Sóller

Reviews over Sóller

Heerlijk vertoeven

Sabina
    7-8-2014

Afgelopen 2 weken verbleven wij in een dorpshuisje in Soller. Het is een leuk dorp waar je fijn verblijft. Veel terrassen om heerlijk te eten of gewoon om wat te drinken. De winkelstraat heeft veel leuke winkeltjes. Op ongeveer 3 a 4 kilometer ligt de haven en zijn de stranden. Om daar te komen hadden wij een fiets, die waren in ons huisje. Prima te doen met de kinderen. Je kan het treintje nemen, maar wij vonden dat te duur. 4 pers. heen en terug ben je 40,00 kwijt. Het zwembad in het dorp stelt niets voor. Maar ze hebben daar heerlijke broodjes en het personeel is erg vriendelijk. Mooi uitzicht vanaf het zwembad over Soller. En voor de kinderen was het even bij komen daar. Vanuit Soller zijn we een aantal dagen met een gehuurde auto (via Llaser) er op uit gegaan. Prachtige dingen gezien. Ook een dag met de bus naar Palma gegaan. 2,70 p.p.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is het andere Mallorca

juma7177
    24-3-2013

Vergeet de vreselijke, toeristische badplaatsen. Hier moet je zijn! Wat een plaatje, wat een sfeer. En binnen een kwartiertje ben je met de tram in Port de Soller waar je kunt genieten van het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje in de bergen

aad dourlein
    19-5-2012

Uitstekende bestemming voor wandelaars , maar ook mensen die rond willen toeren in de bergen. Kijk uit voor de vele wielrenners, die schijnbaar in de bergen willen oefenen voor de tour de france (oid). Uiteraard het leukste uitstapje: met de trein naar palma

Gereisd Met partner in mei 2012

een geweldige plaats

kuypers rudy
    8-11-2011

een grandiose bestemming voor natuurliefhebbers,en mensen op zoek naar rust. het is zo'n idylisch plaatsje,dat het veel bezocht word door ééndagjes mensen. ideaal,voor wandelaars-allerlei fietstoerisme -watergenieen enz.

Gereisd Met partner in januari 2011

Mooi stadje !

Kenny
    29-6-2011

Sóller hebben we bezicht vanuit Palma en zo met de historische "ferrocarril" naar Sóller en Puerto de Soller. Het spijtige si dat wij niet de enige toeristen daar waren, het was nog maar midden april en het stadje was al overladen met toeristen. Dus ik wil me niet voorstellen wat het in de zomer moet zijn. Buiten dit zeker de moeite waard en van daaruit vertrekt ook de tram naar Puerto de Sóller !!

Gereisd Met vrienden in april 2011
Sóller scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews