Lorca

We hebben een aantal aanbieders voor Lorca voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lorca voor je op een rij gezet:

Reviews over Lorca

Leuke stad of niet zomaar langs te rijden

Wilma van Zalinge
    11-9-2018

Redelijk onbekende stad in Spanje. Maar niet minder mooi. Paar jaar terug was hier een aardbeving en de stad is aardig gerestaureerd. Met als hoogtepunt de castle of Lorca en het prachtige Plaza de Espana. En de Semana Santa is daar echt het hoogtepunt van het jaar.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad , heel gemoedelijk, prachtige gebouwen

Linda Goossens
    26-10-2017

Een hele mooie stad, met mooie historische gebouwen , vanaf het kasteel een heel mooi uitzicht over de stad, vriendelijke mensen, gezellige pleintjes om wat te eten of te drinken en voor de liefhebbers ook nog eens veel keuze om te winkelen

Gereisd Met partner in oktober 2017

leuke stad en een hele mooie omgeving.

Irma en Antoon
    16-10-2016

Leuke en gezellige stad,met een heel leuk winkelcentrum(buiten Lorca),en een heel mooi kasteel.In de omgeving zijn heel veel mooie landschappen en amandelbomel. Zeker een aanrader is de badplaats Aquilas. Met mooie stranden o.a.Colonia,

Gereisd Met partner in september 2016

een toppertje!

Conny
    6-4-2016

Na de zware aardbeving van mei 2011 was het historische centrum flink beschadigd. Vijf jaren later zijn de meeste gebouwen weer in hun oude glorie hersteld. De stad heeft mooie paleizen, kerken en musea. Bijzonder zijn de aan de Semana Santa processies gewijde musea van de verschillende broederschappen, beslist de moeite waard om er minimaal 1 van te bezichtigen. We vinden Lorca echt een bijzondere stad die een bezoek meer dan waard is.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige zonnige Spaanse provincie stad

naam naam
    2-3-2012

Grotere provinciestad met leukcentum met veel winkels. Weinig toeristen dus behoorlijk Spaans. Het mooist is het Moorse kasteel, dat pas gerestaureerd is, maar wel schade heeft opgelopen in aardbeving van mei 2011. Helaas is er een hotel tegenaan geplakt, dat afbreuk doet aan het geheel. T.g.v.de aardbeving staan veel gebouwen in et centrum in de steigers. Verdere hoogtepten zijn de processie in de Goede Week en de week van de ferien in spetember. De stranden van de Middelandse zee liggen op een half uur rijden en zijn goed bereibaar. Verder zijn et carnaval van Aguilas met veel veren etc. de moeite waard. Sportief kan men zich uitleven in de Sierra de Espuna en maritiem im in Aguilas.

Gereisd Met partner in Sat Jan 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lorca scoort een 8,8 uit 10, op basis van 8 reviews