Aparthotel Protur Safari Park

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag15°7°
Aparthotel Protur Safari Park

Omschrijving
Protur Safari Park Aparthotel is een all-inclusive hotel op Mallorca. Het eten is lekker en gevarieerd, de zwembaden zijn schoon en de animatie is enthousiast, maar niet opdringerig. Kinderen van alle leeftijden vermaken zich en de activiteiten lopen door tot 23u. Bezoek zeker een keer het vlakbij gelegen safaripark of wandel naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Safari Park voor je op een rij gezet:

653 reviews over Aparthotel Protur Safari Park in het Nederlands

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Marieke Macquiné,
30-11-2018

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Prachtige week!

Cooper Schilders,
29-11-2018

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Heerlijk

Annelies,
31-10-2018

We hebben een fijne tijd hier gehad. Mooi, schoon appartement met goede bedden. Vriendelijk personeel, die zeer behulpzaam zijn. We wisten dat het op kinderen gericht was maar daar hadden wij geen last van. Niet ver van winkeltjes, strand en wandelboulevard. Voor ons zeker een aanrader. We hebben geboekt met alleen logies dus over het eten kunnen we niet oordelen. Wat kindvriendelijkheid aangaat, er is voldoende animatie aanwezig en er zijn mooie kinderbaden.

Tegenvaller

Familie H.,
5-10-2018

Aardig personeel, hotel ziet er ok uit maar is toch aan onderhoud toe, verder leuk aangekleud. Eten laat echt te wensen over, koud, vrij Engels georiënteerd, enige goede a la carte restaurant is La Fontana, die als je geluk hebt 1x kunt reserveren ivm belachelijke reserveringssysteem tussen 12 en 16 uur op dezelfde dag en om 12 uur al geen mogelijkheid meer is om te reserveren. Kamers zijn schoon, bedden mwoh. Kinderdisco begint om 20.30 wat ik vrij laat vind voor de kleintjes en gaat door tot 21.15! We waren met onze dochter van bijna 3 hier maar we hadden het ons beter voorgesteld ook toen we eerdere recensies lazen wat dus toch echt een tegenvaller is. Plaats zelf is ook niks te doen, we hadden gelukkig een auto gehuurd die je voor deze plek ook nodig hebt. Te massaal, ik zou hier dus ook echt NOOIT in het hoogseizoen willen zitten. Drank brengen bij eten is wel het minste wat je mag verwachten, maar helaas.

Nooit meer

Jasmine,
3-10-2018

We verbleven van 5 dagen eind sept begin oktober. We wisten dat het een hotel ging zijn met veel kinderen ...zelfs de periode waar wij gingen en het was megadruk ..niet om te doen juli en aug want dan ga je kapot van het lawaai!! Eten was veel gefrituurd en altijd hetzelfde en vooral koud ...de moment dar je opschept tot aan je bord is het koud :(. Hygiëne kamer kon ook beter ..mijn vriend had een stuk koek laten vallen ..volgende uur een hoop mieren daarop :( ..2 dagen geen warm water in de douche en als je belt naar receptie : ja we sturen iemand ..niemand gezien ! Op de tv stonden nog handjes afdrukken van vorige mensen ..zoiets kan niet ! Hadden wel een rustige kamer ! Personeel is zeker vriendelijk ..volgende keer zeker terug naar adult only daar krijg je waar voor je geld.

Goed hotel op prima locatie

stefan meinen,
19-9-2018

ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Voor iedereen is er wat te doen op het park en omgeving.

Op loopafstand van het centrum en strand.

Nette kamers die 5x per week schoongemaakt worden en het eten is ook goed.

Goed, maar iets minder als verwacht

Fam. P,
13-9-2018

Goed hotel, maar zeker geen 9 of 10 vinden wij. Mooi ruim app. Met groot balkon was een pluspunt. Jammer is dat er niks van een glijbaan of dergelijke bij de zwembaden zitten en je hiervoor dus buiten je hotel moet waar je 1 betalend waterpark hebt en 1 klein parkje met 3 glijbaantjes maar daar kun je niet liggen, enkel 3 houten bankjes om op te zitten. Het eten was wel oké, maar niet echt warm. Er zijn voldoende winkeltjes op loopafstand, een grote supermarkt(carrefour) en het strand is heel mooi en ook maar 10min wandelen. Het personeel is heel vriendelijk. Wel een lange transfer(dik 2u), maar wij hebben een taxi genomen en dan is het "maar" 1u vanuit de luchthaven. We hebben ook 1 dag een auto gehuurd en zelf rond gaan rijden, dit is zeker een aanrader! Al bij al een goede vakantie gehad.

Nooit meer !!

M.Slagter,
24-8-2018

Accommodatie is leuk Het eten was verschrikkelijk slecht alleen patat en spaghetti met goedkope saus derde keer dat zit er niet in !!! Je moet vroeg opstaan wil je bij het zwembad wil liggen en 'savonds snel zijn als je een stoel wilt op het terras maar het ergste is het eten dat doet de leuke accommodatie teniet !! Heel duur voor wat je krijgt !!! Schandalig eigenlijk

Zalig!!!

Len,
17-8-2018

Dit is een zeer goed hotel. Met heel vriendelijk personeel . Ook het eten is heel lekker en gevarieerd zowel voor groot als voor klein. De medewerkers van de reisorganisatie waren vriendelijk en behulpzaam. Ook de kamers zijn ruim en proper. De animatie is er voor alle leeftijden en vooral niet opdringerig. Echt een aanradertje.

Vd berg,
15-8-2018

Een fantastische vakantie gehad in een geweldig resort! De kamers zijn erg ruim, alles was helemaal schoon, groot zwembad en het eten was zeer gevarieerd en smaakvol elke dag weer (dit is de eerste keer dat we dat hadden meegemaakt). Elke dag was er animatie voor de kinderen. Een klein nadeel was het handdoekje leggen sochtends, je moest er vroeg bij zijn en ook bij blijven (badmeesters haalden anders de handdoeken weg). Advies is om niet met het treintje te gaan dat voor het hotel stopt, deze gaat alleen maar van hotel naar hotel dus je ziet verder niks van Sa Coma en Cala Millor.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Safari Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Safari Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.