Reviews over Lorca

Leuke stad of niet zomaar langs te rijden

Wilma van Zalinge
    11-9-2018

Redelijk onbekende stad in Spanje. Maar niet minder mooi. Paar jaar terug was hier een aardbeving en de stad is aardig gerestaureerd. Met als hoogtepunt de castle of Lorca en het prachtige Plaza de Espana. En de Semana Santa is daar echt het hoogtepunt van het jaar.

Mooie stad , heel gemoedelijk, prachtige gebouwen

Linda Goossens
    26-10-2017

Een hele mooie stad, met mooie historische gebouwen , vanaf het kasteel een heel mooi uitzicht over de stad, vriendelijke mensen, gezellige pleintjes om wat te eten of te drinken en voor de liefhebbers ook nog eens veel keuze om te winkelen

leuke stad en een hele mooie omgeving.

Irma en Antoon
    16-10-2016

Leuke en gezellige stad,met een heel leuk winkelcentrum(buiten Lorca),en een heel mooi kasteel.In de omgeving zijn heel veel mooie landschappen en amandelbomel. Zeker een aanrader is de badplaats Aquilas. Met mooie stranden o.a.Colonia,

een toppertje!

Conny
    6-4-2016

Na de zware aardbeving van mei 2011 was het historische centrum flink beschadigd. Vijf jaren later zijn de meeste gebouwen weer in hun oude glorie hersteld. De stad heeft mooie paleizen, kerken en musea. Bijzonder zijn de aan de Semana Santa processies gewijde musea van de verschillende broederschappen, beslist de moeite waard om er minimaal 1 van te bezichtigen. We vinden Lorca echt een bijzondere stad die een bezoek meer dan waard is.

Lorca scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews