Sant Luis

Reviews over Sant Luis

Geen vier sterren waard

guy
    24-5-2011

Het hotel is een met zes verdiepingen hoog opvallend gebouw in het overwegend witte vakantiedorp. De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden, maar geen nederlandstalige zenders op de flat tv. In de eetkamer wordt geen tafellinnen gebruikt, maar place-matjes en papieren servietten wat een viersterrenhotel niet waardig is. De maaltijden zijn goed maar niet bijzonder. Een hotel is druk bezocht door oudere Engelse toeristen. De ligzetels zijn niet voorzien van kussens en niet proper (vogelpoep). De hoofdstad Mahon is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (1,60 €). De wandelroute Camin de Cavalls is bijzonder mooi.

Gereisd Met partner in Wed May 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein plaatsje maar genoeg te doen voor 1 week

fam marelis
    20-6-2010

met kleine kinderen is het ideaal, 20 minuten met de auto vanaf het vliegveld en alles op loopafstand. Het is een mooi strand met genoeg ruimte en er waren ongeveer 6 eettentjes en 2 supermarkten. Er reed ook een treintje naar een ander plaatsje en er waren genoeg speeltuintjes. Ideaal met kleine kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

rustige vakantie in een mooie omgeving

SONJA
    30-9-2008

Menorca is een prachtig en erg rustig eiland. De 2 steden Mahon en de oude haven bieden alles wat je nodig hebt en zijn gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. San Louis is een klein mooi en heel rustig vakantiedorp met werkelijk een min aan winkels en cafeetjes. Gelukkig biedt het hotel letterlijk alles wat je nodig hebt. De kamers zijn goed en het eten is prima. Het personeel is erg vriendelijk en de annimatie mag er zijn!

Gereisd Met partner in september 2008
Sant Luis scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews