Aparthotel Protur Safari Park

Aparthotel
Aparthotel Protur Safari Park
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Safari Park voor je op een rij gezet:

662 reviews over Aparthotel Protur Safari Park in het Nederlands

Zalig!!!

Len
17-8-2018

Dit is een zeer goed hotel. Met heel vriendelijk personeel . Ook het eten is heel lekker en gevarieerd zowel voor groot als voor klein. De medewerkers van de reisorganisatie waren vriendelijk en behulpzaam. Ook de kamers zijn ruim en proper. De animatie is er voor alle leeftijden en vooral niet opdringerig. Echt een aanradertje.

Vd berg
15-8-2018

Een fantastische vakantie gehad in een geweldig resort! De kamers zijn erg ruim, alles was helemaal schoon, groot zwembad en het eten was zeer gevarieerd en smaakvol elke dag weer (dit is de eerste keer dat we dat hadden meegemaakt). Elke dag was er animatie voor de kinderen. Een klein nadeel was het handdoekje leggen sochtends, je moest er vroeg bij zijn en ook bij blijven (badmeesters haalden anders de handdoeken weg). Advies is om niet met het treintje te gaan dat voor het hotel stopt, deze gaat alleen maar van hotel naar hotel dus je ziet verder niks van Sa Coma en Cala Millor.

Fantastisch!

Jansen
15-8-2018

Wat een geweldig resort!! Wat wil een mens nog meer?!

Het eten was altijd goed en afwisselend, ook voor de moeilijke eters onder ons.

Het zwembad was heerlijk en het waterpark mooi dichtbij.

De kamers waren super schoon.

's Avonds was er leuke animatie wat om 23.00 gebeurd was, een prima tijdstip!

Handdoeken leggen wordt massaal gedaan, maar de badmeester vouwt de handdoeken van de onbemande bedjes op (tot 9.00uur) en haalt ze weg.

Wij hebben genoten van de faciliteiten van dit hotel en zouden zeker weer terug willen komen!

Preisdaler

Super vakantie gehad! Kamers en hotel zeer netjes en schoon!! Overal op het resort was dit zo.. Het eten was prima, glutenvrij ook goed geregeld! Overal stonden duidelijk bordjes bij, en op verzoek kon er apart iets gemaakt worden.... Ligbedjes zwembad waren te weinig, dat is bij veel hotels een probleem... Aangezien mijn kids liefst bij het zwembad zijn, was vroeg opstaan helaas de enige optie.... Maar voor 9u zeker geen handdoek neergelegd... Leuke animatie voor de kids, voor de oudere jeugd een druk bezette pooltafel, waarvan er minstens 3 bij zouden moeten komen 😃 Kortom, prima hotel met juiste prijs kwaliteit verhouding!

Gewoon een top vakantie

Marty
11-8-2018

Was de beste vakantie die ik ooit gehad heb.

Samen met mijn gezin(kind 3 jaar).

Geen moment verveeld.

Mini disco vond mijn dochter geweldig.

Zwembad redelijk druk maar goed te doen.

All in formule is top(met A merken sterke drank).

Zwembad aan de achterkant met speeltuin voor de kinderen is leuk(Is tegenover la riviera dus gratis).

Animatie van protur safaripark is een dikke 10.

10 min. Lopen van het strand.

Auto huren via protur zelf,vraag bij de receptie.(40 euro voor 1 dag ong.)

Als je jonge kinderen Heb,twijfel niet en ga hier heen.

Veel beter dan dit gaat het niet worden

Janssen
7-8-2018

Top hotel. Heerlijk eten, goede hygiëne (overal zeeppompjes voor handen te ontsmetten) en tja dat mensen ziek worden komt dan echt door andere gasten die zijn handen niet ontsmetten! Het hotel zorgt in ieder geval voor voldoende hygiëne ! S avonds super animatie gezellig buiten zitten. Strand ook een aanrader omdat dit heel geleidelijk afloopt fijn voor kleine kindjes. Wij komen zeker nog een terug! Wij zijn eeg kieskeurig wat betreft hotel maar hebben hier alleen maar een goed woordje voor.

Mooi hotel, erg sfeervol en groen

Vriendelijk personeel. Erg schoon allemaal. Veel keuze bij de All inclusive. Leuke sfeer in de avonden met de muziek.

In het restaurant soms druk( vooral met de lunch) Eten niet tijd even warm.

Maar over het algemeen een super plek om vakantie te vieren !

Hotel lijkt ok, maar er zijn zeker verbeterpunten: In hoogseizoen veel te weinig bedjes voor iedereen, waardoor handdoekje leggen verplicht wordt, anders krijg je geen bedje. Hetzelfde geldt in de eetzaal. Te weinig tafels.

- De all in formule vonden wij niet heel uitgebreid. Op de kaart staan heel veel drankjes die wel nog betaald moeten worden.

- Het La Reserva waterpark met wat glijbaantjes is erg duur. Waarom niet gewoon gratis voor hotelgasten.

- Als je bij TUI Duitsland boekt mag je kind niet meedoen bij de miniclub van TUI NL maar moet hij naar TUI Duitsland met als gevolg dat hij daar niets verstaat.

- Erg luide animatie tot elf uur 's avonds die op de kamer te horen blijft.

- Geen bediening aan tafel

- Kamers erg gehorig

Pluspunten

- Hotel erg schoon en de kamers zijn mooi

- Eten is erg lekker en gevarieerd

- Erg kindvriendelijk.

De Kids hebben genoten maar dit hotel mist de puntjes op de i voor wat je betaalt

Nooit maar nooit meer

M Reijnders
2-8-2018

Het is een enorm super super groot hotel waar je smorgens om 7 uur je handdoek moet leggen bij het zwembad om een plekje te kunnen hebben je moet dan op je handdoek blijven liggen. Het eten is eenzijdig en voor een moeilijke eter echt heel weinig keus. Wij waren met 9 man en allemaal ziek geweest met zelfs mijn zoontje van 11 maanden die geen eten vandaar op heeft maar een virus van t zwembad water heeft opgelopen in t ziekenhuis heeft gelegen. Het enige wat goed was waren de kamers die waren schoon en netjes en hadden een magnetron en waterkoker. Nooit maar nooit meer komen wij hier terug en waren we blij dat onze zoon was aangesterkt en we eindelijk terug konden vliegen. Het personeel is heel onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Voor de glijbanen op de foto moet je bij betalen 15 p.p.p.d

Super geweldige vakantie !!!!

cindy
31-7-2018

Geweldig hotel

Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

Eten: ontbijt perfect, middag eten is goed te doen, diner is goed voor ieder wat wils, maar wil je wat anders als je het hotel uit loopt zitten er verschillende goede restaurant waaronder salvator en Bia steakhouse.

Zwembaden zijn goed te doen, wel handdoekje leggen, maar als je voor negenen bent heb je wel een plekje. Aquapark la reserva is zeker een aanrader je betaalt wel 14,50 en kinderen 6.75 maar het is rustiger en leuk voor kinderen tot jaar of 11.

Kamers super schoon en absoluut niet gehorig.

Animatie is super leuk doen echt hun best om de kinderen en volwassenen te vermaken. Je hebt de proty club en de tui club bij de tui club zaten ook 2 Belgische animatie meiden super fijn dat er ook Nederlands gepraat kon worden tegen de kindjes. Voordeel dat je ook buiten kon roken.

min punt: de adele show per direct afschaffen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Safari Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Safari Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Protur Safari Park scoort een 8.38 uit 10 op basis van 662 reviews.