Appartement Las Brisas I/II

Met jonge kinderen

Wat een drama

W van der Beek
25-8-2018

Zeer basic, te duur voor wat je krijgt.

Appartement zeer gedateerd geen airco, s avonds niet uit te houden.

Watersproeiers in de tuin verpesten het in de avond voor je huisje te zitten. Eerste avonden drijfnat van de sproeiers en bij klacht werd er om gelachen.

Verder 2 ratten gezien op het afdakje op ons zitje en het park is vergeven van de duiven die alles onderpoepen.

Het gebied rond en om het zwembad is goor, wordt niet schoongemaakt en de ligstoelen ook onder.

Al met al nooit meer.

Verpeste vakantie!

Schoon en prima!

Joyce
21-8-2018

Prima appartement! Schoon,prima bedden. Basis verblijf. Wij waren met een baby van 8 maanden. Babybedje is prima. Appartement zou voor ons met oudere kinderen te klein zijn, dan moeten er 2 slapen op de slaapbank in de kamer. Badkamer was recentelijk gerenoveerd.

Prima uitvalbasis om het eiland te verkennen. hiervoor is een auto huren zeker een aanrader. Haven met restaurantjes op loopafstand. Supermarkt erg dichtbij.

Zwembad is ook prima met zowel zon als schaduw. Wel veel vogelpoep overal!

Geweldig!

Thor
10-7-2018

Rustig gelegen complex met zwembad. Dicht bij strand en centrum/ boulevard.

Geen animatie.

Net appartement, wel wat verouderd maar is van alle gemakken voorzien. Goede bedden en douche. Zowel balkon voor als aan de achterkant.

Ruim appartement met zithoek, voldoende voor 2 personen. Met 4 personen aan de krappe kant

Handdoek wisseling maar 2x per week wat te weinig is.

Heerlijk genoten.

Ron
9-7-2018

Rustig verblijf, niks op aan te merken.

Fantatisch

Inge
8-7-2018

Mooi appartement, wel wat verouderd.

Veel privacy

Dicht bij centrum en bij strand.

voor herhaling vatbaar

Valerie
8-7-2018

1x schoonmaak en legen vuilnis te weinig in 1 week. Had 2x keer mogen gebeuren. Hetzelfde geld voor beddengoed of handdoeken wisselen.

heel goede vakantie gehad.

Willem van Delft
25-6-2018

app. was schoon met 2x per week wissel van lakens en handdoeken.

verblijf was ruim genoeg voor 2 personen.

supermarktje op ca 75 m afstand. en bij de haven, 5min. lopen, kon je goed eten.

vriendelijke omgeving.

Prima appartement.

Hans Putman
24-6-2018

Prima ligging, op 5 minuten van de haven met vele restaurantjes ("the Classic" is een aanrader) en de 2 belangrijkste stranden. Tevens bushalte naar het mooie plaatsje Cituadella om de hoek. Div autohuur en supermarkten in de directe omgeving. Ons appartement had een eenvoudige keuken (voor ons geen probleem als je iedere avond uit eten gaat), een mooie badkamer en functionele slaapkamer (stevige matrassen maar beter dan slappe). Zoals wel vaker in het buitenland zijn de appartementen behoorlijk gehorig, aangezien in juni ook veel mensen met kleine kinderen naar Menorca gaan kan dat wel eens vervelend zijn (verschillende dagritmes) als je licht slaapt. Verder is het personeel bijzonder vriendelijk. Al met al hebben wij hier een prima verblijf gehad.

Ontspannen vakantie

Lex van Vorselen
21-6-2018

Ontspannen vakantie gehad in een rustige omgeving. De appartementen liggen in een tuin met veel vogels, met middenin een klein zwembad. De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar van alle gemakken voorzien. Wanneer er veel buren naast je en boven je zijn, zal de rust wat verder weg zijn. Maar ik trof het dat het complex in het voorseizoen nog niet heel druk was.

´n heerlijk rustig app.complex

lia hoogland
19-6-2018

de verschoning van handdoeken was minimaal,

het zou leuk zijn wanneer je gezellig een drankje bij het zwembad zou kunnen kopen

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas I/II in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas I/II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.