Aparthotel Club Torre Blanca

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Torre Blanca voor je op een rij gezet:

107 reviews over Aparthotel Club Torre Blanca

• 2018
    9Jan wolf02-08-2018

Fantastisch mooi

Mooi schoon en vriendelijk complex. Het eten is goed en gevarieerd en zeker voldoende. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi gelegen met voldoende ruimte, kinderen konden savonds tot 20:00 uur nog heerlijk zwemmen. Het animatie team zorgt de hele dag door voor vertier, ook savonds is er genoeg te beleven. Een echte aanrader dus. Het strand is fantastisch en op loop afstand. De boulevard is erg mooi, veel leuke winkeltjes en restaurants. We komen zeker terug.

• 2017
    8Fam Janssen28-08-2017

All-in aanrader voor gezin met kleine kinderen

HSM club Torre Blanca is zeker een aanrader. Een 3+ wat ons betreft. Het is een overzichtelijk gezellig ''echt spaans''complex met relatief klein zwembad, maar zeer schoon. Hygiëne is zeer goed in Bar,WC,Restaurant en Zwembad. Kamers zijn schoon. Boek dan wel een Superieur met Airco. Deze ''huisjes''kamers zijn gerenoveerd. Animatieteam is top. Sami is de mascotte en er zijn leuke activiteiten. Ook voor volwassenen. Het gehele Personeel is erg behulpzaam. We kregen een sleutel van een andere schone kamer op de dag van vertrek om ons te douchen.perfect geregeld.Dames in restaurant zijn erg begaan met de kinderen. Erg leuk!. Gratis Busje hotel voor ritje op en neer naar het strand is perfect. Op 1 min. ligt een hele grote Carrefour en hier kan je alles krijgen. Goedkoop water tot de spullen die je thuis vergeten bent. TIP: achter hoteluitgang (bestemmingsweg) geeft toegang tot een wandelpaadje (gezelliger) dat de weg naar de strand boulevard korter maakt. Gewoon aflopen en je bent er. Kortom we zullen zeker terug gaan.Mede omdat het strand van SA COMA erg mooi en schoon is. We hebben 4*App.gezien in de buurt van HSM die veel minder waren. Bijna niet te geloven maar het is echt waar.

• 9m.slaats05-08-2017

fantastisch

zeer mooie omgeving fijn om te wandelen en gemakkelijk om plaatsen te bezichtigen .licht een trein station op 100 meter loop afstand van hotel voor enkele euro,s reis je naar het eindstation Malaga met daartussen div dorpjes zeer mooi om te bezichtigen, plaats waar men verblijft heeft een grote boulevard waar men uitsteken uitzicht heeft over zee en omgeving met vriendelijke terrassen en behulpzame inwoners. al bij al een geslaagd vakantie adres, en voor herhaling vatbaar

Met vrienden

• Oude reviews

8Poca07-09-2016

geweldig!

Het eten was heerlijk, erg wisselend,vers en werd telkens aangevuld.Er is van alles te krijgen en met zorg klaargemaakt. De bediening is erg vriendelijk. De animatie was geweldig voor jong en oud. Leuke show's en genoeg aandacht voor kinderen. De appartementen waren sober maar wel schoon! Let op: niet alle appartementen hebben airco. Boek dus superior, dit is incl airco. Het park bestaat uit 2 delen. De voorste appartementen liggen rondom het zwembad, terras, arena (waar de show's zijn) en restaurant. Ik vond de muziek niet hinderlijk maar heb je kleine kinderen die tussen de middag nog slapen, dan kan je beter in het andere gedeelte zitten. Er is een gratis shuttle naar het strand echter maar op bepaalde tijden. De afstand naar de mooie baai van Sa Coma is op loopafstand (ong 800 meter). Het is een rechte weg langs winkeltjes en restaurants. Het strand is geweldig. Parasols (€5,-)en ligbedden (€6,-)tegen betaling.Een voordeel is dat er kluisjes aan de parasols zitten. Afstand van vliegveld naar Sa Coma is ongeveer 1,5 uur tot 2 uur (afhankelijk hoeveel medereizigers er nog tussendoor afgezet moeten worden). Er rijdt een treintje waarmee je de naastgelegen plaatsjes kan bezoeken. St.Illiot, Porto Cristo en Cala Millor. Echt een aanrader! Wij hebben een geweldige tijd gehad. Het enige minpuntje is Lourdes van de receptie. Erg onvriendelijk en niet klant vriendelijk. De andere meiden zijn erg aardig, dus wil je iets geregeld hebben moet je een van hun hebben.

• 7jefgarms07-05-2016

Het geheel geeft een opgesloten gevoel

Deze bestemming heft ons geen voldaan gevoel gegeven. De herrie van de kinderdisco, waar onze kinderen ruw door werden gewekt tijdens hun middagslaapje, het matige eten in een eetzaal (terwijl buiten heerlijk de zo'n schijnt) en een stugge dame bij de receptie. Overigens werden de kamers wel netjes en frequent schoongemaakt. De ligbedden pal voor je appartement werden s ochtends al snel ingepikt door andere gasten, en het zwembad ben je snel beu. Bovendien is aan deze kant van Mallorca weinig re beleven. Ons kindjes vonden de kinderavond

• 8Agnes van zoonen05-09-2015

Super

Een Prachtig Hotel.bediening keurig eten heerlijk elke dag wat anders toegevoegd. slaapkamers netjes schoon. entertainment om de avond was erg gezellig

• 10fam vander horst27-06-2014

geweldig

in een woord geweldig fijne vakantie gehad schone kamers eten geen gebrek.... .volop drinken... mark en de rest bedankt voor alle goede zorgen wij komen op zeker terug gr fam van der horst

• 10m broeders van zon26-06-2014

Wat een goed hotel!!

wij zijn hier geweest van 13 juni tot en met 22 juni en om het in 1 keer te zeggen...Fantastisch. schone kamer en om de dag schone handdoeken...iedere dag showcooking 3 keer per dag en er lag genoeg voor ieders wat wil en zowel smiddags als savonds ander eten...het animatieteam was geweldig zowel voor jong en oud en het hotelpersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam..alleen jammer dat er zo weinig nederlanders zitten..dit hotel is absoluut een aanrader..wij gaan zeker nog een keer terug!!!

• 9Rezelman25-06-2014

Super! Heerlijke ontspannen all inclusive vakantie

Wat word je heerlijk in de watten gelegd bij Torre Blanca! Een echte vakantie voor iedereen met of zonder (jonge) kinderen. Het personeel is ontzettend behulpzaam en attent. Ze doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Zowel het personeel in de bar, het restaurant, de receptie en niet te vergeten het animtatieteam (Mark = Nederlander, Mercedes, Nadya) het hele team staat voor je klaar. Het eten is gevarieerd en iedere dag wat anders en voor de klagers: vind je het koud?! Er staat een magnetron! De algemene ruimtes zijn mooi schoon en overzichtelijk. Het meubilair is zeker in de appartementen verouderd en de appartementen zijn ook gehorig en met asociale gasten in het hoogseizoen niet prettig, maar dat ligt écht aan het publiek. Een absolute aanrader in voor- en naseizoen, let wel: transfertijd van zeker 1,5 uur.

• 9marlene19-07-2013

Echt een aanrader!

Alle onderstaande reacties zijn achterhaald. Prima ontbijd met elke dag allerlei soorten ei. Het eten is warm, vers en altijd live cooking. Kamers zijn simpel maar schoon en ruim. Complex is overzichtelijk en vooral hangt er een supersfeer. Personeel is vriendellijk en animatie gezellig. Natuurlijk meer duits maar komt ook omdat er weinig nederlanders zijn. Niet te begrijpen want dit hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Strand is een van de mooiste stranden van Mallorca. Sa Coma is ook groot genoeg om twee weken door te brengen.

Ik zeg boeken dit hotel!!

3 tips over Aparthotel Club Torre Blanca

• Rezelman, 25-06-2014

Ben aardig naar het personeel, dan zijn zij het ook. Zo heeft de receptioniste ons persoonlijk weggebracht naar het busstation zodat we de bus naar Manacor nog haalden.

• Tom, 03-07-2013

Bovenop de berg (aan de linkerkant van het strand) staat een klein kasteeltje, daar heb je een mooi uitzicht over het strand.

Daarnaast kan je met de bus gemakkelijk naar de naastgelegen plaatsjes toe.

• jefgarms, 07-05-2016

Wil je wat meer van het eiland zien, huur dan een auto, en bezoek de noord en westkust van Mallorca. Daar is veel meer natuurschoon. En dan kun je aan het eind van de dag altijd nog een strandje pakken.

7 vragen over Aparthotel Club Torre Blanca

• Yolo, 29-07-2019

Stopcontacten kamers

Hebben ze hier dezelfde stopcontacten, (geaard en ongeaard) als wij hier in Nederland hebben ? Of moeten we een reisstekker meenemen voor onze laders van telefoons, laptop E.d. ?

• Piet, 30-07-2013

hotelbedden

Kan iemand ons vertellen of de matrassen van de hotelbedden hard of zacht zijn?

Rezelman, 25-06-2014

De bedden zijn redelijk hard, maar absoluut niet te hard. De bedden in de woonkamer zijn echter veel te zacht.

• marlene, 05-05-2013

appartement

Hallo, wij gaan 30 juni 2013 naar dit hotel. Wij verblijven in een tweekamer appartement. Welk appartement is het meest gunstig gelegen? Alvast bedankt voor jullie reacties.

sharon, 13-07-2014

Wij willen ook graag weten welk appartement het meest gunstig ligt. Kun je ons zeggen waar de animatie is? Wij zien graag 's avonds de animatie zien vanaf het balkon, maar we willen ook niet in het oorverdovende lawaai zitten. We hopen dat je onze vragen kunt beantwoorden...

Rezelman, 25-06-2014

Nou ja, jullie zijn al geweest, maar het is de vraag wat je wil, dichtbij alle faciliteiten, of liever wat rustiger. Rustiger is over de weg (bij de mini club) en drukker is vooraan bij de bar, minigolf en zwembad.

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 13 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk