vakanties San Sebastián - Donostia

Reviews over San Sebastián - Donostia

Fijne camping!

niels,
    1-9-2018

Uitstekende camping. Heb hier drie nachten gestaan met een vriend in onze tent. De douches waren goed, het sanitair voldoende. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en het zwembad is mooi. Op de hele camping is gratis Wifi. Naast de camping is een bushalte waar je elk halfuur voor 1,75 euro een enkeltje richting het centrum van San Sebastian kunt nemen. De bewaker bij de poort geeft een veilig gevoel. De prijs is niet laag, maar ook niet heel duur. Al met al een prima camping!

Prima stadscamping

Elly,
    26-7-2018

Prima stadscaming, kleine plaatsen, sanitair oke, vriendelijk ontvangst, matige WiFi en wat ik heel storend vond was de keiharde muziek bij het zwembad, niet eens in staat om een boek te lezen en na 15 nummers begon het hele repetoire weer opnieuw

Super camping op, voor 1,75 in een prachtige stad!

Henn,
    13-7-2018

We werden aardig ontvangen als gezin. Verder een heerlijk zwembad om lekker in af te koelen. Verder ook prachtige wandelpaden in de buurt, ook is je hond welkom! Elk half uur gaat er een bus in 30 minuten naar San Sebastian voor slechts 1,75!! Daar kan je dan het prachtige San Sebastian bezoeken! Verder schoon sanitair en mooie plekken met veel privacy. Ook heeft de camping en handig winkeltje en barretje!

Prima voor een bezoek aan San Sebastián.

Marleen,
    4-5-2018

Twee nachten op deze stadscamping gestaan om San Sebastián te bezoeken. Prachtige stad waar we met onze twee kleine kinderen (2 en 4jr) ons heerlijk hebben vermaakt. Door het lezen van wat sceptische beoordelingen waren we huiverig voor we de camping betraden. Het is uiteindelijk meegevallen. Vriendelijke receptioniste en mooi nieuw zwembad (dat overigens nog niet open was in mei)! Staplaatsen niet heel groot, en wat drassig na een bui. Maar prima als stadscamping! Bus voor de ingang vd camping: voor 1,75€ enkeltje sta je in het centrum.

prima camping met bus voor de deur

José,
    27-7-2017

San Sebastian is natuurlijk een geweldige stad, om er net buiten te zitten, en toch heel dichtbij is deze camping : PERFECT........... klein onderkomen maar heel compleet

San Sebastián - Donostia scoort een 8,6 uit 10, op basis van 37 reviews