Sant Luis

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Luis voor je op een rij gezet:

Reviews over Sant Luis

• 9Philip Horemans19-07-2012

Sant Luis

Sant Luis is dichtsbijzijnde dorp (5km), Dichtste om te tanken. Beter is met de bus naar Maó. Zeer mooie jachthaven, mooie uitzichten en lange winkelstraten.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8fam marelis20-06-2010

klein plaatsje maar genoeg te doen voor 1 week

met kleine kinderen is het ideaal, 20 minuten met de auto vanaf het vliegveld en alles op loopafstand. Het is een mooi strand met genoeg ruimte en er waren ongeveer 6 eettentjes en 2 supermarkten. Er reed ook een treintje naar een ander plaatsje en er waren genoeg speeltuintjes. Ideaal met kleine kinderen!

• 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9SONJA30-09-2008

rustige vakantie in een mooie omgeving

Menorca is een prachtig en erg rustig eiland. De 2 steden Mahon en de oude haven bieden alles wat je nodig hebt en zijn gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. San Louis is een klein mooi en heel rustig vakantiedorp met werkelijk een min aan winkels en cafeetjes. Gelukkig biedt het hotel letterlijk alles wat je nodig hebt. De kamers zijn goed en het eten is prima. Het personeel is erg vriendelijk en de annimatie mag er zijn!

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 7Ingrid Bouman31-10-2007

In oktober is er weinig meer te doen. Het strand is klein. Het plaatsje stelt niet veel voor. Gelukkig kan je met de bus naar Mahon in 20 minuten.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn