We hebben een aantal aanbieders voor Hondarribia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hondarribia voor je op een rij gezet:

Reviews over Hondarribia

Camperplaatsen liggen direct aan zee

hilda van Loon
    5-8-2013

Je waant je in het echte spanje. Vele buitenlandse toeristen zullen deze camping en zeker deze stad nog ontdekken. Voor een aantal dagen is het er goed vertoeven. Camper standplaatsen vindt je direct aan zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het plaatsje Hondarribia (ook wel Fontarrabie genoemnd) is

L. Sierkstra
    15-6-2005

Het plaatsje Hondarribia (ook wel Fontarrabie genoemnd) is erg mooi en in zekere zin hip / chique te noemen. In de zomer kun je goedkoop met een ferry naar het enorme strand van Hendaye (Frankrijk) varen vanuit het plaatsje. Voor het eten betaal je veelal Hollandse prijzen, erg goedkoop is het niet en hotels zitten snel vol. Vooraf reserveren is aan te raden.

Gereisd Anders in Wed Jun 15 2005 14:28:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hondarribia scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews