Reviews over Aguilas

Modern schoon ingericht appartement

Familie Payne
    7-6-2018

Het appartement was mooi en schoon ingericht. De douche heeft een lekkere krachtige straal. Complete keuken incl. wasmachine. Geen vaatwasser maar dat hinderde niet, in principe hadden we alleen ontbijtbordjes, pan voor gebakken eieren en glazen. Het balkon was super. Elke dag zon gehad. Zwembad is koud maar zeker wel te doen wanneer het zonnetje schijnt om baantjes in te zwemmen en in te spelen. Ons zoontje van 7 maanden kon er ook met plezier erin.

Heel veel mooie en schone stranden in de buurt. Leuke terrasjes en eet gelegenheden in de buurt. Je hebt wel een auto nodig, alleen een strandje is op loopafstand. Het duurde even voordat wij in de Spaanse ritme kwamen met de openingstijden. Lidl elke dag open konden daar lekkere ontbijtbroodjes halen.

Het ontvangst was heel vriendelijk en gaf een goed gevoel. We hebben ook gezellig met de eigenaren geluncht omdat ze toevallig er ook waren in die week. Hele gezellige mensen.

Eindeloos

liet
    11-2-2018

Alles vriendelijke voorkomende leiding en personeel en super schoon!!

Heerlijk, relaxed, gezellig en vriendelijk

Zonliefhebber
    13-10-2016

Rustige camping met zwembad en ruime plaatsen. Niet zo geschikt voor kinderen voor lange tijd.

Rustig gelegen fijn appartement

Ton
    6-7-2015

Zeer mooi en prima ingericht appartement waar je zo vanaf het balkon naar het zwembad loopt. Het was in het voorseizoen alleen wel erg rustig.

Prettige schone stranden in de buurt.

Aguilas is een kleine maar leuke stad met voldoende restaurants waar het goed toeven is.

Heerlijke camping

Annemiek de Wit
    12-4-2015

Genoten op deze camping, grote plaatsen, lekker vrij, gezellig met veel Engelsen, kwartier naar een supermarkt, tuinbouwgebied met sla bijv en amandelbomen en sinaasappelen.

Mooi uitzicht op dal en bergen rondom, bijzonder klantvriendelijk!

Bedoeling was ongeveer een week, we bleven er drie weken

Aguilas scoort een 8,3 uit 10, op basis van 23 reviews