Appartement Las Brisas I/II

147 reviews over Appartement Las Brisas I/II in het Nederlands

Was top!

Fam. Ruijs
19-6-2018

Een mooie ligging, lekker rustig.

Appartement is heel netjes. Geen luxe, maar prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Heerlijke plek en goede locatie

Mindfulmonkey
19-6-2018

Ideale locatie. Mooi eiland! Appartement heeft twee stranden dichtbij (de een heel klein en tussen de rotsen) Supermarkt ligt naast appartement. De haven is op loopafstand met veel terrassen en restaurants in een rondje om de haven. De bus vertrekt achter het appartement en in een half uur ben je in de mooie oude Cituadella! Terrasjes, oude straatjes leuke winkeltjes en aan een haven. Auto is wel handig voor andere stranden. Maar de calle de Cavallo is een prachtige route die je ook kunt wandelen langs de kust: ongerept en hele mooie verlate strandjes met helblauw water. Heel fijn schoon appartement, wel basic keukenuitrusting maar ik was alleen. Zwembad is heerlijk en genoeg ligbedden. Voor kleine kinderen ook ideaal. Een hele fijne plek met alles om de hoek...Aardig personeel!

Gewoon goed en goed genoeg

H. van der Bruggen
17-6-2018

Wat je verwacht van een appartement, was er

We hebben een aantal aanbieders voor Las Brisas I/II voor je op een rij gezet:

Geweldig, vooral door het vriendelijke personeel.

Desiree van Golen
31-5-2018

Het appartement is geweldig gelegen, vlakbij een prachtige baai en de haven en met een goed uitgeruste supermarkt pal naast de receptie. Het personeel is bijzonder vriendelijk en doen echt alles om het hun gasten naar de zin te maken. Zo werd mijn zware koffer de trap op- en afgedragen en stonden ze steeds paraat bij vragen. Het appartement zelf is goed uitgerust, het mijne had twee balkons, vanaf het ene keek ik op zee en het andere keek uit op het (fijne) zwembad. De bushalte is vlakbij en ook een restaurant met afhaalmaaltijden vind je om de hoek. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het warme water snel op is. Ik was alleen dus dat zegt wel wat voor mensen die met zijn vieren zijn bijvoorbeeld. Maar verder is dit een perfect verblijf op mooi Menorca.

Heerlijk rustige vakantie

van Dam
29-5-2018

Prima appartementencomplex, eenvoudig, maar alles wat je nodig heb is aanwezig. Alles werkt en het is schoon. Kan wel in het voorjaar wat koud zijn in het appartement, omdat er geen verwarming is. Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen.

Fijne vakantie gehad.

Fam. Schotten.
28-5-2018

Een rustig vakantieparkje. Iets gedateerd maar netjes en schoon. Supermarkten dichtbij als ook het strand en de haven met heel veel eetgelegenheden.

Wat wij misten was een (soort) snackbar bij het park, waar je iets te eten zou kunnen afhalen, zodat je thuis kon blijven eten.

Zeker nog een keer

J Klim
27-5-2018

De ligging is goed. Iedereen heeft zijn eigen ruimte en je zit niet te dicht op elkaar. Het is allemaal wel basic, maar dat was al bekend voordat we boekten

Fijne rustige vakantie gehad

Gerrit oude Hampsink
25-7-2017

Geen animatie en dat is voor de wat ouderen wel fijn. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad prima.

Basic appartement maar prima verblijf

Frank Tuinman
12-7-2017

Het appartement is simpel ingericht maar van alle benodigdheden voorzien. De supermarkt is op 100m afstand waardoor je je boodschappen makkelijk kunt halen. De enige aanmerkingen die wij hadden was dat we graag eerder schone handdoeken e.d. hadden gewild. Dit was echter tegen betaling ook mogelijk maar hebben wij bewust niet voor gekozen.

Qua ligging is het complex ideaal. Dichtbij is het strand en het centrum te vinden. Het complex zelf is erg rustig en overzichtelijk ingericht. Het zwembad is prima en makkelijk bereikbaar.

Daarnaast is het personeel bij de receptie behulpzaam .

Conclusie is dat het een prima complex als je niet teveel luxe verwacht.

lekker rustig

Westerhout
28-6-2017

Gunstig gelegen appartementencomplex. Strand en haven met restaurants op loopafstand, fijne supermarkt om de hoek. Huurauto gemakkelijk vlakbij de accommodatie te parkeren. Heerlijk schoon zwembad, vriendelijk personeel. Appartement tussentijds nog netjes schoongemaakt, en dan ook echt schoon en fris.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Brisas I/II voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas I/II in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas I/II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Brisas I/II scoort een 7.85 uit 10 op basis van 150 reviews.