Aparthotel Protur Vista Badia

Aparthotel Protur Vista Badiasterstersterster

9Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Sa Coma

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Vista Badia voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

137 reviews over Aparthotel Protur Vista Badia

• 9Vdb31-05-2019

Super hotel!

Compleet gerenoveerd hotel, wij hadden een studio, deze is ruim, schoon en voorzien van een moderne badkamer. Kamer is wat gehorig, maar dat heb je eigenlijk overal. Protur heeft verschillende hotels naast elkaar liggen, zo kunnen ze een breedassorti aan animatie aanbieden. Zwemmen, midgetgolf, golf, proefduik, klimwand, tennis etc. Het prachtige strand is ongeveer 10 minuutjes lopen. Eten, je kunt bij 5 verschillende restaurants eten, het eten is zeer goed en er is voldoende variatie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Monique28-05-2019

Mooi all in resort

Prima all in hotel wat onderdeel is van een groot resort. Eten was goed, personeel heel vriendelijk en de kamers prachtig (net gerenoveerd) ! Zwembad en midgetgolfbaan ook leuk. Themarestaurants zijn verspreid over de verschillende resorts en zijn een leuke afwisseling. Veel Engelse en Duitse gasten. Het mooie zandstrand is vlakbij (10 minuutjes lopen). Het hotel grenst aan een schitterend natuurgebied waar het iedere morgen een feest voor mij was om in hard te lopen. Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Nicky16-05-2018

Heerlijk hotel voor gezinnen

Mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, luxe uitstraling. Groot voordeel dat het deel uitmaakt van een resort waardoor je nog toegang hebt tot heel veel extra faciliteiten. Je hoeft je geen minuut te vervelen en komt eerder nog tijd te kort. Voor kinderen wordt veel georganiseerd. Eten is heel goed verzorgd. Smaakt goed, veel afwisseling en heel veel keuze. Het dineren is de themarestaurants van de verschillende hotels bij het resort is leuk. Vergt wel enig geduld om te reserveren. All-in concept toch niet helemaal "all-in"........ voor bepaalde" dranken en ijsjes moet toch bijbetaald worden en dan gaat het niet alleen om cocktails maar ook voor een gewone cappuccino moet extra betaald worden.

Omgeving ook prima, levendig en gezellig natuurlijk wel erg toeristisch maar dat vinden wij juist leuk; bars restaurants, souvenirwinkeltjes etc.

Enige echte minpunt zijn de bedden.......... deze zijn echt heel hard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2017
    9B28-07-2017

Zeer goed

Perfect hotel voor kinderen. Verouderde kamers maar wel netjes. Eten was uitmuntend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9..,26-07-2017

Super hotel

Onderdeel van protur resort. Er is volop te doen voor alle leeftijden. Een niet te groot zeer mooi complex. Zelfs in hoogseizoen voldoende ligbedden. Wel handdoekjes leggen maar geen problemen. Wel merkbaar als Engelsen vakantie krijgen.

Zeer relaxte sfeer met veel gezinnen van alle leeftijden. All inclusive is aanrader. Eten is goed, maar het blijft massaal maar goed te overzien. Kwaliteit van eten is prima, maar blijft nadeel dat het niet echt gezellig tafelen is, maar dat is het concept. Ook mogelijk om "restaurant" te boeken. Dat viel echt tegen. Was lopende band ala csrte met beperkte keuze en echt tegenvallende kwaliteit. Kan en moet eigenlijk beter.

Verder prima verzorging en goede service. Erg spontane en enthousiast entertainment. Zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Conny en gisele19-05-2017

Super

Kortom alles was goed. Om toch iets minder te moeten geven zijn de harde bedden.

Alleen gereisd in mei 2017

• 8Hek13-05-2017

Mooie plek met veel jonge gezinnen

Strand is op loopafstand. Had een pakket reis geboekt en vroeg bij de balie naar een minder valide kamer omdat ik in een rolstoel zit, maar damet wilden ze wel een bijbetaling. Uiteindelijk is het mij zonder gelukt, maar vond dat punt persoonlijk minder qua service. Moest echt een discussie voeren terwijl het hotel niet volgeboekt was. Ze werken met een reserveringssysteem via een conputer voor andere restauranten voor het diner maar dat systeem werkt niet optimaal. Overal genomen, een goede vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

8huygen hilde22-09-2016

redelijk

Zijn juist terug van 14 dagen Mallorca (Sa Coma - oostkust) Veel gezinnen met zeer kleine kinderen. Dus veel geween in het restaurant; (Safari park is nog veel erger) Al het personeel is top maar eten niet zo heel goed. Animatie doet haar best, maar je moet het hotel uit en naar het club house gaan voor echte animatie overdag. Wij hebben betere Protur hotels bezocht. Zeer harde matrassen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9edwin 5713-09-2016

heel goed hotel

vriendelijk personeel, goed eten genoeg keus voor iedereen, leuke animatie voor groot en klein. goede service, kortom super

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Driessen06-07-2016

Super aparthotel, zeer kindvriendelijk.

Bij dit aparthotel hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Wij waren hier met onze zoon van 23 maanden. Het hotel ligt op minder dan 700 mtr lopen van het strand. Onze kamer 141 was een 2kamer app. Uitgerust met een keukentje. De kamers zijn schoon. Bushalte "openbaar vervoer" op 100meter. Wij zijn met de bus naar Porto Cristo geweest. Verder kun je in +/-30min lopen naar Cala Millor. Sa Coma zelf is klein schalig, maar prima. Wij hadden all inclusief. Het eten vonden wij heerlijk. De animatie voor de kleine kinder was leuk. De wifi is gratis en in het hele complex ontvangst. Kortom, wij zouden dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

4 tips over Aparthotel Protur Vista Badia

• Mmla, 29-07-2013

Verder is het strand van Canyamel erg fraai. De grotten van Drach zijn leuk om gezien te hebben maar wel erg druk bezocht waardoor de gegeven informatie van de gids alleen door de voorste bezoekers te horen zijn. Verder is het boottochtje erg kort. Het plaatsje Porto Cristo is sowieso een bezoek waard. Mooie jachthaven, lief strandje. Nadal heeft er een vakantievilla en zijn jacht ligt er in de haven..

• Inge, 25-09-2012

Een paar minuten lopen van het strand. Plekje is niet veel, maar een paar km verder is een leuk plekje! n Paar euro met de taxi of op de fiets

• sajelair, 17-07-2012

Direct bij aankomst een parasol en ligmatje of luchtbed kopen, want strandbedden en parasol huren is peperduur op strand: Euro 4,60 per dag per bed. Vraag kamer met oneven nummer, die liggen aan zwembadzijde. Op 3e en 4e etage zijn kamers met een supergroot terras met ligstoelen. Als je rustig wilt slapen vraag dan kamer die niet te dicht bij Engelse karaoke-pub The Kings Head ligt. Kan wat luidruchtig zijn als het er gezellig is.....met pseudo Beatles enzo

9 vragen over Aparthotel Protur Vista Badia

• C Wouters, 04-10-2016

Pakketreis vanuit NL

Welke Nederlandse touroparator biedt dit aan?

• bj_vanderaa, 11-01-2016

bed

als ik een studio boek voor 3 personen op welk bed ligt dan de derde persoon is voor een dochter van 15, is dat te doen?

• LucvanHilst, 31-12-2015

Enkele vragen

Ik heb enkele vragen die ik niet kan terugvinden in de info,

1. welke faciliteiten er op het park zijn voor de kinderen? zijn de trampolines etc op het nabijgelegen Protur Safari park te vinden?

2. De buffetten, is er ook een kinderbuffet? is er voldoende keus voor kinderen die wat moeilijke eters zijn?

3. De transfertijd vanaf het vliegveld, wat bedraagt deze en is deze te doen met kleine kinderen of een taxi regelen?

4. Lopen naar strand, te doen met kleine kinderen?

Hartelijke Grt. Luc

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 10 minuten met de auto, 400 m
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal