Aparthotel Protur Safari Park

Aparthotel Protur Safari Park

8.1Fantastisch

Spanje, Mallorca, Sa Coma

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 526p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

Aparthotel info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Protur Safari Park Aparthotel is een all-inclusive hotel op Mallorca. Het eten is lekker en gevarieerd, de zwembaden zijn schoon en de animatie is enthousiast, maar niet opdringerig. Kinderen van alle leeftijden vermaken zich en de activiteiten lopen door tot 23u. Bezoek zeker een keer het vlakbij gelegen safaripark of wandel naar het strand.

596 reviews over Aparthotel Protur Safari Park

• 2019
    8Sandy02-08-2019

Heerlijk

Fijn hotel, grote zwembaden. Voor de kinderen zijn er 2 kleine zwembaden plus een apart gelegen gedeelte waar glijbanen en een speeltuin aanwezig is. Elke dag animatie aanwezig voor groot en klein. Het eten is gevarieerd en lekker. In de buurt kun je alle kanten op. Mooi eiland! Een aanrader👌

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Jose Kouwen17-07-2019

Uitmuntend

Net terug en weer geweldig genoten van een 10daagse all inn .dit jaar al weer voor de 5e keer.alles schoon en netjes.5 keer per week handdoek en bedverschoning.elke dag volop keuze bij de buffets.elke dag ander thema. Strand op 10 minuutjes lopen langs allerlei shops.en idd het naastgelegen waterpark betaal je extra voor maar als bezoeker van safari met goede korting.is ook all in dan vind ik e20 niet veel.ik kom hier graag en gezellig ook in omgeving(tip,huurauto)elke dag markt bijv cala millor,manacor.goede reis ik kan t zeker aanbevelen en zeker met jonge kinderen.veel animatie maar ook zeker genoeg voor gezinnen of paren

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jeroen13-07-2019

Fantastisch resort

Protur safari park is een gigantisch complex met 4 zwembaden. Daarnaast zijn er twee badjes voor kinderen en ligt er achter het hotel een bad speciaal voor kinderen van 3 jaar. De zwembaden zijn zeer goed onderhouden. Wat verder opvalt is dat er zeer goed wordt schoongemaakt. Het eten is ook erg goed; het ontbijt is uitgebreid en vers, bij de lunch zijn er twee keuzes: een buffetrestaurant (van alles wat, van verse salades tot friet, pasta, pizza en hamburgers) en snacks bij het zwembad (kebab, hamburgers, salade etc.). Verder zit bij all-in echt alles inbegrepen: cocktails, mixdrank, frisdrank, bier en veel soorten ijs. Ook het avondetrn is erg goed, met veel live cooking (wok, pasta, grill). Het entertainment team doet erg zijn best en is erg leuk met kinderen. Tot slot zijn er kids clubs, die veel doen met kleine kinderen. Kortom, een super vakantie zonder echte minpunten. Een minpuntje: handdoeken leggen bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2F la notte12-07-2019

Verschrikkelijk

Waardeloos hotel. Wij zijn allemaal ziek geweest. Hebben zelfs met ons zoontje van 5 in het ziekenhuis gezeten de hele dag. Een dochter van 1 die constant aan de diarree was en moest overgeven door het eten en het slechte zwembadwater. De glijbanen bestaan niet tenzij je 20euro p.p. wilt betalen per dag. Eten is smerig alleen pasta en friet en vieze kip in saus die er al smerig uitziet. Je ziet met 500 man in een kamer te eten en staat vervolgens 5 minuten in de rij om weer friet te halen. Wij moesten de wekker zetten om als aasgieren om 7.00 een bedje te reserveren en moesten dan tot 9.00 blijven zitten. Anders werden de handdoeken weggehaald. Toen wij klaagden bij het hotel omdat de kinderen en wij steeds zieker werden, deden ze ineens alsof ze geen engels konden. Het zwembadwater is besmet met de poepbacterie daardoor de vele zieken. Animatie is waardeloos die begonnen om 9.00 al met bieren drinken. Nooit doen zonnde van je geld...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jansen28-06-2019

Prima, voor ****sterren!

Ruim resort met erg veel faciliteiten voor jonge kinderen. Wij waren met twee volwassenen en ons zoontje van 2 jaar. Pluspunten: ruim opgezet, erg kindvriendelijk, mooie ruime kamers met balkon en goed gevarieerd eten. Minpunten: erg druk, geen zonnenbedje meer vrij vanaf 9.00u in de ochtend, personeel niet altijd even vriendelijk en het gebouw is erg gehorig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10John27-06-2019

Mooi schoon hotel alles word goed bijgehouden . Eten was ook erg goed ! Smiddags lekkere snacks zoals kip,broodje kebab , broodje hamburger , knakworsten , pasta . Wij hadden een mooie familie kamer beneden bij het zwembad. Goede klimaat regeling in de kamer Al met al een fantastische vakantie gehad in dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Monique Van Der Smissen07-06-2019

Leuke vakantie gehad

Zeer mooie locatie . Alles was netjes verzorgt. Eten prima . Personeel vriendelijk. Voor kinderen is er veel keuze . De tuinen zijn heel mooi om in te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Mariëlle Adriaansen25-04-2019

Zeker GEWELDIG en hoop er zeker nog eens te komen!

Dat het een Top accommodatie is waar voor iedereen iets is.....heerlijke sfeer,vriendelijk personeel,lekker eten en drinken en zelfs restaurants waar je mag eten tijdens je verblijf en superentertainment voor jong en oud!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Marieke Macquiné30-11-2018

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Cooper Schilders29-11-2018

Prachtige week!

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 400 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats