josefien01-07-2019

Een heerlijke vakantie

Normaal schrijf ik nooit een review maar nu wel! Het was namelijk een zeer aangenaam verblijf. Het zwembad lijkt kleinschalig maar het is helemaal prima! Er zijn weinig mensen en er is altijd plek. Wij hebben via touroperator geboekt. Een medewerker van touroperator kwam ook vertellen wat er allemaal te doen was. Toen we erna bij hem een rondreis (naar de vulkaan de Teide) wilde boeken liet hij niks van zich horen. In dezelfde straat van het complex is een bureau waar ze Precies dezelfde rondreis voor 20 euro minder per persoon verkopen. Het is een aanrader om deze vulkaan te bezoeken. Zelf hebben we ook nog gedoken en op een catemaran geweest via dit bureautje en het waren heel goed verzorgde trips voor een relatief lage prijs. Verder is het huisje schoon en prive gelegen. Wij zaten in de beneden verdieping en waren met zn 3en, het bed stond in de kamer en ook de slaapbank maar verder is het helemaal prima! Ook werd het groen goed bijgehouden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Memo05-05-2019

Aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. In ons 1-kamer-appartement werd een extra bed voor onze dochter bijgeplaatst. Schoon (5x per week schoonmaak + schone handdoeken), kleinschalig en gunstig gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9M. Beernink04-05-2019

Fantastisch!

Wij zaten in appartement 7D. De appartementen zijn heel groot, erg schoon en luxe. Wij hadden een zee van ruimte buiten om ons heen. Wat wij prettig vonden aan dit appartement is dat er niemand langs ons hoefde te lopen, veel privacy. Aanrader: bezoek de El Teide en rij er van de ene kant op en andere kant af waar je ook prachtige uitzichten hebt. Strand La Terisatas. Dichtbij Santa Cruz. 2 bedjes en parasol kosten 6 euro. Prachtig strand met mooi uitzicht. Freebird catamaran, walvissen gezien. Auto huren is een aanrader, de wegen zijn daar perfect aangelegd! Eten: restaurant Friends. Super lekker eten voor een goeie prijs. Wij gingen er meerdere malen heen, moesten zelfs reserveren wat veel mensen deden. Dit restaurant werd ook aangeraden door de hostess en voor iedereen wat wils!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Wessel Kroon30-03-2019

Prima

Schone ruime kamers. Prima bedden en douche. Alleen de douche vloer was glad. Kleinschalig, rustig en toch alles bij de hand. Auto kwijtraken is trouwens een probleem.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9J.H.M. Verhulst22-03-2019

Heerlijk

Time to smile Coral dreams is een kleinschalig appartementencomplex dat zich ca. 200 mtr. naar het strand en de gezellige boulevard met winkeltjes en restaurant's bevindt. Tegenover bevindt zich een supermarkt waar je heerlijk diversen vers gebakken broodjes en croissants kunt kopen. Het personeel van time time to smile is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is niet zo groot maar groot genoeg voor het geheel, en handdoeken wordt hier gelukkig niet gedaan. Wijzelf zijn hier onlangs voor de 4e keer geweest en zeker niet de laatste keer Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Marian Claassen05-02-2019

Het was een super complex, rustige omgeving, fijn appartement, perfecte ligging, zeker voor herhaling vatbaar. het enige minpunt is dat ons niet helemaal duidelijk is gemaakt over het gebruik van de handdoeken bij het zwembad we moesten € 20,00 borg betalen ( gebruikelijk) alleen bleek later dat daar voor iedere dag € 1,00 per handdoek van af werd gehaald dus voor 10 dgn moesten € 20,00 betalen, hadden we beter een kunnen kopen op de boulevard voor € 4,95 De reden waarvoor we moesten betalen konden ze ons niet vertellen, misschien iets om duidelijker over te zijn naar de gasten toe.

Gereisd met partner in januari 2019

9 tips over Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams

• riekenbert_1, 22-02-2014

Als je voordelig uit eten wilt is "True Flavors" aan te bevelen. Een lekker 3-gangenkeuze menu voor € 7,50 (excl. 7% tax). Geen heel grote porties maar veel keuze, voor elk wat wils.

• marc , 14-07-2014

Maak geen gebruik van restaurantdiensten, kook zelf of er zijn voldoende restaurantjes in de buurt.

Leg een handdoek tegen de kier tussen deur en vloer om te beletten dat insecten binnensluipen.

• Suus, 13-08-2013

Gelatomania heeft heerlijk ijs Loro parque Zelf een auto huren en het eiland verkennen Flamenco show bij bananagarden

15 vragen over Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams

• Denice Koenen, 12-01-2018

Koffie

Is er ook een gewoon koffiezetapparaat aanwezig? Of alleen cups?? En ik las 3x in de week handdoek wissel, krijg je dan 1 handdoek? En badhanddoeken?

Maartje, 17-05-2019

Alleen cups.

En handdoeken meer dan voldoende. 6 dagen per week wissel. Meerdere handdoeken per keer. Overigens vragen ze wel om milieubewust te zijn en de handdoeken alleen te verschonen indien nodig. Mocht je extra nodig hebben vraag je gewoon bij de receptie

marieke, 16-01-2018

koffie cups supermarkt tegen over het park

• Wilma Pulles, 14-12-2017

Kamer keuze

Zou iemand mij aub het volgende kunnen vertellen:

De 1 kamer appartementen....slaap je dan in de woonkamer of is er nog een apart slaapgedeelte ?

Welk appartement moet ik boeken om op de bg grond te zitten met eigen tuintje ?

Heeft iemand een kamernummer van een rustig appartement?

Alvast mijn vriendelijke dank.

marieke, 16-01-2018

1 kamer appartement is begaande grond en je slaapt in kamer en keuken maar supermooi

• sersar, 16-06-2017

wasmachine/wasserette

Is er op dit park een wasmachine of wasserette in de buurt?

marijke, 05-07-2017

ja