• Type accommodatie

Reviews over Aguilas

Een echt Spaanse stad

Thea de Grood
    15-2-2017

Aguilas is een echt Spaanse stad, niet toeristisch in de winter, maar waar veel Spanjaarden in de zomer op vakantie gaan.

In de winter is het er redelijk rustig, maar voldoende gezelligheid op terrassen aan de lange boulevard en op het centrale plein. Er zijn voldoende restaurants waar je heerlijk kunt eten en drinken tegen uitzonderlijk goede prijzen. Door de week een dagmenu van €10 a 12.

Vanuit Aguilas kun je prachtige tochten maken langs de kust, naar het noorden naar Cartagena en naar het zuiden naar. o.a. naar Mojacar. Ook het binnenland is is echt de moeite waard bijv. een trip naar het leuke dorpje Feliz rubio

Wij komen er nu al 4 keer en gaan beslist weer terug.

leuke badplaats

Conny
    8-4-2016

Aguilas heeft een mooi strand en een lange boulevard. Er is een jachthaven en vissershaven waar de verse vis aan land wordt gebracht. Langs de boulevard zit voldoende horeca. Boven de stad ligt het Castillo de San Juan, je kunt er te voet, met de auto of met de lift naar toe. Vanaf boven heb je een mooi uitzicht.

echt spaans stadje

hans en thea
    19-2-2015

Ik ken aguilas alleen in de winter. Dan is het heel rustig en sommige zaken zijn nog dicht.

fantastische plek

Marian Aben
    26-10-2014

Het centrum van Aguilas is geschikt voor alle leeftijden, waar de bevolking elkaar ontmoet. Het strand en de parkjes worden er heel goed onderhouden, en is schoon. De bediening op het het terras is heel vriendelijk.

Verrast

Fam v Steenes
    24-10-2014

Wat een prachtige omgeving Of je drukte of rust wenst super. Zelf golf ik niet maar er schijnen 3 prachtige banen te zijn :) ⛳️

Aguilas scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews