• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Sóller

hemel op aarde

diane, 22-2-2017
    soller en Puerto de soller is gewoon hemel op aarde

Zeer mooi!

Fabienne, 27-8-2015
    Porto Soller is een charmant vissershaventje. Rustig, niet geschikt voor fuifgangers

bezoek waard

Koen, 7-6-2015
    mooi en zeker een bezoek, op zaterdagvoormiddag is er markt, mét plaatselijke specialiteiten en kleding souvenirs,...

Heerlijk vertoeven

Sabina, 7-8-2014
    Afgelopen 2 weken verbleven wij in een dorpshuisje in Soller. Het is een leuk dorp waar je fijn verblijft. Veel terrassen om heerlijk te eten of gewoon om wat te drinken. De winkelstraat heeft veel leuke winkeltjes. Op ongeveer 3 a 4 kilometer ligt de haven en zijn de stranden. Om daar te komen hadden wij een fiets, die waren in ons huisje. Prima te doen met de kinderen. Je kan het treintje nemen, maar wij vonden dat te duur. 4 pers. heen en terug ben je 40,00 kwijt. Het zwembad in het dorp stelt niets voor. Maar ze hebben daar heerlijke broodjes en het personeel is erg vriendelijk. Mooi uitzicht vanaf het zwembad over Soller. En voor de kinderen was het even bij komen daar. Vanuit Soller zijn we een aantal dagen met een gehuurde auto (via Llaser) er op uit gegaan. Prachtige dingen gezien. Ook een dag met de bus naar Palma gegaan. 2,70 p.p.

Leuk stadje

Jolien Elise, 9-7-2014
    Leuk, klein, gezellig stadje waar je lekker op een terrasje kunt zitten. Er rijd een treintje.
Sóller scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews