Hotel Bahia Del Sol

120 reviews over Hotel Bahia Del Sol in het Nederlands

Vreselijk!!! Nooit meer!

Melissa M
22-7-2018

Er werd een airco beloofd wat wij erg fijn vonden ivm met gezondheidsproblemen. Dit was echter niet het geval. Het was er erg benauwd, omdat de zon voordurend op onze kamer stond. We hebben deze vakantie dus ook maar erg weinig kunnen slapen (ook door de veren die je door het matras kon voelen). Dit probleem hebben we aangekaart aan de receptie met de vraag of zij er iets aan konden doen. Hier werd echter bot op gereageerd en er was geen actie ondernomen. Later hebben wij dit ook nog met onze reisleider van de Touroperator besproken die het nogmaals in het spaans zou vragen. Ook hier was geen actie ondernomen. We hebben dus de gehele vakantie in een warme benauwde kamer moeten slapen.

Het personeel was over het algemeen ook erg onvriendelijk en was er weinig aandacht voor de gasten.

Als je geen all inclusive hebt zijn de drankprijzen achterlijk hoog dus daar moet je wel rekening mee houden.

Wij hebben gelukkig niet gekozen voor all inclusive, want

Heerlijk hotel

Tosca
5-6-2018

Op dit moment verblijven wij in Bahia del Sol, fijne all inclusieve. Wij begrijpen de negatieve reakties qua eten totaal niet. Uitgebreid en lekker. Schone kamers en vriendelijk personeel. Bus voor de deur dus je kan alle kanten op. Zwembad is schoon en strand op loopafstand.

Kortom een aanrader! Één minpuntje dat zijn de bedden die vinden we niet echt fijn maar dat is persoonlijk.

Eten was lekker en het nederlandse team loes en maithe was erg leuk lief voor kinderen .erg vriendelijk naar ons toe.

Top team

Kim mastik
22-5-2018

We hadden een super leuk anamatie team dat veel spelletjes deed met de kinderen. Grote speel gelegenheid binnen. De kinderen wilde liever niet weg uit het hotel om wat anders te doen. Ook hebben de volwassen een poortje gedart, stretching en aquagym. We hebben in de avond een quiz gedaan wat door de dames zelf in elkaar was gezet erg leuk en creatief. Het meest heb ik gelachen met de muziek quiz. Alle vragen werden ik alle talen verteld. Liedjes uit verschillende landen. De dames hebben ons het uitgaans leven ook nog laten zien kort om een top vakantie. Loes en maithe bedankd

Geweldige vakantie gehad

Boudewijn
14-4-2018

Wij vonden het fantastisch

Goed hotel vlakbij baai

Nog niet te druk maar gezellig druk

Binnen 10 minuten wandelen was je in centrum

Zeker voor mensen van onze leeftijd 60 en 65 jaar echt een aanrader

Ook vliegen vanaf Rotterdam is voor ons uit Ridderkerk ideaal

Ook dankzij Zoover die we altijd als check gebruiken mbt score en revieuws

All met al een topvakantie gehad

Geweldi hotel op een prachtige plekje

Elisa
12-8-2017

Een groot hotel met medewerkers die zich inspannen om het jou naar de zin te maken. Het hotel staat op een prachtige plek bij strand en centrum.

De kamers zijn uitstekend en als je zeezicht hebt is het uitzicht adembenemend. Eetzaal aan de krappe kant.

Uitstekende kwaliteit prijsverhouding

Larissa
8-8-2017

Hotel Bahia del Sol is een hotel met een uitstekende kwaliteit prijsverhouding. Als ik alle negatieve reacties lees verbaas ik mij. Ik ben in heel veel hotels over de wereld geweest van gewoon tot zeer exclusief en Bahia zit gewoon bij de goede. Ik geloof dat veel Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dat kan niet. Als je bediening wilt op een terras, een zeer luxe kamer met bubbelbad, en a la carte eten met bediening betaal er dan voor en ga daar dan heen. Bahia is een gewoon goed Hotel met absoluut wat kleine minpuntjes maar mensen alsjeblieft voor deze prijs krijg je gewoon waar voor je geld. En wat is er nou leuker dan als je op vakantie op Mallorca bent dat je Spaans sprekend personeel hoort. Er was zelfs een bezoeker die het wat jammer vond dat het personeel geen Nederlands spreekt. Kom op nou mensen dat gaat echt nergens meer over. Het eten is gewoon goed, ja Spaans maar daarvoor ga ik naar Spanje niet om frikandellen en kroketten te eten. Blijf dan thuis. Er is genoeg keus en voor ieder wat wils. Kortom een zeer tevreden bezoeker. Ga er weer heen want voor deze prijs kan je 2 keer!

Weekje relaxen

Esther van Oosteroom
28-7-2017

Voor een week prima hotel,

Locatie is echt het beste, korte afstand (5min) naar het grote strand waar je 2 bedjes en een parasol kunt huren voor €13,50 per dag. Kleiner lokaal strandje de andere kant op ook 5min loopafstand ook erg leuk en mooi. Daar geen strandbedjes. Wij waren met een baby van 7maanden. Eten was prima half pension. Als je geen all inclusief hebt geboekt, is er in het hotel ook weinig te krijgen qua lunch.

Héél groot nadeel; weinig bedjes bij het zwembad en al savonds werden de handdoeken neergelegd en om 8uur smorgens alles al 'gereserveerd' door de handdoekleggers. Hier moet het hotel echt wat aan gaan doen!

Mooi uitzicht op dakterras zeker met zonsondergang moet je naar de 6e verdieping gaan om een drankje te drinken en daar leuk te zitten!

In het restaurant waren maar 5 kinderzitjes.

Lakens zijn niet verschoond in 1 week, wel iedere dag schone handdoeken op de kamer.

Eten was lekker een gevarieerd. Grote supermarkt 'Eroski' 15 min lopen.

Prima voor 1 keertje.

Jeroen
11-7-2017

Het is niet een heel kindvriendelijk hotel. Klein kinderzwembad, (te) weinig kinderstoelen in eetzaal, late lunchtijd, matige animatie. Desondanks heeft een klein kind van ruim 2,5 jaar het overal wel naar de zin.

+ Goed rekening gehouden met onze preferentie, kamers ruim en schoon,

handdoekenservice ideaal. Eten was voor een weekje prima in orde! Ligging was prima, niet in het drukke stapgedeelte en lekker dichtbij het strand.

- Lakens hadden wel verschoond mogen worden halverwege de week. Echt chagrijnige bediening in het restaurant. Het slecht Engels sprekende personeel, echt ongelooflijk anno 2017. En let op, ga voor een eventueel doktersbezoek niet in het hotel, maar ga wat verder i.v.m met de extreem hoge kosten. Hygiëne in en vooral om het zwembad echt minder!

Leuk hotel

Danique
17-6-2017

Het ziet er van de buitenkant en binnenkant erg mooi uit.

Kamers werden elke dag schoon gemaakt en wanneer je schone handdoeken wilde kreeg je die.

Wat wij een min punt vonden was dat alles heel onduidelijk was. Het dakterras is op de 6e etage en daar kun je alleen met de lift komen achter in het hotel. Het 2e zwembad (18+) is op de 3e etage, je moet door de nooduitgang over een paadje en dan met 3 tredes naar boven. Niet ideaal dus als je slecht ter been bent. Ook de animatie was minimaal maar dat vonden wij niet erg.

Wij hadden uitzicht op zee. Dit was echt prachtig! Het strand is 300m verder op. Naar de haven loop je de andere kant op en daar heb je ook mooi uitzicht op zee.

Voor ons was het een heerlijke vakantie!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Del Sol in Santa Ponsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.