Reviews over Buenavista del Norte

Een prachtige ingerichte en onderhouden finca.

Francis
    24-2-2017

Een finca met 6 appartementen. Allen met een spaans tintje ingericht. Sfeervol en schoon. De tuin met zwembad is prachtig aangelegd met uitzicht op het massief van Teno.

Mooie, rustige plek

Paula
    23-2-2011

Deze Finca (boerderij, buitenhuis) ligt in een tuin met sinaasappelbomen, avocadobomen en bananenplanten. Heel idyllisch. Er zijn 2 3-kamerapp. en 3 2-kamerapp. (2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer) en een onverwarmd zwembad. Uitzicht op de woeste noordkust en ook op de Teide. Relatief vlakbij het mooie wandelgebied El Teno en het beroemde Masca. Een aanrader voor rustzoekers, wandelaars en mensen die niet persé naar het strand willen.

Er is gratis WiFi - het best in de buurt van het zwembad.

Gratis onbeschermd WiFi is er overigens in Tenerife vaak in een dorpje of stad, in de buurt van het dorpsplein, het gemeentehuis of de kerk.

De eigenares spreekt alleen Spaans. Dat kan lastig zijn. Deze Finca is ook los te boeken bijv. via Casa Rural. Als we de auto, Finca en vlucht zelf los hadden geboekt, waren we goedkoper uit geweest.

gunstige ligging aan rand van het dorp

Frank, Agnes en Diny
    4-2-2010

niet toeristisch, mooie omgeving en uitzicht en vriendelijke spaans sprekende eigenaresse

Buenavista del Norte scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews