Sóller

Vakantie in Sóller

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Sóller

Reviews over Sóller

• 9diane22-02-2017

hemel op aarde

soller en Puerto de soller is gewoon hemel op aarde

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Patrycja17-11-2015

Klimatyczne miejsce

Soller to bardzo przyjemne miejsce na spędzenie popołudnia. Z Port de Soller Przyjechałyśmy zabytkowym tramwajem, który przejeżdża przez samo centrum Soller. Na placu głównym znajduje się piękna katedra i wart uwagi budynek banku. Polecam usiąść w jednej z restauracji i coś zjeść, spędzić spokojni i miło czas :)

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Fabienne27-08-2015

Zeer mooi!

Porto Soller is een charmant vissershaventje. Rustig, niet geschikt voor fuifgangers

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Koen07-06-2015

bezoek waard

mooi en zeker een bezoek, op zaterdagvoormiddag is er markt, mét plaatselijke specialiteiten en kleding souvenirs,...

• 9Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Sabina07-08-2014

Heerlijk vertoeven

Afgelopen 2 weken verbleven wij in een dorpshuisje in Soller. Het is een leuk dorp waar je fijn verblijft. Veel terrassen om heerlijk te eten of gewoon om wat te drinken. De winkelstraat heeft veel leuke winkeltjes. Op ongeveer 3 a 4 kilometer ligt de haven en zijn de stranden. Om daar te komen hadden wij een fiets, die waren in ons huisje. Prima te doen met de kinderen. Je kan het treintje nemen, maar wij vonden dat te duur. 4 pers. heen en terug ben je 40,00 kwijt. Het zwembad in het dorp stelt niets voor. Maar ze hebben daar heerlijke broodjes en het personeel is erg vriendelijk. Mooi uitzicht vanaf het zwembad over Soller. En voor de kinderen was het even bij komen daar. Vanuit Soller zijn we een aantal dagen met een gehuurde auto (via Llaser) er op uit gegaan. Prachtige dingen gezien. Ook een dag met de bus naar Palma gegaan. 2,70 p.p.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 8Jolien Elise09-07-2014

Leuk stadje

Leuk, klein, gezellig stadje waar je lekker op een terrasje kunt zitten. Er rijd een treintje.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Wim_evers02-11-2013

Wandelen

Een leuke plaats om te bezoeken, maar vooral geschikt als startpunt voor een paar mooie wandelingen in de omgeving.

• 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 9juma717724-03-2013

Dit is het andere Mallorca

Vergeet de vreselijke, toeristische badplaatsen. Hier moet je zijn! Wat een plaatje, wat een sfeer. En binnen een kwartiertje ben je met de tram in Port de Soller waar je kunt genieten van het strand.

• 2Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

september 2012

• 8bfk04-11-2012

goed uitgangspunt excursies

leuk stadje,mooie vallei,vooral alfabia tuinen in bunyola erg mooi

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Alleen gereisd in januari 2012

• 9declerck daniel22-08-2012

fantastische plek : een aanrader.

Zeer sfeervol stadje waar je met een oud treintje naar port soller kon tuffen. Port soller is een prachtig haventje dat in een baai ligt.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012