Aparthotel Protur Safari Park

Aparthotel
Aparthotel Protur Safari Park
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Safari Park voor je op een rij gezet:

632 reviews over Aparthotel Protur Safari Park in het Nederlands

zeer goed.over het algemeen geen enkel minpunt dus

baumans guido
7-6-2018

heel veel kinderen maar dit stond vermeld.

echt mooi hotel met alles erop en eraan.

mr. en mevr. de schuyter
18-12-2017

vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, heel lekker eten en veel variatie in het eten, enorme keuze, prachtige zwembaden en prachtig weer in oktober.

Prachtig hotel!

Pieter
20-10-2017

Het personeel is super vriendelijk. Het eten is heel erg goed en de kamers zijn schoon. Wij gaan hier in de toekomst misschien nog wel weer een keer naartoe.

Wederom een heerlijke vakantie!!!

Fam. van Moorsel
6-9-2017

We waren hier voor de 2de maal en weer was er helemaal niks te klagen! Alles naar wens, iedereen staat meteen voor je klaar als je een vraag hebt. Het resort is erg groot maar er is dan ook voor ieder wat wils te doen. Het eten was iets minder dan 2 jaar geleden maar dan heb je nog steeds niks te klagen! Dat gepraat over handdoek leggen bij het zwembad is overdreven. Er zitten idd mensen vroeg op een bed maar er wordt gekeken tot 9 uur of deze bedden daarna bezet zijn. Wij kwamen rond half 9 meestal en dan was er nog plek genoeg. Nee idd niet op de voorste rij...

Een top hotel!

Romy
31-8-2017

Mijn vriend en ik vonden dit echt een super hotel. In dit hotel wordt niet gedaan aan handdoekje leggen. Al kom je om 13 uur dan heb je nog plek om te liggen. Het eten was erg gevarieerd. Elke avond was er een thema, buiten het reguliere eten. Het eten was altijd warm en gevarieerd. De kamers werden goed schoon gemaakt en iedere dag een nieuwe handdoeken. Het is wel een massaal hotel met veel kinderen maar daar is het ook wel opgebouwd. De animatie was ook erg leuk voor jong en oud. Kortom wij hebben genoten en komen hier graag nog een keer terug.

pluspunten

-oprecht vriendelijk personeel

-snelle service

-kidsclub , erg professioneel en prima geregeld!

minpunten

-de bedden zijn erg hard,geen 1 nacht fijn geslapen.

-het eten,erg eentonig veel gefrituurd en vaak net warm genoeg

er is een wok bij, maar als je veel later als 18.30 het restaurant binnen komt sta je daar een half uur op te wachten

( na 7 avonden heb je het helemaal gehad)

-het reserveren voor de thema restaurants gaat via een computer met je kamerpas.deze zijn om 10.00 geactiveerd dus vanaf 9.15 kun je in de rij gaan staan.

met als resultaat dat ze vaak volgeboekt zijn voordat je aan de beurt komt ( mensen hebben soms wel 10 verschillende kamerpasjes bij zich)

-erg massaal , dit merk je pas goed als je denkt een keer relaxt aan te doen en later als 09.00 smorgens bij het zwembad wilt gaan liggen,haast alle bedjes zijn dan al weg.

-de leuke glijbanen waar ze mee pronken liggen allemaal in een appart waterpark achter het hotel.

kosten 47 euro per dag,totaal niet duidelijk aangegeven.

leuke vakantie gehad, de kinderen hebben zich prima vermaakt.

maar voor bijna 3700 euro een tegenvaller.

geweldig hotel zeer schoon gastvrij

marjoca
21-8-2017

grote 2x 18 holes golfbaan de mannen waren s morgens met de een bezig en s middags met de andere

kant veel kinderen maar beslist geen last van grote zeer schone kamers zaten op de 5 de etage zeker voor herhaling vatbaar genoeg winkels in de buurt voor de dames volgend jaar beslist weer in mei

Super mooi hotel

Esther
4-8-2017

Met grote groep op vakantie naar dit hotel. We waren vroeg in het hotel, konden direct ontbijten en de kamers waren al klaar!

Het eten was lekker en warm. Niet heel uitgebreid, elke dag wat anders en keuze voor ieder wat wils. De gluten vrije producten werden apart geserveerd en er was veel keuze. 1 persoon van ons heeft gluten allergie en hij heeft geen klachten gehad deze vakantie. Perfect geregeld dat hij aparte ijsjes kon halen met zijn gluten allergie kaartje.

Het zwembad was lekker warm en was soms wat druk. Er zijn geen glijbanen oid. Er zijn voor iedereen genoeg ligbedjes. Het strand was 800 mtr lopen maar mooi, zacht zand en liep langzaam af.

De kamers waren ruim en veel kasrtruimte. Bedden waren hard. Klimaat controle in de kamers was perfect, restaurant was koel verdere hotel geen airco. De kinderen wilde elke dag naar de kids club waar extra personeel werd ingezet op moment dat iemand extra begeleiding nodig had. Een zeer geslaagde vakantie!

hogere verwachting

Nourdin
26-7-2017

Kamer was zeker in orde, ruim en proper. Eten was veel te eentonig, veel gerechten kwamen dagelijks terug. All in niet zeer uitgebreid.

Ligbedden aan het zwembad waren er zeker genoeg. Natuurlijk zijn de beste plekjes eerst weg maar om 9u hadden wij altijd nog plek. Kinderbadjes werden bijna dagelijks leeg gemaakt en hervuld waardoor het water 's morgens nogal koud was. Maar voor de hygiëne super natuurlijk. Aan de zwembaden zelf mocht er wel een schuifaf voorzien zijn. Voor jonge kindjes zou dat wel beter zijn.

Voor ons was het een goed hotel maar de verwachtingen lagen toch iets hoger.

Leuk hotel voor kinderen

Tore De Vestele
17-7-2017

Terug een leuke vakantie gehad in Mallorca en in dit hotel. Jammer dat de transfer naar het hotel zo lang duurde vooraleer de bus vertrok doordat touroperator nu wacht op andere internationale vluchten. Daarna is het nog een groot uur rijden naar dit hotel.

Ter plaatse zeker een aanrader, wel al enorm druk ondanks dit begin juli was maar steeds ligzetels gevonden. Propere kamer maar wel zeer slechte matrassen. Veel mensen hadden er rugpijn van. Het eten is zeer lekker. Je kan 's morgens nog boeken om in restaurants (italiaans, indiaans en grill) te gaan eten maar er waren wel enorme wachtrijen en in onze 11 dagen ter plaatse de kans niet gekregen om deze te boeken. Veel mensen hebben verschillende kaarten van anderen mee waardoor deze restaurants vlug volzet waren.

Mooie zwembaden, jammer dat die met de glijbanen bij te betalen was.

Grote buitenterras voor de animatie 's avonds die wel wat beter kon. De kinderdisco was wel top.

Enorm vriendelijk personeel aan de bars en ondanks de menigte geen wachtrijen om je drank te bestellen.

10 minuten gelegen van de zee met talrijke winkels en bars in de buurt.

Is een aanrader met kinderen ook al zijn er enkele minpunten waaronder zeker de matrassen in de bedden. 2 dagen in de week wordt er niet gepoetst op de kamers maar dan kan je wel verse handdoeken vragen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Protur Safari Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Protur Safari Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Protur Safari Park scoort een 8.45 uit 10 op basis van 649 reviews.