San Sebastián - Donostia

We hebben een aantal aanbieders voor San Sebastián - Donostia voor je op een rij gezet:

vakanties San Sebastián - Donostia

Reviews over San Sebastián - Donostia

Geweldig mooi

Gonne Engelander,
    1-12-2018

SAN sebastian is een heel gezellige stad met veel cultuur heerlijke restaurantjes mooi strand en erg schoon wij verbleven in hotel Arima echt een aanrader mooie kamers en vriendelijk personeel en gunstig gelegen je kunt je auto gratis parkeren en bent met het openbaarvervoer in 10 minuten in het centrum .

Gereisd met partner in november 2018

Leuke plaats voor een weekendje

hansschulten,
    19-9-2014

Hier op doorreis een dagje doorgebracht, leuke stad met een mooi oud centrum met veel kroegjes waar je staand tapa's eet. Tip is het Whisky museum erg leuke gezellige kroeg. Wel een dure stad met toeristische prijzen..

Gereisd met vrienden in januari 2014

Waanzinnig!!

Rianne,
    16-8-2013

Prachtige boulevard, heerlijke stranden en geweldig eten. Wij zijn helemaal happy met deze vakantiebestemming. Een echte aanrader voor mensen die houden van culinaire hoogstandjes in een geweldige atmosfeer.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verrassende mooie en sfeervolle stad!

Luuk,
    6-8-2013

Per 200 meter die je wandelt waan je je in een andere omgeving. Variërend van 'Ierse' glooiende, groene heuvels tot cote d'azur-achtige boulevards. Het gevoel, sfeer en de cultuur spat van San Sebastian af.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooie badplaats

patrick,
    3-5-2013

Badplaats met schitterende zandstranden, prachtige architectuur. Klassieke gebouwen uit de 'belle epoque'. Vanaf de stad kun je een mooie natuurwandeling maken (richting oosten). San Sebastian mag gerkend worden tot culinaire hoofdstad van Spanje. Je hebt er ontelbare tapa bars waar je overheerlijke 'pintxos' kunt eten (typische Baskische tapa's).

Gereisd met vrienden in maart 2013
San Sebastián - Donostia scoort een 9,8 uit 10, op basis van 37 reviews