Vakantie in El Ciego

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties El Ciego

Reviews over El Ciego

• 7Manon22-09-2014

Klein dorpje

Elciego is een klein dorpje met slechts 1000 inwoners in de regio La Rioja (Rioja Alavesa). Het heeft verschrikkelijk veel charme, doordat het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan. Winkeltjes zijn er nauwelijks, slechts een bakker en 'van alles wat' winkeltje en een kleine (maar dure) supermarkt. Zelf heb ik hier ruim 5 maanden gewoond, gedurende mijn stage. Hoewel er niet veel te beleven is, is het dorpje zeker de moeite waard om te bezoeken. Hier kun je de authentieke Spaanse sfeer proeven, bijvoorbeeld bij één van de tapasbarretjes. Het dorp kent 2 hotels; een kleine (Hotel Villa de Elciego) en een groot hotel van keten Starwood (Hotel Marqués de Riscal).

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Paul Van den Brande13-07-2011

Typisch Rioja dorpje

El Ciego is een klein dorpje in de Rioja Regio. Bekendheid kreeg het toen de beroemde architect Frank Gehry ( Gugenheim Bilbao) hier in opdracht een hotel bouwde. Het blinkende dak, met zijn ongewone vormen is reeds van ver te zien.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving