Aparthotel Protur Safari Park

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag24°12°
Aparthotel Protur Safari Park
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Safari Park voor je op een rij gezet:

650 reviews over Aparthotel Protur Safari Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Tegenvaller

Familie H.
5-10-2018

Aardig personeel, hotel ziet er ok uit maar is toch aan onderhoud toe, verder leuk aangekleud. Eten laat echt te wensen over, koud, vrij Engels georiënteerd, enige goede a la carte restaurant is La Fontana, die als je geluk hebt 1x kunt reserveren ivm belachelijke reserveringssysteem tussen 12 en 16 uur op dezelfde dag en om 12 uur al geen mogelijkheid meer is om te reserveren. Kamers zijn schoon, bedden mwoh. Kinderdisco begint om 20.30 wat ik vrij laat vind voor de kleintjes en gaat door tot 21.15! We waren met onze dochter van bijna 3 hier maar we hadden het ons beter voorgesteld ook toen we eerdere recensies lazen wat dus toch echt een tegenvaller is. Plaats zelf is ook niks te doen, we hadden gelukkig een auto gehuurd die je voor deze plek ook nodig hebt. Te massaal, ik zou hier dus ook echt NOOIT in het hoogseizoen willen zitten. Drank brengen bij eten is wel het minste wat je mag verwachten, maar helaas.

Nooit meer

Jasmine
3-10-2018

We verbleven van 5 dagen eind sept begin oktober. We wisten dat het een hotel ging zijn met veel kinderen ...zelfs de periode waar wij gingen en het was megadruk ..niet om te doen juli en aug want dan ga je kapot van het lawaai!! Eten was veel gefrituurd en altijd hetzelfde en vooral koud ...de moment dar je opschept tot aan je bord is het koud :(. Hygiëne kamer kon ook beter ..mijn vriend had een stuk koek laten vallen ..volgende uur een hoop mieren daarop :( ..2 dagen geen warm water in de douche en als je belt naar receptie : ja we sturen iemand ..niemand gezien ! Op de tv stonden nog handjes afdrukken van vorige mensen ..zoiets kan niet ! Hadden wel een rustige kamer ! Personeel is zeker vriendelijk ..volgende keer zeker terug naar adult only daar krijg je waar voor je geld.

Goed hotel op prima locatie

stefan meinen
19-9-2018

ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Voor iedereen is er wat te doen op het park en omgeving.

Op loopafstand van het centrum en strand.

Nette kamers die 5x per week schoongemaakt worden en het eten is ook goed.

Preisdaler

Goed, maar iets minder als verwacht

Fam. P
13-9-2018

Goed hotel, maar zeker geen 9 of 10 vinden wij. Mooi ruim app. Met groot balkon was een pluspunt. Jammer is dat er niks van een glijbaan of dergelijke bij de zwembaden zitten en je hiervoor dus buiten je hotel moet waar je 1 betalend waterpark hebt en 1 klein parkje met 3 glijbaantjes maar daar kun je niet liggen, enkel 3 houten bankjes om op te zitten. Het eten was wel oké, maar niet echt warm. Er zijn voldoende winkeltjes op loopafstand, een grote supermarkt(carrefour) en het strand is heel mooi en ook maar 10min wandelen. Het personeel is heel vriendelijk. Wel een lange transfer(dik 2u), maar wij hebben een taxi genomen en dan is het "maar" 1u vanuit de luchthaven. We hebben ook 1 dag een auto gehuurd en zelf rond gaan rijden, dit is zeker een aanrader! Al bij al een goede vakantie gehad.

Nooit meer !!

M.Slagter
24-8-2018

Accommodatie is leuk Het eten was verschrikkelijk slecht alleen patat en spaghetti met goedkope saus derde keer dat zit er niet in !!! Je moet vroeg opstaan wil je bij het zwembad wil liggen en 'savonds snel zijn als je een stoel wilt op het terras maar het ergste is het eten dat doet de leuke accommodatie teniet !! Heel duur voor wat je krijgt !!! Schandalig eigenlijk

Zalig!!!

Len
17-8-2018

Dit is een zeer goed hotel. Met heel vriendelijk personeel . Ook het eten is heel lekker en gevarieerd zowel voor groot als voor klein. De medewerkers van de reisorganisatie waren vriendelijk en behulpzaam. Ook de kamers zijn ruim en proper. De animatie is er voor alle leeftijden en vooral niet opdringerig. Echt een aanradertje.

Vd berg
15-8-2018

Een fantastische vakantie gehad in een geweldig resort! De kamers zijn erg ruim, alles was helemaal schoon, groot zwembad en het eten was zeer gevarieerd en smaakvol elke dag weer (dit is de eerste keer dat we dat hadden meegemaakt). Elke dag was er animatie voor de kinderen. Een klein nadeel was het handdoekje leggen sochtends, je moest er vroeg bij zijn en ook bij blijven (badmeesters haalden anders de handdoeken weg). Advies is om niet met het treintje te gaan dat voor het hotel stopt, deze gaat alleen maar van hotel naar hotel dus je ziet verder niks van Sa Coma en Cala Millor.

Fantastisch!

Jansen
15-8-2018

Wat een geweldig resort!! Wat wil een mens nog meer?!

Het eten was altijd goed en afwisselend, ook voor de moeilijke eters onder ons.

Het zwembad was heerlijk en het waterpark mooi dichtbij.

De kamers waren super schoon.

's Avonds was er leuke animatie wat om 23.00 gebeurd was, een prima tijdstip!

Handdoeken leggen wordt massaal gedaan, maar de badmeester vouwt de handdoeken van de onbemande bedjes op (tot 9.00uur) en haalt ze weg.

Wij hebben genoten van de faciliteiten van dit hotel en zouden zeker weer terug willen komen!

Super vakantie gehad! Kamers en hotel zeer netjes en schoon!! Overal op het resort was dit zo.. Het eten was prima, glutenvrij ook goed geregeld! Overal stonden duidelijk bordjes bij, en op verzoek kon er apart iets gemaakt worden.... Ligbedjes zwembad waren te weinig, dat is bij veel hotels een probleem... Aangezien mijn kids liefst bij het zwembad zijn, was vroeg opstaan helaas de enige optie.... Maar voor 9u zeker geen handdoek neergelegd... Leuke animatie voor de kids, voor de oudere jeugd een druk bezette pooltafel, waarvan er minstens 3 bij zouden moeten komen 😃 Kortom, prima hotel met juiste prijs kwaliteit verhouding!

Gewoon een top vakantie

Marty
11-8-2018

Was de beste vakantie die ik ooit gehad heb.

Samen met mijn gezin(kind 3 jaar).

Geen moment verveeld.

Mini disco vond mijn dochter geweldig.

Zwembad redelijk druk maar goed te doen.

All in formule is top(met A merken sterke drank).

Zwembad aan de achterkant met speeltuin voor de kinderen is leuk(Is tegenover la riviera dus gratis).

Animatie van protur safaripark is een dikke 10.

10 min. Lopen van het strand.

Auto huren via protur zelf,vraag bij de receptie.(40 euro voor 1 dag ong.)

Als je jonge kinderen Heb,twijfel niet en ga hier heen.

Veel beter dan dit gaat het niet worden

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Safari Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Safari Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.