Aparthotel Gema Aguamarina Golf

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag26°16°
Aparthotel Gema Aguamarina Golf

Omschrijving
Hotel Gema Aguamarina Golf is een goed hotel met ruime kamers. Het hotel is nogal op Fransen gericht, maar het personeel is hier wel erg vriendelijk. De animatie is hier ook Franstalig. Voor uitstapjes is de stadsbus goed te gebruiken. Hiermee kun je bijvoorbeeld naar de markt in Los Cristianos of naar Las Americas.

We hebben een aantal aanbieders voor Gema Aguamarina Golf voor je op een rij gezet:

49 reviews over Aparthotel Gema Aguamarina Golf in het Nederlands

Helemaal goed.

Rob De Jong,
18-2-2019

Alles goed geregeld. Vriendelijke mensen bij de receptie.

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

De Haan,
11-2-2019

Alleen Franstalige animatie ☹

Animatieteam erg luidruchtig qua : praten, muziek en alle activiteiten. Vreselijk!

Gereisd met partner in februari 2019

Zeer relaxed.

Erwin,
8-2-2019

De appartementen van Aguamarina zijn ruim opgezet en worden goed bijgehouden qua schoonmaak. Het ontbijt is prima. Het zwembad is te koud! Verder is het er lekker rustig. Ideaal voor een stel met baby.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Vanbrugge,
30-1-2019

Vriendelijke mensen,goede kamers,schoon en als je wilt is er genoeg te doen.

Gratis shuttle bus naar Los Americanos en Los Cristianos ,met verschillende heen en terug tijden,golfbanen in de directe omgeving.Voor 5 euro p.p. Eten in het a la Carte restaurant ,Canarisch of Argentijns,maar de buffetten zijn uitstekend

Gereisd met partner in januari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar

A. kip,
31-12-2018

Het is een rustig locatie met diverse eetgelegenheden op loopafstand binnen 700 mtr

Fantastisch hotel.

Dicht bij het vliegveld, wij zijn met taxi naar hotel gegaan en op dag van vertrek ook weer met taxi naar vliegveld.

Vriendelijk personeel.

Hele ruime kamers.

Het is een wat veroudert hotel, maar is echt super schoon, de kamers, lobby, bar, wc’s etc etc , echt een enorm pluspunt.

Hotel ligt buiten alle toeristen massa, een uitstekende service is dat er elke dag een gratis shuttle bus rijdt, op vaste tijden, vanaf het hotel naar los christianos en playa de las americas, en weer terug naar het hotel.

Genoeg ruimte en ligbedden om heerlijk te zonnen bij het zwembad. Zwembad is helaas wel erg koud.

Het eten is prima te doen.

MINPUNT is echt het animatie team. Alles is inderdaad op de Fransen gericht.

Wij vonden het echt een hele kwalijke zaak dat er zelfs geen moeite werd genomen om mensen van een andere nationaliteit erbij te betrekken.

Animatie team heeft alleen oog voor de Fransen.

Geboekt bijneckermann.nl

We kiezen volgende keer voor wat anders

Thea,
26-12-2018

Rustige omgeving.

Keurig en schoon hotel.

Wel druk

Gewoon doen.

R Bloemendal,
12-12-2018

Budget vriendelijk all inclusive. Heerlijk hotel op de zuidpunt van Tenerife. Het complex bestaat uit het hotel en de naastgelegen appartementen welke beid eover een eigen zwembad beschikken. Het door iedereen gehate handdoekjes leggen (waarom doen we het dan allemaal) hoeft hier echt niet. Er zijn voldoende ligbedden aanwezig. Het hotel heeft ook een overdekt zwembad. Alle faciliteiten mogen door iedereen gebruikt worden. Maaltijden zijn TOP. Het hotel is brandschoon. De hele dag door wordt er schoongemaakt door uiterst vriendelijk personeel. Dat laatste geldt eigenlijk voor al het personeel. Kamers iets gedateerd maar ook weer brandschoon. Mijn tip: boek een kamer met zee/zwembadzicht want dan is er geen last van de vliegtuigen. Het hotel ligt direct in de aanvliegroute voor de luchthaven. Omdat de luchthaven dichtbij is, is de transfer lekker kort. Animatie team is duidelijk aanwezig en maken wel erg veel herrie.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Het is een geweldig hotel, mooie ruime kamers, zeer schoon.

Zoals al word gezegd, Franstalig gericht. Het eten is gevarieerd, wij vonden het overheerlijk maar niet echt warm. Vriendelijk, bereidwillig personeel. Beneden aan de boulevard, het ijzeren hekje door, zit een reisbureautje waarvan de medewerkster uit Nederland komt. zij verkoopt de uitjes veel goedkoper als vanuit het hotel. Auto huren? K an je het beste vanuit Nederland regelen. Is veel duurder vanuit het hotel. Of toch huren bij het reisbureau. Er is ook een bus waarvoor je k e gratis kunt opgeven boj de receptie voor de markt in Los Cristianos en voor naar het strand. Voor de Geocachers onder ons, er liggen ook leuke caches

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nee, wij gaan hier niet meer heen!

Stan van Zundert,
20-10-2018

Dat het een op Fransen georiënteerd hotel is, is niet erg. Maar dat de animatie schreeuwend hard is, is wel irritant. Personeel en verzorging is prima, de kamers eveneens. Zwembad is overigens verrassend met zeewater gevuld.

Gereisd met partner in oktober 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gema Aguamarina Golf in Golf del sur – Los abrigos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gema Aguamarina Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.