Appartement
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Op zoek naar een zon, zee en strandvakantie, maar wil je wel graag kleinschalig verblijven? Dan zit je helemaal goed bij appartementencomplex Time to Smile Tenerife. Jullie verblijven hier vooral zonder kinderen vanwege de rustige ligging. Lees mee en ontdek of Coral Dreams Tenerife de bestemming is voor jou.

Bij Coral Dreams Tenerife overnacht je in een ruim en schoon appartement. Reviewer Koelman schrijft: ‘Een heel mooi kleinschalig complex bestaande uit 13 blokken van 4 appartementen. Een onder en bovenverdieping, wij hadden een bovenverdieping met aparte slaapkamer en een balkon. Prima schoonmaak op het complex en in de appartementen.’ Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren vooral de eenkamerappartementen vanwege het grote buitenterras met heerlijke ligbedjes. Wel schrijven jullie dat de slaapbank niet geschikt is voor volwassenen.

Aan het zwembad van Coral Dreams Tenerife kom je helemaal tot rust. Er staat altijd wel een ligbedje voor je klaar. Geniet met een verkoelend drankje van de Spaanse temperaturen. Let wel op dat je geen nieuwe badkleding aantrekt, volgens jullie kan deze groen worden na een duik in het zwembad. Ook schrijven sommigen dat het wat rustig kan zijn aan het zwembad, omdat er geen muziek of animatie is. Zo schrijft Monique: ‘Wel wat saai aan het zwembad, veel jonge stelletjes. Lekker barretje erbij met snacks (bitterballen, frik spec en kroketten). Hier mag het wel wat gezelliger gemaakt worden dmv muziek bijvoorbeeld’. Anderen vinden de rust juist een enorm pluspunt. Hou er rekening mee dat de bar al om 22:30 sluit.

Ook vinden sommige vakantiegangers het jammer dat je moet betalen voor het verwisselen van handdoeken. Reviewer Claessen schrijft: ‘Het enige minpunt is dat ons niet helemaal duidelijk is gemaakt over het gebruik van de handdoeken bij het zwembad, we moesten € 20,00 borg betalen (gebruikelijk) alleen bleek later dat daarvoor iedere dag € 1,00 per handdoek vanaf werd gehaald, dus voor 10 dgn moesten we € 20,00 betalen’.

Ligging

Time To Smile Tenerife ligt op 200 meter van het strand vlakbij het gezellige centrum van Playa de las Américas. Volgens jullie heb je in dit hotel nooit last van overlast dankzij de rustige ligging. Sommigen schrijven zelfs dat het complex wat verstopt ligt. Zin in een lekker ontbijtje? Loop dan naar de supermarkt aan de overkant van Coral Dreams Tenerife. Een hapje buiten de deur eten doe je volgens reviewer Riek voordelig bij True Flavors.

Op zoek naar een leuke excursie? Dan mag een bezoekje aan vulkaan El Teide niet missen. Reviewer Rob schrijft: ‘Als je op de El Teide naar boven wil met de kabelbaan, kun je vooraf tickets reserveren (online of reisleiding ter plaatse). Dat scheelt tijd in de wachtrij.’

We hebben een aantal aanbieders voor TIME TO SMILE Coral Dreams voor je op een rij gezet:

96 reviews over Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams in het Nederlands

Prima

Wessel Kroon,
30-3-2019

Schone ruime kamers. Prima bedden en douche. Alleen de douche vloer was glad. Kleinschalig, rustig en toch alles bij de hand. Auto kwijtraken is trouwens een probleem.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

J.H.M. Verhulst,
22-3-2019

Time to smile Coral dreams is een kleinschalig appartementencomplex dat zich ca. 200 mtr. naar het strand en de gezellige boulevard met winkeltjes en restaurant's bevindt. Tegenover bevindt zich een supermarkt waar je heerlijk diversen vers gebakken broodjes en croissants kunt kopen. Het personeel van time time to smile is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is niet zo groot maar groot genoeg voor het geheel, en handdoeken wordt hier gelukkig niet gedaan. Wijzelf zijn hier onlangs voor de 4e keer geweest en zeker niet de laatste keer Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

Marian Claassen,
5-2-2019

Het was een super complex, rustige omgeving, fijn appartement, perfecte ligging, zeker voor herhaling vatbaar. het enige minpunt is dat ons niet helemaal duidelijk is gemaakt over het gebruik van de handdoeken bij het zwembad we moesten € 20,00 borg betalen ( gebruikelijk) alleen bleek later dat daar voor iedere dag € 1,00 per handdoek van af werd gehaald dus voor 10 dgn moesten € 20,00 betalen, hadden we beter een kunnen kopen op de boulevard voor € 4,95 De reden waarvoor we moesten betalen konden ze ons niet vertellen, misschien iets om duidelijker over te zijn naar de gasten toe.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch!!

J Koelman,
6-12-2018

Wij kunnen ons aansluiten bij eerdere beoordelingen over dit complex. Heel rustig gelegen, eigenlijk een beetje verstopt, een heel mooi kleinschalig complex bestaande uit 13 blokken van 4 appartementen. Een onder en bovenverdieping, wij hadden een bovenverdieping met aparte slaapkamer en een balkon. Prima schoonmaak op het complex en in de appartementen. Alles straalt vriendelijkheid uit, de schoonmaaksters, de dames van de receptie en bar bediening, je kunt er altijd terecht voor een vraag of gewoon voor een gezellig gesprekje. Vanuit het complex direct rechtsaf loop je direct naar het strand en de boulevard, vanuit daar kan je weer alle kanten op. Al met al, ondanks het iets mindere weer, een prima verblijf gehad. Een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in november 2018

Jan,
1-12-2018

Heerlijk appartement, net buiten de drukte van de boulevard maar toch alles op loop afstand, ruim terras bij de een kamer appartementen.

Gereisd met partner in november 2018

Top, voor herhaling vatbaar.

M,
31-10-2018

Heerlijk genoten van onze vakantie, lekker rustig en erg schoon appartementen complex. Alles op loopafstand te bereiken.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Martin,
14-9-2018

Super vakantie gehad. Kleinschalig, schoon, vriendelijk personeel, complete inrichting. Rustig gelegen en toch overal dichtbij. % minuten lopen naar de boulevard, grote supermarkt op 10 minuten lopen. Deze is veel goedkoper dan de supermarkt tegenover de Coral Dreams. Het Time to Smile concept, met extra comfort is ons goed bevallen. Fijne bedden, Nespresso etc geven een extra luxe gevoel. Excursie Tijde by Night was geweldig en een echte aanrader

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Simone,
28-8-2018

De ligging van het complex is ontzettend gunstig. De ligging is rustig maar binnen 5 minuten ben je bij het strand en bij de winkeltjes en restaurants. De 1 kamerappartementen zijn voorzien van een ruim terras met ligbedden. Echt een groot pluspunt. Tegenover Coral Dreams is een supermarkt waar je elke ochtend verse broodjes kan halen. Het eten bij de bar van het appartement is overigens ook erg lekker.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

HRI,
27-8-2018

Dit appartementencomplex ziet er goed verzorgd uit. De inrichting is prima. De bedden in het tweekamerapp lagen goed, alleen het bed in de kamer is aan de kleine kant en ligt minder goed. Stille airco. In de slaapkamer is geen airco, dus daar blijft het warm. Klein balkon. Alles goed schoon. Geen kakkerlakken gezien. Klein zwembad. De zwemkleding wordt inderdaad groen als je erin hebt gezwommen. Het personeel is aardig, maar kan verder weinig vertellen over bv waar de goede restaurants zitten etc. Lekkere broodjes en verkrijgbaar in de supermarkt tegenover het complex. Ontbijten bij het complex is dus onnodig en het zit er ook niet erg gezellig. En het ontbijt zelf is vrij karig. Over de ligging: aan een doorgaande weg. Parkeren van je huurauto is zeer lastig en is ons ook niet altijd kostenloos gelukt, dus houd daar rekening mee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk complex

Paul,
9-8-2018

Uitstekend appartement .leuk en gezellig personeel .wij hadden 2 kamer app maar zou volgende keer 1 kamer app kiezen deze heeft veel meer zit ruimte buiten . slaapbank vonden wij minder geschikt voor volwassenen maar meer voor kinderen.schoonmaak en handdoek wissel prima geregeld en kom je handdoeken te kort even vragen en je krijgt extra handdoeken. Airco en tv 10€ borg kluisje 15€ per week.al met al heerlijke weken gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.